V
"vieras"
Vieras
[QUOTE="Vieras";28213905]2013 muutitte yhteen??[/QUOTE]
Ja tutustu mutta on ehtinyt kuitenkin jo lapsen saada
Ja tutustu mutta on ehtinyt kuitenkin jo lapsen saada
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja äidin tuska;28213927:Tämä ei ole provo 2006 olen aloittanut yhteisasumisen ensimmäisen avomiheni kanssa ja 2007 tämän nykyisen.
Mun on kyllä nyt pakko kysyä, että miksi tyttäresi on facebookissa? Sen ikärajahan on 13-vuotta.. Ja toisekseen, jos tollaisia päivityksiä sinne laittaa, mikset sulje tiliä ja ota tietokonetta pois tms?
Mihin laittaa kuvan?
Alkuperäinen kirjoittaja äidin tuska;28214065:En tiedä siitä ikärajasta mikä seon, olen luullut etttä se on 12-vuotta.
Tätä kautta saan edes tietää mitä se tyyö ajattelee kun ei suostu puhumaan mitään. Hän ei puhu isosiskollekkaan mitään.
ja mtäs e hyödyttää se tilin sulkeminen.
Alkuperäinen kirjoittaja äidin tuska;28213755:Anteeksi siis jäi sanomatta että laittaa facebookiin näitä kuvia ja että haluaa kuolla.
Olen itse yrittänyt keskustellut tytön kanssa ja sanonut,että jos menisi juttelemaan jonkun kanssa niin saa mahdottomat raivarit. Hänen asiansa ei kuulemma kuulu kenellekkään.
Alkuperäinen kirjoittaja äidin tuska;28214100:Me olemme siellä anoppilassa koko perhe. Meidän täytyy elääkkin ja siksi on tehtävä töitä. Miehellä on paljon velkaa mitä pitää lyhentää ja hän ei voi sitä itse nyt lyhentää kun hoitaa lastamme ja tulot on pienet.
En tiedä miten muka menen sieltä mistä aita on matalin.