Jos olisi pakko valita niin minkä miehen ottaisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmmmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmmmm

Vieras
a)Mies joka kokematon seksissä, eli olisit hänen ensimmäinen.
b)Mies jolla yksi kokemus ennen sinua.
c)Mies jolla muutama seksikokemus.
d)Mies jolla 10-15 seksikokemusta ennen sinua.
e)Mies jolla satoja entisiä seksikumppaneita.

Jos mietitään vaikka 25 vuotiasta miestä ja olisit itse saman ikäinen.

A, b, ja c kaikki ok. A:ta pitäisin hienona, jos kyse olisi siitä, että on odottanut sopivaa ihmistä. Arvelisin miehen olevan syvällinen, romanttinen ja uskollista sorttia. Olisi hienoa, ettei suhtautuisi kevyesti ja pinnallisesti seksiin ja ihmissuhteisiin. Ei D:kään olis este, jos rakastuisin, mutta e menisi yli ymmärryksen.

Viimeksi muokattu:
a, b, c tai d. Joissain tapauksissa kävisi myös e.
Aika merkityksetön numero tällainen kumppanien määrä. Toisen seksuaalikäyttäytymisellä on toki minulle väliä, mutta pelkkä kumppanien määrä ei kuitenkaan kerro kaikkea siitä. Jos kuitenkin on satoja noinkin nuorena, niin suhtautuisin hieman varauksella, olettaisin että kompensoi jotakin.

A-D. Seksikokemusten määrä ei kerro ihmisestä paljonkaan, mutta ei sentään satoja tarttis olla. Toisaalta ihan kokematon tuossa iässä on vähän outo mutta mahdollinen (arvomaailma kunnossa).

[QUOTE="huoh";28058088]A-D. Seksikokemusten määrä ei kerro ihmisestä paljonkaan, mutta ei sentään satoja tarttis olla. Toisaalta ihan kokematon tuossa iässä on vähän outo mutta mahdollinen (arvomaailma kunnossa).[/QUOTE]

Musta kertoo monesti todella paljon. Se kertoo suhtautumisesta seksiin, ihmissuhteisiin jne.

tumblr_ly4jtbVlGr1qffa2no1_1280.jpg

• Tykkää
Reactions: astrolabe
Arvomaailma...tyrsk. :D Ei olisi oma lehmä ojassa? Tai rämemajava siellä ojassa? :D

Arvomaailma nimenomaan. :) Sellainen, jossa arvostetaan seksiä, johon liittyy tunteita eikä suhtauduta kevyesti ihmissuhteisiin tai pidetä toisia kertakäyttöhyödykkeinä, kuten olen monista ketjuista lukenut (että on ihan ok olla itsekäs irtosuhteissa ja ajatella vain omaa nautintoa eikä tarvitse ottaa toista huomioon, kuten parisuhteessa).

Viimeksi muokattu:
Arvomaailma nimenomaan. :) Sellainen, jossa arvostetaan seksiä, johon liittyy tunteita eikä suhtauduta kevyesti ihmissuhteisiin tai pidetä toisia kertakäyttöhyödykkeinä, kuten olen monista ketjuista lukenut (että on ihan ok olla itsekäs irtosuhteissa ja ajatella vain omaa nautintoa eikä tarvitse ottaa toista huomioon, kuten parisuhteessa).

Hei kukkuu, nyt et tainnut oikein tajuta huumoria. Ei mua sun arvomaailmajutut voisi vähempää kiinnostaa. :D