K
"kata"
Vieras
Kuulostaa pahalta, ap. Naisen intuitio on harvoin väärässä. Ennemminkin se menee niin päin ettei haluta uskoa eikä luoteta omiin vaistoihinsa, vaikka merkit olisivat jo selvät.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ihan huvikseni tulen tänne asiaa puimaan, jos syyllinen olenkin minä itse??![]()
Näin juuri![]()
Olen todellakin jo tehnyt näin ja hän kielsi kaiken. Enää en voi niin tehdä, pilaamatta kaikkea. Eikä tule suoraan myöntämään. Maine on tärkeä.
Sama miesystävä on pettänyt sinua ennenkin? Luottamus ei koskaan ole palautunut?
Miksi haluat todisteet pettämisestä, jos se ei ole luottamusta palauttanut enemminkään.
Luottamuksen kannalta oikeastaan melkein sama. Pettäminen voi jättää pysyvän vajeen luottamukseen. Pettäjänä et oikeasti luota enää itseesi, vaikka heijastaisit luottamuspulan kumpaniin. Petettynä oma mieli ei syystä tai syyttä pysty luottamaan... ei ehkä uudessakaan suhteessa. Molemmissa tapauksissa luottamuksen palauttamiseksi joutuu tekemään eniten töitä itsensä kanssa... Kumppanin pettäessä mahdollisesti ehkä vähän auttaa se että lopettaa suhteen, mutta itsestään ei niin vain pääse eroon.
Ei totuutta voi selvittää kysymällä, koska pettäjät valehtelevat ja kaiken kukkuraksi syyttävät epäilijää vielä vainoharhaiseksi.