30-vuotiaan miehen ja 18-vuotiaan naisen parisuhde. Voiko toimia?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Pete"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27944199]Oh hoh.. Sä se jaksat kyllä koko ajan yllättää enemmän ja enemmän. Noinko sulle lapsena opetettiin, et vaan se joka aloitti on kusipää mulkku ja siinä toisessa ei oo mitää vikaa?

Ja edelleenkään tää ei liity mitenkään siihen, millaisen kuvan kommenteillasi annat itsestäsi :D[/QUOTE]

Jos Mauri vaikka kiusaa Pekkaa ja Pekka puolustautuu ja sanoo rumasti Maurille takaisin... Niin sitten Mauri voi syyttää Pekkaa kanssa siitä että Pekka on ollut ihan samanlainen.

Hetkeksi Mauri ja Pekka saavat sovittua.

Sitten Mauri aloittaa saman homman taas, Pekalla on vaihtoehtoina joko puolustautua tai alistautua

Eikö tuosta tule sillon aika loputon suo ja Mauri olisi se punainen lanka johon pitäisi puuttua eikä niinkään Pekkaan?
 
[QUOTE="Pete";27944224]Jos Mauri vaikka kiusaa Pekkaa ja Pekka puolustautuu ja sanoo rumasti Maurille takaisin... Niin sitten Mauri voi syyttää Pekkaa kanssa siitä että Pekka on ollut ihan samanlainen.

Hetkeksi Mauri ja Pekka saavat sovittua.

Sitten Mauri aloittaa saman homman taas, Pekalla on vaihtoehtoina joko puolustautua tai alistautua

Eikö tuosta tule sillon aika loputon suo ja Mauri olisi se punainen lanka johon pitäisi puuttua eikä niinkään Pekkaan?[/QUOTE]

Hoh hoijaa.. Sä puhuit kyl aiemmin, et riita jatkuu kauemmin eikä vain niin, et Pekka sanoisi Maurille kerran takaisin. Fiksuna poikana Pekka kyllä voisi oppia puollustautumaan muullakin tavalla kuin "lyödä takas" :) :)
 
[QUOTE="vieras";27944216]Niin no sun vastaukset meni sille tasolle.. Pahoittelen, mutta niin se vain menee :D Käyppä huomenna lukemassa uudelleen tää ketju niin saatat ehkä tajuta kun oot selvistä päin..[/QUOTE]

Mua taas syytetään kaikesta paskasta?

Lue tää ketju alusta alkaen ja laita sen kirjottajan ensimmäinen kommentti tähän ketjuun mistä lähti menemään plörinäksi. Niin että tosissasi mietit sitä, mikä se on!
 
[QUOTE="Pete";27944228].[/QUOTE]

En ollutkaan, vaan se jota sä menit haukkumaan :D :D Tota "Me and he <3" nimimerkkiähän sä epähuomioissas menit haukkumaan ja sekos täs nauratti :D
 
Hoh hoijaa.. Sä puhuit kyl aiemmin, et riita jatkuu kauemmin eikä vain niin, et Pekka sanoisi Maurille kerran takaisin. Fiksuna poikana Pekka kyllä voisi oppia puollustautumaan muullakin tavalla kuin "lyödä takas" :) :)

että Maurihan se kyseinen ongelma on, eikä Pekka?

Koska ei Pekalla ollut aatteissa haastaa riitaa...

Mauri on siis kusipää paska ja Pekka puolustautuja , ei Pekkaa voi siitä syyttää että se puolustautuu

Ette tekään lasten kesken osaa ratkoa kovin hyvin näitä tilanteita, jos esimerkki on tämä mitä teette
 
[QUOTE="Pete";27944233]Mua taas syytetään kaikesta paskasta?

Lue tää ketju alusta alkaen ja laita sen kirjottajan ensimmäinen kommentti tähän ketjuun mistä lähti menemään plörinäksi. Niin että tosissasi mietit sitä, mikä se on![/QUOTE]

Ei kaikesta, mut sä tän oot tehnyt et mä oon jaksanu istua tässä koneella ja saanut perjantai-illan viihdettä naureskelemalla sun jutuille. Ja siis ihan ekalla sivulla mä vielä kävin kommentoimassa sitä mitä haasteita voi tulla ja toivottelin teille onnea.. Sit menitkin puhumaan jo siitä, kuinka jos tytöt vanhemmat on fiksuja niin mieluummin antaa tytön olla sun kanssa kuin 18vuotiaden hulttioiden pyörityksessä..
 
[QUOTE="Pete";27944245]että Maurihan se kyseinen ongelma on, eikä Pekka?

Koska ei Pekalla ollut aatteissa haastaa riitaa...

Mauri on siis kusipää paska ja Pekka puolustautuja , ei Pekkaa voi siitä syyttää että se puolustautuu

Ette tekään lasten kesken osaa ratkoa kovin hyvin näitä tilanteita, jos esimerkki on tämä mitä teette[/QUOTE]

Siinä tilanteessa, että Pekka puolustautuu provosoitumalla ja käyttäytymällä väärin kyllä kuule Pekkaakin pitää syyttää. Ei ole oikein lyödä jos toinen lyö ensiksi. Muitakin puolustautumiskeinoja on.
 
[QUOTE="vieras";27944253]Ei kaikesta, mut sä tän oot tehnyt et mä oon jaksanu istua tässä koneella ja saanut perjantai-illan viihdettä naureskelemalla sun jutuille. Ja siis ihan ekalla sivulla mä vielä kävin kommentoimassa sitä mitä haasteita voi tulla ja toivottelin teille onnea.. Sit menitkin puhumaan jo siitä, kuinka jos tytöt vanhemmat on fiksuja niin mieluummin antaa tytön olla sun kanssa kuin 18vuotiaden hulttioiden pyörityksessä..[/QUOTE]

Ja yhtä hyvin olisit voinut muutakin mennä tekemään kun jäädä naureskelemaan tänne mun jutuille.

Tässähän kokee ihan loukatuks ittensä loppujen lopuks.

Tuskin sun elämä minusta kiinni on.

Ja mitä tulee siihen yhteen, en ole haukkunut häntä, kommentit meni just oikein niinku pitiki...

Yrität vaan kusettaa jotta saisit lisää naurettua, voi sua säälittävää...

Täytyypä tästä ruveta kohta muuten lähtemään, arvaa vaan onko fiiliksiä enää edes lähteä
 
[QUOTE="Pete";27944267]Ja yhtä hyvin olisit voinut muutakin mennä tekemään kun jäädä naureskelemaan tänne mun jutuille.

Tässähän kokee ihan loukatuks ittensä loppujen lopuks.

Tuskin sun elämä minusta kiinni on.

Ja mitä tulee siihen yhteen, en ole haukkunut häntä, kommentit meni just oikein niinku pitiki...

Yrität vaan kusettaa jotta saisit lisää naurettua, voi sua säälittävää...

Täytyypä tästä ruveta kohta muuten lähtemään, arvaa vaan onko fiiliksiä enää edes lähteä[/QUOTE]

Onko Pete vähän dramaqueen?
 
[QUOTE="Pete";27944267]Ja yhtä hyvin olisit voinut muutakin mennä tekemään kun jäädä naureskelemaan tänne mun jutuille.

Tässähän kokee ihan loukatuks ittensä loppujen lopuks.

Tuskin sun elämä minusta kiinni on.

Ja mitä tulee siihen yhteen, en ole haukkunut häntä, kommentit meni just oikein niinku pitiki...

Yrität vaan kusettaa jotta saisit lisää naurettua, voi sua säälittävää...

Täytyypä tästä ruveta kohta muuten lähtemään, arvaa vaan onko fiiliksiä enää edes lähteä[/QUOTE]

Oisin toki voinut tehdä muutakin, mut tää oli nyt tänään viihdyttävämpää. Ei mun elämä todellakaan oo susta kiinni, mutta miehen ollessa töissä voi joinain iltoina olla tylsää ja tää oli ihan mukavaa viihdettä.

Kommentit ei kyl ihan menny niinkuin piti, mut ei se mitään jos et sitä huomannut ja siitä syystä yrität pitää mua säälittävänä :) Se "Me and he <3" vaan vaihto siinä nimimerkkiä, mut eihän se mitään..

Mukavaa iltaa sulle! Turha sun on kuule ottaa tämmöisiä palstoja vakavissassa niin, että loukkaannut. Et sä nyt niin herkkis mies kai oo. On erikseen palstoja ja paikkoja, jossa puhua vakavemmin, mut tällaiset anonyymit palstat on vähän eri juttu. Tänne ei kannata tulla ihan täysin tosissaan..Sen nyt kertoo noi viestien otsikotkin tuolla :D Ja meeppä lukemaan mikä tahansa ketju niin ei ne jutut aina ihan asiallisia ooo. Jos jotain asiallisempaa keskustelua haluaa, niin silloin ei pidä provosoitua ;)
 
[QUOTE="vieras";27944276]Pete, 3-kymppinen bensalenkkari <3 Kyllä sä Pete juttujesi perusteella olet ihan sopivaa seuraa teinitytöille. An mennä vaan.[/QUOTE]

Tää on kyl niin totta :D
 
[QUOTE="Pete";27944278]joita Pekan kannattaisi sitten käyttää. :)[/QUOTE]

En mä kuule enää tähän aikaan illasta ala tästä uutta aihetta aloittamaan.. Riippuu aina tilanteesta mikä toimii, mut se ettei provosoidu toimii usein kaikista parhaiten ;)
 
Oisin toki voinut tehdä muutakin, mut tää oli nyt tänään viihdyttävämpää. Ei mun elämä todellakaan oo susta kiinni, mutta miehen ollessa töissä voi joinain iltoina olla tylsää ja tää oli ihan mukavaa viihdettä.

Kommentit ei kyl ihan menny niinkuin piti, mut ei se mitään jos et sitä huomannut ja siitä syystä yrität pitää mua säälittävänä :) Se "Me and he <3" vaan vaihto siinä nimimerkkiä, mut eihän se mitään..

Mukavaa iltaa sulle! Turha sun on kuule ottaa tämmöisiä palstoja vakavissassa niin, että loukkaannut. Et sä nyt niin herkkis mies kai oo. On erikseen palstoja ja paikkoja, jossa puhua vakavemmin, mut tällaiset anonyymit palstat on vähän eri juttu. Tänne ei kannata tulla ihan täysin tosissaan..Sen nyt kertoo noi viestien otsikotkin tuolla :D Ja meeppä lukemaan mikä tahansa ketju niin ei ne jutut aina ihan asiallisia ooo. Jos jotain asiallisempaa keskustelua haluaa, niin silloin ei pidä provosoitua ;)

Ainakaan kyseisessä keskustelussa.

En tiedä olenko herkkis, ehkä joskus vähän (piilo-sellainen), tai sitten humala tekee tämän.. mutta kyllähän se rupeaa tuntumaan pahalta kun huomaa miten monet haukkua pommittaa

Niin, sinäkin aikuisena ihmisenä voisit miettiä vaikka tämä on keskustelu palsta ja vaikka miehesi olisi kuinka töissä pidätkö hauskaa täällä toisten kustannuksella ja ilkeiletkö nauraa...

Se on vain fakta että minä rakastan häntä, olitte mitä mieltä tahansa, kaikki ei ole vain niin loogisesti aina ajateltua et sen nyt pitää olla vain niin. muita vaihtoehtoja ei voi olla.
 
[QUOTE="Pete";27944308]Ainakaan kyseisessä keskustelussa.

En tiedä olenko herkkis, ehkä joskus vähän (piilo-sellainen), tai sitten humala tekee tämän.. mutta kyllähän se rupeaa tuntumaan pahalta kun huomaa miten monet haukkua pommittaa

Niin, sinäkin aikuisena ihmisenä voisit miettiä vaikka tämä on keskustelu palsta ja vaikka miehesi olisi kuinka töissä pidätkö hauskaa täällä toisten kustannuksella ja ilkeiletkö nauraa...

Se on vain fakta että minä rakastan häntä, olitte mitä mieltä tahansa, kaikki ei ole vain niin loogisesti aina ajateltua et sen nyt pitää olla vain niin. muita vaihtoehtoja ei voi olla.[/QUOTE]

Niinhän mä voisin, vaan en mieti. En koe tekeväni mitään väärää, jos täällä naureskelen hassuille jutuille, mitä jotkut kirjottavat. Sitä varten lienee keskustelupalstat niin suosittuja.

Ihanaa, että rakastat häntä. Ei siinä mitään väärää ole ja toivottaavasti olette onnellisia pysytte yhdessä aina. Kirjoitteluidesi perusteella kuitenkin vaikuttaa siltä, että ennen kuin ryhdyt vakavaan suhteeseen kovin nuoren naisen kanssa sinun kannattaa selvittää itsesi kanssa muutamat asiat, ettet suotta satuta teitä molempia. Joskus myös käy niin, että vaikka kuinka rakastaisi pelkkä rakkaus ei pitkälle riitä. Tähän vaikuttaa paljon se, miten teihin suhtaudutaan lähipiirissänne ja se, miten saatte suhteen toimimaan (oli ikä mikä tahansa suhteet eivät toimi pelkällä rakkaudella).
 
[QUOTE="vieras";27944322]Niinhän mä voisin, vaan en mieti. En koe tekeväni mitään väärää, jos täällä naureskelen hassuille jutuille, mitä jotkut kirjottavat. Sitä varten lienee keskustelupalstat niin suosittuja.

Ihanaa, että rakastat häntä. Ei siinä mitään väärää ole ja toivottaavasti olette onnellisia pysytte yhdessä aina. Kirjoitteluidesi perusteella kuitenkin vaikuttaa siltä, että ennen kuin ryhdyt vakavaan suhteeseen kovin nuoren naisen kanssa sinun kannattaa selvittää itsesi kanssa muutamat asiat, ettet suotta satuta teitä molempia. Joskus myös käy niin, että vaikka kuinka rakastaisi pelkkä rakkaus ei pitkälle riitä. Tähän vaikuttaa paljon se, miten teihin suhtaudutaan lähipiirissänne ja se, miten saatte suhteen toimimaan (oli ikä mikä tahansa suhteet eivät toimi pelkällä rakkaudella).[/QUOTE]

vai luuletko että näiden tekstejen takana on jotkut robotit vai tunteet omaavat ihmiset?

suosittavuutta ei pitäisi tehdä se että on toiselle ilkeä tahallaan...

Uskon oman lähipiirini ottavan ihan hyvin asian, voihan vanhempani hieman kauhistella, mutta hyväksyy kuitenkin.. ja uskon että tytön ystävät hyväksyy, koska sinnehän mun pitäisi tästä lähteä.. ja mitä väliä loppujen lopuksi tosiaan vanhemmista, hän on täysi-ikäinen ja rakentaa omaa elämäänsä juuri sinne suuntaan minne haluaa nyt rakentaa, jos rakentaisi vanhempien tahtomaan suuntaan eihän se sillon tuntuisi omalta elämältä jos on itse sisimmässään erimieltä asioista... ja totta, vaatiihan suhde monta eriasiaa onnistuakseen

Minusta vain hieman tuntuu nyt siltä, ettet sitä oikeasti käyttäytymistäsi edes kadu, vaan pidät minua edelleen sisäisesti pellenä mutta yrität nyt olla mukava kun huomaat että pahoitin ehkä hieman mieleni ja sen takia mietin etten menisi koko bileisiin jos ihmiset meistä tosiaan ajattelee näin.

Harkitsen nyt jopa vakavasti tämän takia että hylkään koko muijan
 

Similar threads

M
Viestiä
21
Luettu
2K
Aihe vapaa
vierailija
V
O
Viestiä
6
Luettu
2K
A

Yhteistyössä