M
mietinvaan
Vieras
Miehelläni on teini-ikäinen poika edellisestä liitosta, ja mieheni on menossa viettämään hänen kanssaan mökkiviikonloppua Pohjois-Suomeen. Poika toivoo, että isä ottaisi kaikki kolme yhteistä lastamme, siis pojan pikkusisarukset, mukaan. On kuulemma kova ikävä. Lapset ovat 3,5-, 6- ja 8-vuotiaita. Mieheni pitäisi siis lentää sinne ja takaisin kolmen lapsen kanssa ja viettää viikonloppua näiden neljän lapsen kanssa. Minä en voi lähteä, koska minulla on menoja, joita en voi perua sekä työvuoro lauantaina.
Mieheni mukaan tämä on "ihan liikaa". Minä taas olen sitä mieltä, että kyllä isän pitää omien lastensa kanssa pärjätä. Eri asia olisi, jos haluaisi viettää aikaa vain vanhimman kanssa kahdestaan. Se olisi tottakai ihan ymmärrettävää. Mutta se ei ole ymmärrettävää, että hän ei muka pärjäisi omien lastensa kanssa. Ja minun mielestäni olisi ihan kohtuullista ottaa huomioon lapsen toive nähdä sisaruksiaan.
Mitä mieltä olette? Minulla on sellainen olo, että mies ei halua jättää minua yksin kaupunkiin...
Mieheni mukaan tämä on "ihan liikaa". Minä taas olen sitä mieltä, että kyllä isän pitää omien lastensa kanssa pärjätä. Eri asia olisi, jos haluaisi viettää aikaa vain vanhimman kanssa kahdestaan. Se olisi tottakai ihan ymmärrettävää. Mutta se ei ole ymmärrettävää, että hän ei muka pärjäisi omien lastensa kanssa. Ja minun mielestäni olisi ihan kohtuullista ottaa huomioon lapsen toive nähdä sisaruksiaan.
Mitä mieltä olette? Minulla on sellainen olo, että mies ei halua jättää minua yksin kaupunkiin...