Minä olen heikkolahjainen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heikkolahtainen.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Heikkolahtainen.

Vieras
Kuulin tänään, että ihminen, jonka älykkyysosamäärä on 75-90 on heikkolahjainen ja henkilö, jonka älykkyysosamäärä on yli 90 on normaaliälyinen. Minun älykkyysosamäärä on 88 eli olen heikkolahjainen. Ei ihme, että elämä on ollut aina minulle vaikeaa, koulussakin pärjäsin aina huonosti lähes kaikissa aineissa (maantieto, kielet, liikunta, käsityöt, musiikki, fysiikka, kemia, kotitalous jne) :-(

Itselläni ÄO varmaan 60 mutta silti taistelin itselleni ammatin (kokki ja senkin teoria teki tiukkaa) Elämä haastavaa mutta onneksi on fiksu mies.. Kurjaa olla TYHMÄ :/ Ei mene nallekarkit tasan..

Kuulin tänään, että ihminen, jonka älykkyysosamäärä on 75-90 on heikkolahjainen ja henkilö, jonka älykkyysosamäärä on yli 90 on normaaliälyinen. Minun älykkyysosamäärä on 88 eli olen heikkolahjainen. Ei ihme, että elämä on ollut aina minulle vaikeaa, koulussakin pärjäsin aina huonosti lähes kaikissa aineissa (maantieto, kielet, liikunta, käsityöt, musiikki, fysiikka, kemia, kotitalous jne) :-(

Täältä löydät aina kanssasisaria, joilta voi kysyä apua.

Kyllä toi määrittely on aikalailla kuin veteen piirretty viiva. ÄO 88 on niin lähellä normaalia, etten sanoisi sinua heikkolahjaiseksi pelkästään joittenkin testien perusteella.

sinä vitun jälkeenjäänyt! :)

Perustatko tuon paatelman netin AO testien tuloksiin vain ihan oikeisiin testeihin? Ja ala huoli, alykkyydella ei ole mitaan tekemista onnellisuuden kanssa joten voit silti olla onnellinen mika lopulta on tarkeampaa kuin se alykkyys, ainakin omasta mielestani.

[QUOTE="Kiraki";28319055]Mistä te tiedätte nuo ääöönne?[/QUOTE]

Mensa järjestää testitilaisuuksia, joissa voi käydä testauttamansa itsensä. Maksaa muistaakseni muutaman kympin.

Yhteistyössä