3
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Täähän menee vaan vielä huvittavammaksNyt sä jo haukut väärää puuta
Nyt sä haukut sitä, joka yritti sua tossa puolustaa ja haukkua muut "palstamammat"
Hoh hoijaa.. Sä puhuit kyl aiemmin, et riita jatkuu kauemmin eikä vain niin, et Pekka sanoisi Maurille kerran takaisin. Fiksuna poikana Pekka kyllä voisi oppia puollustautumaan muullakin tavalla kuin "lyödä takas"![]()
![]()
En ollutkaan, vaan se jota sä menit haukkumaan![]()
Tota "Me and he <3" nimimerkkiähän sä epähuomioissas menit haukkumaan ja sekos täs nauratti
![]()
Siinä tilanteessa, että Pekka puolustautuu provosoitumalla ja käyttäytymällä väärin kyllä kuule Pekkaakin pitää syyttää. Ei ole oikein lyödä jos toinen lyö ensiksi. Muitakin puolustautumiskeinoja on.
Oisin toki voinut tehdä muutakin, mut tää oli nyt tänään viihdyttävämpää. Ei mun elämä todellakaan oo susta kiinni, mutta miehen ollessa töissä voi joinain iltoina olla tylsää ja tää oli ihan mukavaa viihdettä.
Kommentit ei kyl ihan menny niinkuin piti, mut ei se mitään jos et sitä huomannut ja siitä syystä yrität pitää mua säälittävänäSe "Me and he <3" vaan vaihto siinä nimimerkkiä, mut eihän se mitään..
Mukavaa iltaa sulle! Turha sun on kuule ottaa tämmöisiä palstoja vakavissassa niin, että loukkaannut. Et sä nyt niin herkkis mies kai oo. On erikseen palstoja ja paikkoja, jossa puhua vakavemmin, mut tällaiset anonyymit palstat on vähän eri juttu. Tänne ei kannata tulla ihan täysin tosissaan..Sen nyt kertoo noi viestien otsikotkin tuollaJa meeppä lukemaan mikä tahansa ketju niin ei ne jutut aina ihan asiallisia ooo. Jos jotain asiallisempaa keskustelua haluaa, niin silloin ei pidä provosoitua
![]()
http://kaksplus.fi/keskustelu/pluss...-jo-90-luvulla-syntyneet-aikuistuu/sivu6.html
Lukekaapas tuo ketju, sama aloittaja kuin tässäTiedä sitten mikä saa ihmisen esittämään netissä jotain muuta kuin oikeasti on?!
http://kaksplus.fi/keskustelu/pluss...-jo-90-luvulla-syntyneet-aikuistuu/sivu6.html
Lukekaapas tuo ketju, sama aloittaja kuin tässäTiedä sitten mikä saa ihmisen esittämään netissä jotain muuta kuin oikeasti on?!