P
"Pete"
Vieras
[QUOTE="aoaoao";27944331]Voi liittyä teini-iän kokeiluun. Halu esiintyä jonain muuna ja kokeilla "aikuisten maailmaa"[/QUOTE]
Ei ole mun kirjoittama ketju.
Ei ole mun kirjoittama ketju.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niinpä! Koska koko ajanhan tässä on ollut kyse siitä ettei "teidän" ikäeroa hyväksytä![]()
Ei ollenkaan ollut kyse siitä, miten kirjoitit naisista, naimisiinmenosta jne jne..
Luuliks sä et vain sun otsikon kysymykseen kommentoidaan? Halusitko edes asian olevan vain niin? Jos halusit, miksi kerroit muuta? Miksi siinä tapauksessa provosoiduit kaikesta..Hupsista
Voi sinnuu "Peteä"
![]()
![]()
Niinpä..Sanoppa seSen taitaa yksin vain sinä tietää, miksi esität täällä jotain muuta kuin olet.. Oikeastaan ainoa asia mikä tän kaiken draaman (mä jätin sen muijan yms) lisäksi tästä lopusta vielä puuttuu todistamaan kuinka naurettava provo tää on, on itsetuhoiset kommentit..
Voi kuinka sä todistat mun pointit kerta toisensa jälkeen.
Naurattaa niin paljon, että tulee käytettyä tätä hymiöö aikalailla sun kanssas![]()
En todellakaan nauraisi sille etteikö 18v ja 30v voisi olla suhdetta. Eikä se ole edes tabu. Sinun kirjoitteluasi mä nauran enkä usko sun juttujas.
Miten niin "ei yksi ketju minun elämään niin pahasti vaikuta", justhan sä hetki sitten jätit sen "muijankin" tän yhden ketjun takia.
En ole missään vaiheessa toivonut kenenkään kuolemaa. Vai ettei mun ilkeydellä periaatteessa ole mitään rajaa...AUTS nyt sattu.. Taidan olla niin huono ihminen että meen nukkumaan ja toivon etten aamulla enää herää![]()
![]()
En ihan koko ketjua jaksanut lukea, mutta tuohon alkuperäiseen kysymykseen voisin sanoa, että voisi suhteenne toimia jonkun aikaa, mutta ainakin oman kokemuksen mukaan se ikäero voi olla kuitenkin liikaa pidemmällä ajalla. Itse olin viitisen vuotta suhteessa itseäni 12v vanhemman miehen kanssa, ja meillä suhde kariutui ikäeroon, olimme liian eri maailmoissa kuitenkin. Ja itselläni on ihastuksesi ikäinen tytär, ja olen sinua 7v vanhempi, niin omalta kohdalta voisin sanoa, että jos tyttärelläni olisi ikäisesi ikäinen miesystävä, niin vaatisi tilanne kyllä minulta aika sopeutumista, en usko että ainakaan aluksi tykkäisin, vaikka lapseni oma asiahan se loppupelissä olisi.