K
Ketjua tarkkaillut
Vieras
Suurkaupunkilainen: meinasin sitten jäädä peuran alle lenkillä. pirulainen juoksi metsästä kohti ja sain juuri ja juuri kierähdettyä kerälle niin etteivät sen sorkat minuun osuneet
Itkuliini: voi ei hali
Shangri Laa: voimahaleja
Shangri Laa: tekis mieli siiderii
Virgo 78: taitaa tytön tehdä mieli suurta ja paksua banaania
Itkuliini: no itkuksihan tää taas meni. ei mua täällä huomata, ihan olen ilmaa.
Suurkaupunkilainen: meinasi sitten tippua kuollut kotka juuri päähän tuolla ulkona. tuli niin yllättäen taivaalta ja ihan parista sentistä jäi kiinni ettei osunut minuun vaan mätkähti hankeen
Shangri Laa: eikä, kyllä sua nyt koetellaa, hali
Itkuliini: hali hali
Virgo 78: Taitaa tytöillä nännit nöpöttää ja sumpit pihistä
Itkuliini: hihihi ei mulla mä oon aina niin kiltti, mä oon aina niin enkeli
Itkuliini: ja taas mä rupeen tihrustaan itkua, mut kukaan ei ees oo huomannut et mä oon täällä, mua ei ikinä huomata
Suurkaupunkilainen: kurkottelin sitten s-marketissa hernemaissipaprikapussia ja tipahdin pakastealtaaseen. onneksi näpsäkkä myyjä tyttö näki ja nappasi kauluksesta kiinni, olisi muuten tullut kylmät oltavat
Itkuliini: voi ei, mä laitan sulle viltin päälle ja annan halin
Shangri Laa: hali. ja mun tekee mieli siideriä
Virgo 78: voisitteko tytöt mennä vähän polvilleen niin minä tökin teitä vähän
Itkuliini: ja heti täällä tuli taas ihan hiljaista kun minä tänne tulin. mitäköhän pahaa minä oon tehnyt. nyt on niin alakuloinen olo, ettei edes putouskaan naurata
Shangri Laa: oispa siiderii
Virgo 78: mulla ois sulle jotain siideriä parempaa ja hk:n sinistä isompaa
Itkuliini: josko minut nyt tänään huomattais... eilen ei kukaan huomannut, vaikka kovin koitin huiskutella, mikäköhän minussa on vikana...
Suurkaupunkilainen: auto perkele oli jäätynyt pohjastaan pihaan kiinni ja ovet aivan jäässä myös. piti tehdä lasiveitsellä tuulilasiin miehen mentävä aukko, että pääsin kömpimään sisään ja hakemaan pojan treeneistä
Shangri Laa: oi ei, mun tekisi mieli niin halata sua.. ja siideriä
Itkuliini: haleja sulle paljon
Virgo 78: taitaa palstan tytöt olla patukkaa vailla ja voisihan sitä työntää kädet farkun takataskuihinkin
Itkuliini: pitää vissiin lähteä pois täältä... ettekö te tykkää minusta?
Virgo 78: taitaa tytöillä tuntua tykytystä jalkovälissä...
Shangri Laa: Oi että kun ois nyt siideriä
Suurkaupunkilainen: Kurkottelin kassajonossa painamaan tupakkanumeroa ja niinhän siinä kävi että jotenkin luiskahdin liukuhihnalle ja kassahihna vei minut kassan ohitse sinne missä edellisen asiakkaan tavarat olivat. siinä meni edellisen asiakkaan päärynät ja jogurttipurkit sitten rikki ja ei perkele nyt sitten selvitellään oikeudessa korvauksia
Shangri Laa: voi että, mä halaan sua. tekeekö kenenkään muun mieli siideriä?
Itkuliini: voi ei hali
Shangri Laa: voimahaleja
Shangri Laa: tekis mieli siiderii
Virgo 78: taitaa tytön tehdä mieli suurta ja paksua banaania
Itkuliini: no itkuksihan tää taas meni. ei mua täällä huomata, ihan olen ilmaa.
Suurkaupunkilainen: meinasi sitten tippua kuollut kotka juuri päähän tuolla ulkona. tuli niin yllättäen taivaalta ja ihan parista sentistä jäi kiinni ettei osunut minuun vaan mätkähti hankeen
Shangri Laa: eikä, kyllä sua nyt koetellaa, hali
Itkuliini: hali hali
Virgo 78: Taitaa tytöillä nännit nöpöttää ja sumpit pihistä
Itkuliini: hihihi ei mulla mä oon aina niin kiltti, mä oon aina niin enkeli
Itkuliini: ja taas mä rupeen tihrustaan itkua, mut kukaan ei ees oo huomannut et mä oon täällä, mua ei ikinä huomata
Suurkaupunkilainen: kurkottelin sitten s-marketissa hernemaissipaprikapussia ja tipahdin pakastealtaaseen. onneksi näpsäkkä myyjä tyttö näki ja nappasi kauluksesta kiinni, olisi muuten tullut kylmät oltavat
Itkuliini: voi ei, mä laitan sulle viltin päälle ja annan halin
Shangri Laa: hali. ja mun tekee mieli siideriä
Virgo 78: voisitteko tytöt mennä vähän polvilleen niin minä tökin teitä vähän
Itkuliini: ja heti täällä tuli taas ihan hiljaista kun minä tänne tulin. mitäköhän pahaa minä oon tehnyt. nyt on niin alakuloinen olo, ettei edes putouskaan naurata
Shangri Laa: oispa siiderii
Virgo 78: mulla ois sulle jotain siideriä parempaa ja hk:n sinistä isompaa
Itkuliini: josko minut nyt tänään huomattais... eilen ei kukaan huomannut, vaikka kovin koitin huiskutella, mikäköhän minussa on vikana...
Suurkaupunkilainen: auto perkele oli jäätynyt pohjastaan pihaan kiinni ja ovet aivan jäässä myös. piti tehdä lasiveitsellä tuulilasiin miehen mentävä aukko, että pääsin kömpimään sisään ja hakemaan pojan treeneistä
Shangri Laa: oi ei, mun tekisi mieli niin halata sua.. ja siideriä
Itkuliini: haleja sulle paljon
Virgo 78: taitaa palstan tytöt olla patukkaa vailla ja voisihan sitä työntää kädet farkun takataskuihinkin
Itkuliini: pitää vissiin lähteä pois täältä... ettekö te tykkää minusta?
Virgo 78: taitaa tytöillä tuntua tykytystä jalkovälissä...
Shangri Laa: Oi että kun ois nyt siideriä
Suurkaupunkilainen: Kurkottelin kassajonossa painamaan tupakkanumeroa ja niinhän siinä kävi että jotenkin luiskahdin liukuhihnalle ja kassahihna vei minut kassan ohitse sinne missä edellisen asiakkaan tavarat olivat. siinä meni edellisen asiakkaan päärynät ja jogurttipurkit sitten rikki ja ei perkele nyt sitten selvitellään oikeudessa korvauksia
Shangri Laa: voi että, mä halaan sua. tekeekö kenenkään muun mieli siideriä?