Mitä mun pitäs ajatella, kun mies....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Poisteli salaa yksittäisiä sivuja tietokoneen historiasta, on siis ennenkin pettänyt mua netissä ja vaihtanut sitten vielä sähköpostisoitteet naisen kanssa, jäi tästä kiinni ja mua on alkanut epäilyttämään että touhuaa taas jotain mun selkäni takana.

Osti uuden kännykän jossa nopeampi netti ja räplää sitä useammin kuin ennen ja kerran kun keskeytin, niin oli vaivautunut ja kun kysyin mikäs nyt noin salasta on, niin mies suuttu ihan totaalisesti.

Viime pettämisestä on aikaa muutama vuosi ja nyt hiljattain olen huomannut epäilyttäviä juttuja ja nyt toi sivuhistoriasta poistelu, miks sen pitäs tehdä niin, eikö se oo sama poistaa kaikki selaustiedot, sen sijaan se haluaa poistaa vaan tietyt.

Ei siis tiennyt että satuin seisomaan selän takana, kun tämän huomasin...en vartavasten kytännyt vaan vahingossa huomasin.

Jos mä nyt meen kysymään siitä, se saa valtavat kilarit.

[QUOTE="joojoo";28027476]Jos saa kilarit niin sanot vaan, että tietääkö että suuttuminen on varma salaamisen merkki. Että miks vetää kilarit jos ei kerran oo mitään salattavaa?[/QUOTE]

Ja sitten on olemassa myös kolikon kääntöpuoli: syytönkin kilahtaa, jos häntä epäillään koko ajan pettämisestä... Joskus se kärsivällisyys loppuu...

No sitä minäkin, mut inhottaa sit riidellä lasten läsnäollessa, en halua että ne joutuu sitä kuuntelemaan, mut ehdottomasti en voi antaa asian olla, pitää vaan odottaa sopivampaa hetkeä.

[QUOTE="Satu";28027522]Ja sitten on olemassa myös kolikon kääntöpuoli: syytönkin kilahtaa, jos häntä epäillään koko ajan pettämisestä... Joskus se kärsivällisyys loppuu...[/QUOTE]

Mut sepä se kun mä en ole aikasemmin epäilly, viimeks sillon kun petti ja jäi kiinni, valehteli asiasta 2 viikkoa vaikka suoraan kysyin monta kertaa, suuttui aina ja huusi että olen vainoharhainen, en ollut sitä silloin enkä usko että nytkään.

En ole siis piinannut miestä vaikka muutama vuosi sitten pettikin...en ole maininnut kuin siitä kännykkä jutusta kun oli netissä ja meni vaikeaksi kun tulin jotain siihen selittämään, siinäkin vaan kysyin että mitä nyt, miksi moinen reaktio, en suoraan syyttänyt pettämisestä.

ap

Yhteistyössä