30-vuotiaan miehen ja 18-vuotiaan naisen parisuhde. Voiko toimia?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Pete"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Pete";27944334]vai luuletko että näiden tekstejen takana on jotkut robotit vai tunteet omaavat ihmiset?

suosittavuutta ei pitäisi tehdä se että on toiselle ilkeä tahallaan...

Uskon oman lähipiirini ottavan ihan hyvin asian, voihan vanhempani hieman kauhistella, mutta hyväksyy kuitenkin.. ja uskon että tytön ystävät hyväksyy, koska sinnehän mun pitäisi tästä lähteä.. ja mitä väliä loppujen lopuksi tosiaan vanhemmista, hän on täysi-ikäinen ja rakentaa omaa elämäänsä juuri sinne suuntaan minne haluaa nyt rakentaa, jos rakentaisi vanhempien tahtomaan suuntaan eihän se sillon tuntuisi omalta elämältä jos on itse sisimmässään erimieltä asioista... ja totta, vaatiihan suhde monta eriasiaa onnistuakseen

Minusta vain hieman tuntuu nyt siltä, ettet sitä oikeasti käyttäytymistäsi edes kadu, vaan pidät minua edelleen sisäisesti pellenä mutta yrität nyt olla mukava kun huomaat että pahoitin ehkä hieman mieleni ja sen takia mietin etten menisi koko bileisiin jos ihmiset meistä tosiaan ajattelee näin.

Harkitsen nyt jopa vakavasti tämän takia että hylkään koko muijan[/QUOTE]


En ole missään vaiheessa väittänytkään katuvani käytöstäni enkä todellakaan kadu sitä. Se, että sä alat täällä jossain anonyymillä keskustelupalstalla tällaisesta masentuun ja hylkäämään oletetun parisuhteen kertoo vain sen, että et nimenomaan olo edes todellinen henkilö vaan täysin provo. Tuntuisi myös ihmeelliseltä, että edelleen olet siellä jätkäporukassa naureskelemassa "femakoille, jotka on sun kimpussa" ja yht'äkkiä ootkin jo noin dramaqueen ja masentunut :D Jos oot ihan oikeesti se mitä väität olevasi niin hae ny ihmeessä jotain apua itsellesi. Toisekseen eikö se "muija" oo nyt jo turhaan sua ootellu yli tunnin..Auts..

Ja kyllä pidän sua pellenä (tosin hieman mietin kyllä sitä, että millainenkohan oikeasti olet, oletkohan tuo 18v tyttö vai kuka, ja millaisiakohan ongelmia sinulla oikein on..) ja silti menen kohta aivan hyvillä mielin nukkumaan, mikäli pikkuinen masuasukki antaa miun nukkua..
 
Ilmotin sille naiselle etten oo tulossa, koska meidän ei ole hyvä ehkä jatkaa tätä ja se veti pultit ja rupes itkemään ja huutamaan puhelimessa että miksi mä luulen niin...
 
[QUOTE="Pete";27944353]Ilmotin sille naiselle etten oo tulossa, koska meidän ei ole hyvä ehkä jatkaa tätä ja se veti pultit ja rupes itkemään ja huutamaan puhelimessa että miksi mä luulen niin...[/QUOTE]

Mut Pete sähän voit lähettää sille tän keskustelun osoitteen niin voi sitten ihan itse vetää johtopäätökset :D :D :D Hyvää yötä! Menehän nyt nukkumaan niin mielikuvituksesi laukkaa huomennakin yhtä vilkkaana ja voit taas palstoilla viihdyttää muita..
 
[QUOTE="Pete";27944369]empä näe sille syytä lähettää tätä...

Hain vaan selvyyttä omille ajatuksille[/QUOTE]

Onpa "Pete" sitten hyvä, että se selvyys niille ajatuksille löyty :D
 
[QUOTE="Pete";27944376]hyväksytty.[/QUOTE]

Niinpä! Koska koko ajanhan tässä on ollut kyse siitä ettei "teidän" ikäeroa hyväksytä :D :D Ei ollenkaan ollut kyse siitä, miten kirjoitit naisista, naimisiinmenosta jne jne..
 
[QUOTE="Pete";27944383]Hups. Olin kirjoittanut aloituksen täysin väärin[/QUOTE]

Luuliks sä et vain sun otsikon kysymykseen kommentoidaan? Halusitko edes asian olevan vain niin? Jos halusit, miksi kerroit muuta? Miksi siinä tapauksessa provosoiduit kaikesta.. :D Hupsista :D Voi sinnuu "Peteä" :D :D
 
Luuliks sä et vain sun otsikon kysymykseen kommentoidaan? Halusitko edes asian olevan vain niin? Jos halusit, miksi kerroit muuta? Miksi siinä tapauksessa provosoiduit kaikesta.. :D Hupsista :D Voi sinnuu "Peteä" :D :D

mutta se ei pysynyt ihan aiheessa, olisi pitänyt keskustella vain ikäerosta...

Onneksi sain täällä kuitenkin asiallisia vastauksia, eikä pelkkää haukkumista. Jotkuthan ihan ihmetteli tuota mun mollaamista...

Ja miksi heität jatkuvasti että "Pete" tai "Peteä"

Jos en olisi kyseinen mies henkilö, niin miksi muuten tekisin tälläisen keskustelun? sanohan se
 
[QUOTE="Pete";27944392]mutta se ei pysynyt ihan aiheessa, olisi pitänyt keskustella vain ikäerosta...

Onneksi sain täällä kuitenkin asiallisia vastauksia, eikä pelkkää haukkumista. Jotkuthan ihan ihmetteli tuota mun mollaamista...

Ja miksi heität jatkuvasti että "Pete" tai "Peteä"

Jos en olisi kyseinen mies henkilö, niin miksi muuten tekisin tälläisen keskustelun? sanohan se[/QUOTE]

Niinpä..Sanoppa se :D Sen taitaa yksin vain sinä tietää, miksi esität täällä jotain muuta kuin olet.. Oikeastaan ainoa asia mikä tän kaiken draaman (mä jätin sen muijan yms) lisäksi tästä lopusta vielä puuttuu todistamaan kuinka naurettava provo tää on, on itsetuhoiset kommentit..
 
Niinpä..Sanoppa se :D Sen taitaa yksin vain sinä tietää, miksi esität täällä jotain muuta kuin olet.. Oikeastaan ainoa asia mikä tän kaiken draaman (mä jätin sen muijan yms) lisäksi tästä lopusta vielä puuttuu todistamaan kuinka naurettava provo tää on, on itsetuhoiset kommentit..

ja nauru hymiö taitaa olla sun lempihymiö kun tunget sitä koko ajan?

Noniin, etkä pysty edes todistamaan mitään tuollaista, joten sillon sietäisi uskoa että pystyy ihan oikeasti olemaan 18v ja 30-vuotiaallakin parisuhteita. Liekkö olkoon sitten tabu. MUTTA NOIN VOI YSTÄVÄISENI TODELLA KÄYDÄ.

Ja miksi rupeaisin itsetuhoiseksi tämän ketjun takia?

Normaalia on ehkä se että saatan pahoittaa mieleni, mutta ei yksi ketju minun elämään niin pahasti vaikuta että sen takia itseni tappaisin

Se olisi jo hieman yliampuvaa. Anteeksi vain, vaikka saatat itse riitaa haastavana ihmisenä ja siitä nauttivana jopa toivoa toisten kuolemaa eli ilkeydelläsi ei ole periaatteessa mitään rajaa...
 
[QUOTE="Pete";27944397]ja nauru hymiö taitaa olla sun lempihymiö kun tunget sitä koko ajan?

Noniin, etkä pysty edes todistamaan mitään tuollaista, joten sillon sietäisi uskoa että pystyy ihan oikeasti olemaan 18v ja 30-vuotiaallakin parisuhteita. Liekkö olkoon sitten tabu. MUTTA NOIN VOI YSTÄVÄISENI TODELLA KÄYDÄ.

Ja miksi rupeaisin itsetuhoiseksi tämän ketjun takia?

Normaalia on ehkä se että saatan pahoittaa mieleni, mutta ei yksi ketju minun elämään niin pahasti vaikuta että sen takia itseni tappaisin

Se olisi jo hieman yliampuvaa. Anteeksi vain, vaikka saatat itse riitaa haastavana ihmisenä ja siitä nauttivana jopa toivoa toisten kuolemaa eli ilkeydelläsi ei ole periaatteessa mitään rajaa...[/QUOTE]

Voi kuinka sä todistat mun pointit kerta toisensa jälkeen.

Naurattaa niin paljon, että tulee käytettyä tätä hymiöö aikalailla sun kanssas :D

En todellakaan nauraisi sille etteikö 18v ja 30v voisi olla suhdetta. Eikä se ole edes tabu. Sinun kirjoitteluasi mä nauran enkä usko sun juttujas.

Miten niin "ei yksi ketju minun elämään niin pahasti vaikuta", justhan sä hetki sitten jätit sen "muijankin" tän yhden ketjun takia.

En ole missään vaiheessa toivonut kenenkään kuolemaa. Vai ettei mun ilkeydellä periaatteessa ole mitään rajaa...AUTS nyt sattu.. Taidan olla niin huono ihminen että meen nukkumaan ja toivon etten aamulla enää herää :D :D
 
Voi kuinka sä todistat mun pointit kerta toisensa jälkeen.

Naurattaa niin paljon, että tulee käytettyä tätä hymiöö aikalailla sun kanssas :D

En todellakaan nauraisi sille etteikö 18v ja 30v voisi olla suhdetta. Eikä se ole edes tabu. Sinun kirjoitteluasi mä nauran enkä usko sun juttujas.

Miten niin "ei yksi ketju minun elämään niin pahasti vaikuta", justhan sä hetki sitten jätit sen "muijankin" tän yhden ketjun takia.

En ole missään vaiheessa toivonut kenenkään kuolemaa. Vai ettei mun ilkeydellä periaatteessa ole mitään rajaa...AUTS nyt sattu.. Taidan olla niin huono ihminen että meen nukkumaan ja toivon etten aamulla enää herää :D :D

Jos tämä ei olisi totta, tuskin olisin vänklännyt näin pitkään täällä. Mietippä sitä.

Ja sitten, on ihan normaalia laittaakin sen muijan kanssa poikki näiden vastauksien jälkeen ja kun on itse pohtinut, mutta normaalia ei ole näiden takia itseään yrittää tappaa :D

Itsestäs sä miljoonalla nauru hymiöllä pellen teet, kun raiskaat sitä kuin 10-vuotias jonne jäbä.
 
Yksi tursotti sinne väliin jonkun idiootin kommentin, minä keskustelin asiallisesti siihen asti

Eilen, 20:06#20



Jeaaah...!!!
Vierailija











Alkuperäinen kirjoittaja "Pete"

Kun vietän hänen kanssaan aikaa, meillä synkkaa tosi hyvin ja ei hän kuulosta edes 18-vuotiaalta, vaan 25-vuotiaalta, mitä ihmettelin itsekkin että voiko olla totta!

Ei ole semmoinen tyypillinen teini-pissis.

Näen siinäkin mielessä hyviä puolia tässä, että jos kyseinen nuori nainen haluaisi lapsia joskus 20-25vuotiaana esimerkiksi niin hän on kypsä jo henkisesti ja olisi parhaassa iässä fyysisestikkin odottamaan vauvaa ja synnyttämään ja minä taas henkisesti kypsä myöskin isäksi...
Eli tarkoitat että olet henkisesti jälkeenjäänyt!





En ymmärrä edes että mistä syystä tuo tuollasen kommentin kirjotti, kun siellä ollut mitään sellaista aikasemmin mikä ois kuumottanut tuohon.
 
En ihan koko ketjua jaksanut lukea, mutta tuohon alkuperäiseen kysymykseen voisin sanoa, että voisi suhteenne toimia jonkun aikaa, mutta ainakin oman kokemuksen mukaan se ikäero voi olla kuitenkin liikaa pidemmällä ajalla. Itse olin viitisen vuotta suhteessa itseäni 12v vanhemman miehen kanssa, ja meillä suhde kariutui ikäeroon, olimme liian eri maailmoissa kuitenkin. Ja itselläni on ihastuksesi ikäinen tytär, ja olen sinua 7v vanhempi, niin omalta kohdalta voisin sanoa, että jos tyttärelläni olisi ikäisesi ikäinen miesystävä, niin vaatisi tilanne kyllä minulta aika sopeutumista, en usko että ainakaan aluksi tykkäisin, vaikka lapseni oma asiahan se loppupelissä olisi.
 
En ihan koko ketjua jaksanut lukea, mutta tuohon alkuperäiseen kysymykseen voisin sanoa, että voisi suhteenne toimia jonkun aikaa, mutta ainakin oman kokemuksen mukaan se ikäero voi olla kuitenkin liikaa pidemmällä ajalla. Itse olin viitisen vuotta suhteessa itseäni 12v vanhemman miehen kanssa, ja meillä suhde kariutui ikäeroon, olimme liian eri maailmoissa kuitenkin. Ja itselläni on ihastuksesi ikäinen tytär, ja olen sinua 7v vanhempi, niin omalta kohdalta voisin sanoa, että jos tyttärelläni olisi ikäisesi ikäinen miesystävä, niin vaatisi tilanne kyllä minulta aika sopeutumista, en usko että ainakaan aluksi tykkäisin, vaikka lapseni oma asiahan se loppupelissä olisi.

mutta jos kohtelisin tytärtäsi hyvin ja tulisin vaikka teille syömään, vaikuttaisin ihan mukavalta ja rehdiltä kaverilta niin hyväksyisit sitten jutun kuitenkin... ? :)
 
[QUOTE="Pete";27942935]Itsehän tuota aika lapselliselle kuulostat. Katso nyt...

Mä olen kirjoitellut vain normaalisti , puspus :)[/QUOTE]

Ööh, kuka mies kirjoittaa tällä tavalla. Oletko provo?
 
Kyllähän monet miehet varmaan haluaisivat itseään huomattavasti nuoremman naisen. Ja kai se on ymmärrettävää tavallaan - tottahan nuoret naiset ovat nättejä ja tavallaan viattomia, tai jotain vastaavaa mikä miehiin vetoaa. Saahan sitä ihailla ja ihastua, jos siltä tuntuu.

Mutta jos nainen on 18-vuotias ja mies lähes/yli kymmenen vuotta vanhempi, suurin kysymys kuuluu: miten mies voi kuvitella että hän olisi naiselle hyväksi. Älyttömän vanhan miehen kanssa suhteeseen suostuvalla tytöllä on todennäköisesti niin huono itsetunto, että hän kuvittelee että ei ansaitse mitään parempaa. Tasapainoiset nuoret naiset, joilla on terve itsetunto, eivät lähde vanhojen äijien mukaan. He uskovat itseensä ja siihen että on mahdollista rakastua ja saada vastarakkautta joltain omanikäiseltä.

Kaiketi osa miehistä vain sattuu olemaan niin itsekkäitä, että oman edun ja hyvinvoinnin takia antavat itselleen luvan olla välittämättä niistä seurauksista mitä toiselle tulee. Joku varmaan ostaa itselleen hyvän omantunnon ajattelemalla, että nainen on sentään täysi-ikäinen, tai että kyse on seurustelusuhteesta, eikä pelkästä seksistä. Tosi asia kuitenkin on, että moni nuori nainen hukkaa ison palan elämänsä parasta aikaa, kokemuksia, hauskanpitoa, itsenäistymistä, oman tiensä etsimistä maailmassa... Vain sen takia, että pitää itseään arvottomana, eikä usko että maailmassa odottaa mitään hienoa juuri häntä varten. Ja joku useita vuosia vanhempi nilkki saa itselleen kivan nuoren tyttöystävän.

Mun mielestä se on vaan niin väärin. En pysty ymmärtämään, miten kukaan mies voi perustella itselleen että se olisi ok. Sen takia joskus mietin onko miehet ihmisiä ollenkaan. Ajatteleeko ne asioita päässään? Tuntuu, että maailma on niin paha ettei täällä voi olla ja elää.

Ja puhun kokemuksesta. :/
 
No onhan se 18-vuotias toki aika nuori, murrosiän loppuvaiheessa. Helposti voi mennä hyväksikäytön puolelle sillä tavalla, että toinen on jo kokeneempi esim. seksissä ja ihmissuhteissa, ja toinen ei vielä tiedä mistään mitään (vaikka se nyt taitaa sitten juuri olla se asia joka kolmekymppistä pojua viehättää; että olis edes joku tytsi jolle itse olisi vähän fiksumman näköinen...)
 
Voi vitsi, Pete on edelleen täällä.

Hänen piti tavata tää 18-v tyttö puolilta öin sen jälkeen kun tyttö oli viettänyt illan kavereiden kanssa, ja mennä tytön kanssa syömään kalaravintolaan. Olisin niin halunnut tietää, mistä saa hyvää ruokaa vielä puolen yön jälkeen, mutta täällä se Pete vaan on jämpännyt plussalaisten kanssa koko yön. :(
 

Similar threads

M
Viestiä
21
Luettu
2K
Aihe vapaa
vierailija
V
O
Viestiä
6
Luettu
2K
A

Yhteistyössä