Niin monimutkaista!, epäilen että miesystävällä on joku toinen, mutta miten ihmeessä saisin sen selville??!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kjhfgjkfghjkh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuulostaa pahalta, ap. Naisen intuitio on harvoin väärässä. Ennemminkin se menee niin päin ettei haluta uskoa eikä luoteta omiin vaistoihinsa, vaikka merkit olisivat jo selvät.

[QUOTE="vieras";27999327]Ja mitäs sitten, kun sieltä viesteistä ei löydykään mitään kiellettyä? Kuka se epäluotettava silloin on, ja onko pokkaa tunnustaa?

Toivottavasti olet kertonut ystävillesikin, että heidän sinulle tarkoittamat viestit ovat muidenkin luettavissa. Osaavat sitten jättää viestittelyn Mitä kuuluu-asteelle.[/QUOTE]

Jos vahvasti epäilee, niinkuin ap tässä tilanteessa. Niin onko se NIIN paha asia mennä tutkimaan toisen puhelin? Kyllä mie ainakin haluaisin mielenrauhan siinä tilanteessa ja vaikka mielummin saisi tietää totuuden kuin elää koko ajan epäillen että toinen valehtelee. Ja ap:n tilanteessa kyllä pahasti kuulostaa siltä että mies valehtelee. Eli kumpi on pahempi; mies, vai ap joka epäilee?
Ei se mitään epäluotettavaa ole jos ei luotakaan toiseen ja haluaa tietää totuuden, ikäväähän se on ettei toiseen voi luottaa, mutta minkäs sille voi. Mutta jos todisteita ei löydy, voi myös miettiä miksi mies käyttäytyy niin, että epäilykset heräävät? Onko se rakastavaa käytöstä? Että on paljon poissa, ihmeellisiä tekosyitä, lukee jatkuvasti viestejään ja varoo ettei toinen koske puhelimeensa. Ei kuulosta omaan puolisoon rakastuneen käytökseltä minun mielestäni!

[QUOTE="vieras";27999315]Ota itseäsi niskasta kiinni; sano suoraan että TIEDÄT että hän pettää, ja haluat että hän valitsee kumman kanssa haluaa olla. Sitten jos hän vihdoin myöntää, otat aikalisän suhteeseen tai jopa jätät hänet. Mutta jollain tavalla kaivat nyt totuuden hänestä.

Ja jos kaikki on kuvittelua, ei kai siinä mitään pahaa ole, noloa hiukan... Joudut ehkä pyytelemään anteeksi ja selittämään miksi sinusta tuntui että hän pettää. Ei kai siihen ainakaan hyvä suhde kaadu. Sitäkö pelkäät?[/QUOTE]

Olen todellakin jo tehnyt näin ja hän kielsi kaiken. Enää en voi niin tehdä, pilaamatta kaikkea. Eikä tule suoraan myöntämään. Maine on tärkeä.

[QUOTE="kata";27999357]Kuulostaa pahalta, ap. Naisen intuitio on harvoin väärässä. Ennemminkin se menee niin päin ettei haluta uskoa eikä luoteta omiin vaistoihinsa, vaikka merkit olisivat jo selvät.[/QUOTE]

Ja minun intuitioni sanoo että olet väärässä. Nainen minäkin. Mites nyt?

Voi olla että joudut nyt vaan kärsimään ja odottamaan että jää kiinni. Ei kai tuossa muutakaan voi.
Esitä hyväntuulista mutta pidä koko ajan silmät auki, mitä hän puuhaa puhelimensa kanssa jne.
Kyllä se vielä paljastuu!

Oikeastikko vielä rakastat tätä ihmistä????

[QUOTE="vieras";27999362]Jos vahvasti epäilee, niinkuin ap tässä tilanteessa. Niin onko se NIIN paha asia mennä tutkimaan toisen puhelin? Kyllä mie ainakin haluaisin mielenrauhan siinä tilanteessa ja vaikka mielummin saisi tietää totuuden kuin elää koko ajan epäillen että toinen valehtelee. Ja ap:n tilanteessa kyllä pahasti kuulostaa siltä että mies valehtelee. Eli kumpi on pahempi; mies, vai ap joka epäilee?
Ei se mitään epäluotettavaa ole jos ei luotakaan toiseen ja haluaa tietää totuuden, ikäväähän se on ettei toiseen voi luottaa, mutta minkäs sille voi. Mutta jos todisteita ei löydy, voi myös miettiä miksi mies käyttäytyy niin, että epäilykset heräävät? Onko se rakastavaa käytöstä? Että on paljon poissa, ihmeellisiä tekosyitä, lukee jatkuvasti viestejään ja varoo ettei toinen koske puhelimeensa. Ei kuulosta omaan puolisoon rakastuneen käytökseltä minun mielestäni![/QUOTE]

Ai onko paha asia olla epäluotettava kyttäri? No totta helvetissä on, mitä muutakaan.

Totuuden voi selvittää kysymällä ja jos ei siltikään luota, pitää pakata kamansa ja siirtyä eteenpäin. Kenenkään puhelimia/sähköposteja/muitakaan yksityisiä viestejä ei mennä penkomaan, kun NYT TUNTUU SILTÄ-perustein. Mikä tässä on epäselvää.

[QUOTE="vieras";27999374]Ei kuulosta kovin kivalta mieheltä..

Ota aikalisä suhteeseen![/QUOTE]

Ei ole kiva mies, kun ei tunnusta pettämistä jos ei edes petä? Vedätättekö te kaikki nyt? Oikeasti?

Minäkin luottaisin näissä asioissa intuitioon. Olen ollut pitkässä suhteessa ilman minkäänlaista mustasukkaisuutta. Luotin TÄYSIN. En tiedä mistä, mutta erään illan jälkeen minulle tuli vahva fiilis, että nyt on sattunut jotain. Elämäni ensimmäistä kertaa katsoin miehen puhelinta, tarkoituksena selata vain viestit, keneltä tullut viestejä (ei siis lukea viestien sisältöä). No, pettäminenhän sieltä paljastui ja luin kyllä niiltä osin myös viestin sisällöt. Ikinä ennen en ole toisen puhelimeen kajonnut, mutta kyllä tässä asiassa intuitioni osui oikeaan.

Myös ystävälleni on käynyt näin.

Ennen halveksin toisten puhelimen katsomista ja sanoinkin aina sen olevan säälittävää. Nyt olen sitä mieltä, että jos oikeasti tuntuu siltä, aion jatkossakin katsoa puhelimen soitetut/vastatut puhelut sekä tekstiviestien lähetyslistan. Ei minun viestien sisältöön välttämättä tarvitse kajota, mutta olen sitten mieluummin vaikka säälittävä kuin joudun toistamiseen kusetetuksi ja keräämään minuuden, itsetunnon ja perusluottamuksen palasia ja kursia niitä sitten epätoivoisesti kokoon :(

[QUOTE="vieras";27999399]Ai onko paha asia olla epäluotettava kyttäri? No totta helvetissä on, mitä muutakaan.

Totuuden voi selvittää kysymällä ja jos ei siltikään luota, pitää pakata kamansa ja siirtyä eteenpäin. Kenenkään puhelimia/sähköposteja/muitakaan yksityisiä viestejä ei mennä penkomaan, kun NYT TUNTUU SILTÄ-perustein. Mikä tässä on epäselvää.[/QUOTE]

Tuo on totta. Mutta ap ei halua siirtyä eteenpäin. Ja mieheltä on kysytty, eikä tunnusta. Eli mitä ap nyt tekee? Mitä itse tekisit? Pakkaisit kamasi, vaikka ei ole näyttöä?

[QUOTE="hessu";27999283]
kyllä mun miehellä oli täysi lupa lukea mun teksiviestit, sähköpostit yms koska mulla ei ollut mitään salattavaa! miksi olisi?[/QUOTE]

Tämä on erittäin toimiva tapa peitellä tekosiaan. Annetaan mielikuva, että ollaan avoimia...

Salaisuudet ja yksityisyys ovat kaksi eri asiaa. Jos olet luopunut yksityisyydestäsi niin se on sinun valintasi. Joskus ystäväsi saattavat kertoa omasta yksityisestä elämästään asioita, jotka eivät kuulu tai ole tarkoitettu kumppanillesi. Asiat eivät aina tarvitse olla pettämisiä tai seksiin liittyviä.

Mä tein eksälle niin että kävelin sen taakse kun räpläsi puhelinta, nappas viestin heti kiinni. Mä otin puhelimeni eksän kädestä ja juoksin vessaan lukemaan viestit. Lapsellista ehkä, mutta sain asiaan selvyyden.

[QUOTE="vieras";27999411]Tuo on totta. Mutta ap ei halua siirtyä eteenpäin. Ja mieheltä on kysytty, eikä tunnusta. Eli mitä ap nyt tekee? Mitä itse tekisit? Pakkaisit kamasi, vaikka ei ole näyttöä?[/QUOTE]

Luottaisin toisen sanaan. Ja jos en pysty luottamaan, lopettaisin suhteen. Ilman luottamusta on turha roikkua suhteessa.

[QUOTE="mhm";27999424]Mä tein eksälle niin että kävelin sen taakse kun räpläsi puhelinta, nappas viestin heti kiinni. Mä otin puhelimeni eksän kädestä ja juoksin vessaan lukemaan viestit. Lapsellista ehkä, mutta sain asiaan selvyyden.[/QUOTE]

Tää oli hyvä! Tässä ei voi edes kukaan syyttää toisen puhelimen penkomisesta. Heh heh. Tee ap näin! Siinä jäädään sitten kiinni "rysän päältä".
Jos epäilys on väärä, tilanteelle voi varmaan nauraa.

[QUOTE="vieras";27999439]Tää oli hyvä! Tässä ei voi edes kukaan syyttää toisen puhelimen penkomisesta. Heh heh. Tee ap näin! Siinä jäädään sitten kiinni "rysän päältä".
Jos epäilys on väärä, tilanteelle voi varmaan nauraa.[/QUOTE]

Yritättekö te nyt palstaviihteen nimissä saada ap:n tekemään mahdollisimman paljon typeryyksiä ja sitä myöten ap:n suhteen loppumaan? Aika julmaa. Lue joku kirja mielummin.

[QUOTE="vieras";27999413]Ei vaan ap on pettänyt ennenkin. Pettäjät epäilevät aina muita. Näinhän se menee..[/QUOTE]

Luottamuksen kannalta oikeastaan melkein sama. Pettäminen voi jättää pysyvän vajeen luottamukseen. Pettäjänä et oikeasti luota enää itseesi, vaikka heijastaisit luottamuspulan kumpaniin. Petettynä oma mieli ei syystä tai syyttä pysty luottamaan... ei ehkä uudessakaan suhteessa. Molemmissa tapauksissa luottamuksen palauttamiseksi joutuu tekemään eniten töitä itsensä kanssa... Kumppanin pettäessä mahdollisesti ehkä vähän auttaa se että lopettaa suhteen, mutta itsestään ei niin vain pääse eroon.

[QUOTE="vieras";27999377]Ja minun intuitioni sanoo että olet väärässä. Nainen minäkin. Mites nyt?[/QUOTE]

En usko, että sun intuitosi sanoo minun olevan väärässä. Haluat vaan jostain syystä nyt kovasti uskoa niin.

[QUOTE="vieras";27999399]Ai onko paha asia olla epäluotettava kyttäri? No totta helvetissä on, mitä muutakaan.

Totuuden voi selvittää kysymällä ja jos ei siltikään luota, pitää pakata kamansa ja siirtyä eteenpäin. Kenenkään puhelimia/sähköposteja/muitakaan yksityisiä viestejä ei mennä penkomaan, kun NYT TUNTUU SILTÄ-perustein. Mikä tässä on epäselvää.[/QUOTE]

Ei totuutta voi selvittää kysymällä, koska pettäjät valehtelevat ja kaiken kukkuraksi syyttävät epäilijää vielä vainoharhaiseksi.

Luottamuksen kannalta oikeastaan melkein sama. Pettäminen voi jättää pysyvän vajeen luottamukseen. Pettäjänä et oikeasti luota enää itseesi, vaikka heijastaisit luottamuspulan kumpaniin. Petettynä oma mieli ei syystä tai syyttä pysty luottamaan... ei ehkä uudessakaan suhteessa. Molemmissa tapauksissa luottamuksen palauttamiseksi joutuu tekemään eniten töitä itsensä kanssa... Kumppanin pettäessä mahdollisesti ehkä vähän auttaa se että lopettaa suhteen, mutta itsestään ei niin vain pääse eroon.

Ja suhteen toisen osapuolen pitää sitten kärsiä tästä, kun pettäjä ei osaa luottaa? Kuulostaapa reilulta.

Ehkä ap:n miestä on petetty joskus ja pettää nyt sen takia, että "ehtii ensin". Ihan ymmärrettävää?

[QUOTE="kata";27999518]En usko, että sun intuitosi sanoo minun olevan väärässä. Haluat vaan jostain syystä nyt kovasti uskoa niin.[/QUOTE]

Sun intuitio on kovasti epävireessä tänään.

Yhteistyössä