Kun on sotkenut asiansa oikein kunnolla...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saa haukkua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No et todellakaan valehtele miehellesi enempää. Kerrot nyt että olet pettänyt. Anna miehesi päättää omista asioistaan, olet tehnyt hänelle jo ihan riittävästi pahaa.

Itse olet pilluasi jakanut, kanna nyt vastuusi siitä..

Aikamoinen sotku! En oikein osaa auttaa. Ehkä tossa tilanteessa olisi parasta tehdä abortti ja kertoa totuus miehelle. Sitten erota jos mies ei anna anteeksi.

Tuota yritys sotkua en tajua, eikö maahantuojalta voi periä velkaa? Sinun velkasi johonkin velkajärjestelyyn. Voitteko muuttaa toistaiseksi pienempään asuntoon/ tai vaikka vanhempiesi/sisarustesi luo?

Alkuperäinen kirjoittaja Täh;28214810:
Saako ultrasta muka päivän tarkkuudella tuon ajan???

Siellä katsotaan sikiön koko, ja arvioidaan mitä viikkoja se vastaa. Eli arvio raskauden kestosta sen perusteella minkä kokoinen sikiö on.

Jos ap vielä lukee (toivottavasti et vain provoile) sanon, että älä sekoile vaan ota asioista rauhallisesti selvää esim. tuota korvausasiaa. Aborttiin en sano muuta kuin että tee oma ratkaisusi ja yritä selvitä mitä ikinä teetkin.

Mutta minusta miehelläsi on oikeus tietää raskaudesta ja pettämisestä, teit sitten abortin tai et. Rehellisyys itselle ja muille on yleensä vaikein, mutta johtaa yleensä parempaan, koska syyllisyyden kanssa eläminen on vielä pahempaa.

[QUOTE="vieras";28214542]No koska sulla on ollut vikat menkat?[/QUOTE]

laskin että mulla on viimeks ollut menkat joulun aikoihin. :( kerroin eilen miehelle raskaudesta mutta en vielä muusta. Hän oli vähän shokissa mutta ymmärsi kyllä kun sanoin etten ole vielä päättänyt haluanko tämän lapsen vai en.

[QUOTE="vieras";28214621]Harvalla pienyrittäjällä on mitään ylimääräisiä vakuutuksia. Toiminimellä kun sählää niin velka on henkilökohtainen ja loppuelämä pilalla.[/QUOTE]
toiminimellä olen tehnyt hommia juu. Ja kyse on sellaisesta "palvelusta" jossa kaikki virheet helposti asiakkaalle näyttää siltä että mä olen tehnyt asennustyön huonosti. En halua tarkemmin kertoa mitä teen ettei tutut tunnista.

Yhden raskauslaskurin mukaan jos hedelmöitys olisi tapahtunut 1.1., tänään olisi rv 12+6. jos 1.1. jälkeen, niin raskausviikot olisi vähemmän kuin 12+6. Eilen sulla oli 13+1. Mitenhän paljon ultran arvio voi heittää?

Tuossahan on kahden päivän heitto, ei musta ole kovin suuri. Mun esikoinen oli iso syntyessään, en tiedä missä vaiheessa raskautta sikiö alkaa kasvaa nopeammin kuin muut jos tulee olemaan myöskin iso.

vittu. Anteeksi. Hetken jo luulin pelastuneeni, mutta sitten muistin että raskausviikothan lasketaan edellisistä kuukautisista alkaen, eikä hedelmöitysajankohdasta. :'(

Mitä helvettiä! :D Itsehän sanoit että ultrassa koko vastasi reilua 13 viikkoa jo, ja alkionkehitys on lähes kellontarkkaa noin alussa raskautta, joten silloin se tarkoittaa sitä, että raskautta on oikeasti kestänyt melko tarkkaan tuo ultran arvioima aika. Se milloin menkat on ollu niin se on summittaisempi. Ihmettelenpä, voiko aikuinen ihminen olla noin tyhmä kuin sinä, ja jos voi, niin harmi vaan että kaltaisesi lisääntyvät tällä maapallolla. :D

No et todellakaan valehtele miehellesi enempää. Kerrot nyt että olet pettänyt. Anna miehesi päättää omista asioistaan, olet tehnyt hänelle jo ihan riittävästi pahaa.

Itse olet pilluasi jakanut, kanna nyt vastuusi siitä..

Todellakin iso peesi tälle. Vituttaa, aina kun akka pettää niin palstaämmät ymmärtää että se nyt vaan oli pakko ja miehen vika - Tietenkin!

Mitä olet jakanut pillua, kanna nyt vastuusi..

Yhteistyössä