V
vierailija
Vieras
Eri, mutta en. Poikapolo on selvästikin hukassaHaluatko kunnioittaa sitä, että B on kenen kanssa haluaa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eri, mutta en. Poikapolo on selvästikin hukassaHaluatko kunnioittaa sitä, että B on kenen kanssa haluaa?
Taitaa hukassa olla ainoastaan palstamammat ja mummot, jotka haluaa ohjata itselleen tuntemattomien artistien elämää ja valintoja.Eri, mutta en. Poikapolo on selvästikin hukassa
Mä en vaan totu siihen, että mummo on täällä haukkumasana.Kyseinen mummo on juonut tänään 24 tölkkiä kaljaa.
Joskus häiritsi minuakin, mutta nyt mummottelen itsekin sujuvasti. Tajusin, että kompostikontekstissa mummo (tai palstamamma) tarkoittaa vain toista palstakirjoittajaa sukupuolesta tai iästä riippumatta. Varsinainen viesti sitten määrittää mummottelun loukkaavuuden asteen. Joskus se on sanana ihan perusneutraali joskus vttuileva. Suurin osa kirjoittelijoista on täällä pelkästään trollaamassa, joten oikeita mummoja näillä jutuilla ei loukata.Mä en vaan totu siihen, että mummo on täällä haukkumasana.
Yhä vaan lämpenen enemmän. Toivottavasti pysyy mukana pitkään.Ei kenenkään tarvitse lämmetä kellekään. Hienoa, että tuolla kuluttavalla alalla löytää aikuisemmalla iällä ihmisen, jonka kanssa työntekö ja kiertäminen sujuu ja on hauskempaa.
Må oon jo niin lämmin, ettei asteikko riitä!!!!!Yhä vaan lämpenen enemmän. Toivottavasti pysyy mukana pitkään.
Joskus häiritsi minuakin, mutta nyt mummottelen itsekin sujuvasti. Tajusin, että kompostikontekstissa mummo (tai palstamamma) tarkoittaa vain toista palstakirjoittajaa sukupuolesta tai iästä riippumatta. Varsinainen viesti sitten määrittää mummottelun loukkaavuuden asteen. Joskus se on sanana ihan perusneutraali joskus vttuileva. Suurin osa kirjoittelijoista on täällä pelkästään trollaamassa, joten oikeita mummoja näillä jutuilla ei loukata.
Mitä selität? Bojan tuskin tuntee karimia.Juuri näin.Bojanin pitäisi ymmärtää, että Jere ja Karim ovat suhteessa. Sen sijaan Bojan yrittää viedä Karimia Jereltä. Tosi lapsellista pikku slovakilta, ei hän tule Karimia saamaan.
Ihan ikään viitataan.Joskus häiritsi minuakin, mutta nyt mummottelen itsekin sujuvasti. Tajusin, että kompostikontekstissa mummo (tai palstamamma) tarkoittaa vain toista palstakirjoittajaa sukupuolesta tai iästä riippumatta. Varsinainen viesti sitten määrittää mummottelun loukkaavuuden asteen. Joskus se on sanana ihan perusneutraali joskus vttuileva. Suurin osa kirjoittelijoista on täällä pelkästään trollaamassa, joten oikeita mummoja näillä jutuilla ei loukata.
Silloin alkuun sitä käytettiinkin ikärasistisesti ja kaikki yli 30v oli mummoja. Vieläkin joku sitä yrittää, mutta kun kaikki mummottelee kaikkia, ikämerkitys on hävinnyt ja loukkaavuudelta on mennyt teho. Satunnaisemmat kävijät ei varmaan tätä aina tajua.Ihan ikään viitataan.
Jep. Mutta ehkä ne lapset on jonkun kanssa saatava tai jotain… Näkisin kyllä niin mielelläni sen päivän kun Bojanilla ois joku mies kumppanina. Jeren jos sais niin ai jai…Eri, mutta en. Poikapolo on selvästikin hukassa
On täällä suurin osa iäkkäita. Kunnon mummeleita ja vähän yksinkertaisia sellaisia. Trollit on eri asia.Silloin alkuun sitä käytettiinkin ikärasistisesti ja kaikki yli 30v oli mummoja. Vieläkin joku sitä yrittää, mutta kun kaikki mummottelee kaikkia, ikämerkitys on hävinnyt ja loukkaavuudelta on mennyt teho. Satunnaisemmat kävijät ei varmaan tätä aina tajua.
Missä vaiheessa? Siellähän oli palokunta pumppaamassa vesiä pois.Vippisisäänkäynti oli muuten pahasti tulvinut, ei päässyt sisään eikä ulos kuivin jaloin.
Kuulosti NIIN hyvältä! Noi sopii mielettömän hyvin energioiltaan yhteen, lavalla eritoten.No niin, K siellä Joostin keikalla. Vetivät Trafikin ja Massdestructionin!
Vanha viini paranee. Ja niinku jotain tietäisitK:n homoseksuaalisuuden leikkiminen muiden miesten kanssa alkaa olla vanhaa.
Ei pidä paikkaansa milloin minkäkin.Ei kai se itse mitään leiki vaan nää "fanit" leikkii. Onhan se kiva parittaa K:ta milloin minkäkin miehen kanssa.
Oletko ikinä haistanut slaavien pieruja?Mummojen pierut haisee pahimmilta.
Kerran oli lentokoneessa jotain serbejä/bosnialaisia vieressä ja ne hais ihan kusipaskalta. Oli rankka lentomatka.Oletko ikinä haistanut slaavien pieruja?