V
"vieras"
Vieras
Mä en kyllä ymmärrä miksi erosta ei saisi mainita. Siis mikä salaisuus se on ja miten sitä sitten peitellään? Mua harmitti kerran kun olin nolossa tilanteessa, tapasin miehen kaverin avovaimon (olivat pari kk sitten olleet meillä yhdessä) ja juteltiin siinä ohimennen ja pyysin heitä käymään joku päivä. Toinen meni ihan oudon näköiseksi ja juttelu oikeastaan loppui siihen. Ei ollut saanut kertoa, että he ovat eronneet muutama viikko aiemmin!
Toisella kertaa olin ihan tyytyväinen, ettei mies kertonut saman kaverinsa toilailuista, kun se kaveri seurusteli mun työkaverin kanssa. Olisi ollut vaikea kuunnella kaverin (vietimme myös vapaa-aikaa yhdessä ja meillä pari oli tavannutkin) tilitystä suhteen ongelmista, jos olisin tiennyt jo puoli vuotta aiemmin, että mies haluaa erota...
Toisella kertaa olin ihan tyytyväinen, ettei mies kertonut saman kaverinsa toilailuista, kun se kaveri seurusteli mun työkaverin kanssa. Olisi ollut vaikea kuunnella kaverin (vietimme myös vapaa-aikaa yhdessä ja meillä pari oli tavannutkin) tilitystä suhteen ongelmista, jos olisin tiennyt jo puoli vuotta aiemmin, että mies haluaa erota...