H
HippuTAR
Vieras
pitäis olla vatsaystävällisiä mutta jo muutaman päivän jälkeen mä oon ihan vesiripulilla. Oisko olemas mitään oikeesti vatsaystävällisiä rautatabuja?
Mä en kestä tota ruikkuumista! Oon muutenkin kärsiny vuosia mahavaivoista ja nyt muutaman kuukauden on ollu parempi ku oon syöny Escitalopramia. En todellakaan jaksa nyt sitte tätä.
Mitkä ois sellasia ruokia joissa on paljo rautaa? Jos rupeis urakalla popsimaan sellasia.
Mä en kestä tota ruikkuumista! Oon muutenkin kärsiny vuosia mahavaivoista ja nyt muutaman kuukauden on ollu parempi ku oon syöny Escitalopramia. En todellakaan jaksa nyt sitte tätä.
Mitkä ois sellasia ruokia joissa on paljo rautaa? Jos rupeis urakalla popsimaan sellasia.