The Ketju Pähkinänkuoressa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ketjua tarkkaillut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Ketjua tarkkaillut

Vieras
Suurkaupunkilainen: meinasin sitten jäädä peuran alle lenkillä. pirulainen juoksi metsästä kohti ja sain juuri ja juuri kierähdettyä kerälle niin etteivät sen sorkat minuun osuneet

Itkuliini: voi ei hali

Shangri Laa: voimahaleja

Shangri Laa: tekis mieli siiderii

Virgo 78: taitaa tytön tehdä mieli suurta ja paksua banaania

Itkuliini: no itkuksihan tää taas meni. ei mua täällä huomata, ihan olen ilmaa.

Suurkaupunkilainen: meinasi sitten tippua kuollut kotka juuri päähän tuolla ulkona. tuli niin yllättäen taivaalta ja ihan parista sentistä jäi kiinni ettei osunut minuun vaan mätkähti hankeen

Shangri Laa: eikä, kyllä sua nyt koetellaa, hali

Itkuliini: hali hali

Virgo 78: Taitaa tytöillä nännit nöpöttää ja sumpit pihistä

Itkuliini: hihihi ei mulla mä oon aina niin kiltti, mä oon aina niin enkeli

Itkuliini: ja taas mä rupeen tihrustaan itkua, mut kukaan ei ees oo huomannut et mä oon täällä, mua ei ikinä huomata

Suurkaupunkilainen: kurkottelin sitten s-marketissa hernemaissipaprikapussia ja tipahdin pakastealtaaseen. onneksi näpsäkkä myyjä tyttö näki ja nappasi kauluksesta kiinni, olisi muuten tullut kylmät oltavat

Itkuliini: voi ei, mä laitan sulle viltin päälle ja annan halin

Shangri Laa: hali. ja mun tekee mieli siideriä

Virgo 78: voisitteko tytöt mennä vähän polvilleen niin minä tökin teitä vähän

Itkuliini: ja heti täällä tuli taas ihan hiljaista kun minä tänne tulin. mitäköhän pahaa minä oon tehnyt. nyt on niin alakuloinen olo, ettei edes putouskaan naurata

Shangri Laa: oispa siiderii

Virgo 78: mulla ois sulle jotain siideriä parempaa ja hk:n sinistä isompaa
Itkuliini: josko minut nyt tänään huomattais... eilen ei kukaan huomannut, vaikka kovin koitin huiskutella, mikäköhän minussa on vikana...

Suurkaupunkilainen: auto perkele oli jäätynyt pohjastaan pihaan kiinni ja ovet aivan jäässä myös. piti tehdä lasiveitsellä tuulilasiin miehen mentävä aukko, että pääsin kömpimään sisään ja hakemaan pojan treeneistä

Shangri Laa: oi ei, mun tekisi mieli niin halata sua.. ja siideriä

Itkuliini: haleja sulle paljon

Virgo 78: taitaa palstan tytöt olla patukkaa vailla ja voisihan sitä työntää kädet farkun takataskuihinkin

Itkuliini: pitää vissiin lähteä pois täältä... ettekö te tykkää minusta?

Virgo 78: taitaa tytöillä tuntua tykytystä jalkovälissä...

Shangri Laa: Oi että kun ois nyt siideriä

Suurkaupunkilainen: Kurkottelin kassajonossa painamaan tupakkanumeroa ja niinhän siinä kävi että jotenkin luiskahdin liukuhihnalle ja kassahihna vei minut kassan ohitse sinne missä edellisen asiakkaan tavarat olivat. siinä meni edellisen asiakkaan päärynät ja jogurttipurkit sitten rikki ja ei perkele nyt sitten selvitellään oikeudessa korvauksia

Shangri Laa: voi että, mä halaan sua. tekeekö kenenkään muun mieli siideriä?

hei unohdit sen naurettavan suolakurkkujutun, josta ei aikuiset ihmiset oo päässy vuosikausiin yli. aika kulunu juttu jo. "suolakurkku..hihihihihih"

"suolakurkku"

"HIIHIHIHIHIHI"

tässä ei myöskään oo tuotu esille sitä yhtään, että ketjun ((varatut)) naiset vihjailee myös aika paljon ja "kerjää" seksuaalista huomiota itselleen. vaikka aika hyvin ton Virgo 78 pään sisällön toitkin esille.

te joita ei mainittu, niin teitä ei huomata muutenkaan. tai sitten teillä vaan niin tylsät jutut joista ei oo mitään parodioitavaa, olkaa onnellisia että olette yhtä huomaamattomia kuni tapetit seinillä. muilla sensijaan on kyseenalainen maine, joko kiimapetterinä tai marttyyri-itkijänä jne...

[QUOTE="...";28023822]te joita ei mainittu, niin teitä ei huomata muutenkaan. tai sitten teillä vaan niin tylsät jutut joista ei oo mitään parodioitavaa, olkaa onnellisia että olette yhtä huomaamattomia kuni tapetit seinillä. muilla sensijaan on kyseenalainen maine, joko kiimapetterinä tai marttyyri-itkijänä jne...[/QUOTE]

No jaa, ei mua ennenkään ole huomattu. Vitsillä sanoin. :D

[QUOTE="...";28023822]te joita ei mainittu, niin teitä ei huomata muutenkaan. tai sitten teillä vaan niin tylsät jutut joista ei oo mitään parodioitavaa, olkaa onnellisia että olette yhtä huomaamattomia kuni tapetit seinillä. muilla sensijaan on kyseenalainen maine, joko kiimapetterinä tai marttyyri-itkijänä jne...[/QUOTE]

j e s

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä