Eipä minun sallita vastailla viesteihin vastaa -toiminnalla.
Kysyttiin mistä saa hyvin leikattuja vaatteita. Vintage-vaatekauppoja on netissä, kirppareilta Suomessa ei enää juuri löydä mitään ja alan liikkeetkin myyvät lähinnä juhlapukuja. Itse olen pärjännyt vanhalla vaatekaapillani tosi hyvin, ostan hyvin harvoin vaatteita, koska mitään mieleistä on vaikea löytää ja toisaalta vaatteita on jo joka lähtöön, vuosikymmeniä vanhoja. Kaipa on olemassa nykystailin hyvälaatuisiakin vaatteita, mutta en käytä muotivaatteita, vaan tyylini on tuo 40-lukuun vivahtava, joten en osaa vinkata mitään erityistä. Lili Marleenasta oli juttua Hesarissa eli kyseessä on isojen muotitalojen ylijäämäkankaista pukuja tekevä yrittäjä, vaatteet ommellaan Suomessa. En tarvitse tuollaista kietaisumekkoa, kun niitä on jo useampi, mutta ihan nätti se oli.
Joku kirjoitti kauneudesta kuinka se botoxia ym. mutta itse ajattelen "kehon pitämisen temppelinä" nimenomaan sulkevat tuollaiset ulos. Ne ovat kehon vahingoittamista ja rumentamista ehdottomasti. Ulkonäön hoitaminen on minulle ihan normaalia arkea. Esimerkiksi ruokavalio, liikunta ja miellyttävä ulkonäkö ovat terveydenhoidossakin tärkeitä, kun potilas astuu huoneeseen. Naisten ei kannattaisi unohtaa itseään, vaikka on työ, perhe ja monia velvollisuuksia. Ei miestenkään, mutta naisille itsensä sivuun laittaminen on tyypillisempää. Ei ole pakko muuttua työjuhdaksi, kun ikää tulee. Useimpien ei kuitenkaan ole ihan pakko. Ap