A
a.p.
Vieras
Mutta olen myös sen miehelle aikoinani kertonut, että en todellakaan mene sellaista tekemään jos jotain käy.
Joten se ei ole vaihtoehto.
Joten se ei ole vaihtoehto.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Täällä tahtoo aina olla se meininki, että kaikki tietysti samassa tilassa itse paremmin toimineet/toimivat tulevat jälkiviisaina kommentoimaan.
Halusin vain purkaa pahaa mieltä ja suruani tänne, enkä odottanut että asia muuttuisi jollain lailla. Ja kyllä, tiedän olen toiminut väärin ja vastuuttomasti, mutta kun asialle ei vain enää mitään voi...
Sitä vaan kuvittelee viiden vuoden jälkeen tuntevansa jonkun. Mutta kävi ilmi, että tämä ihminen ei ole se keneksi olen häntä kaikki nämä vuodet luullut.
Tuo on hyvä kysymys miksei käytetty. Ehkä kumpikin vain luotti,että mitään ei tapahdu, kun ei ole moneen vuoteen tapantunut. Mutta nyt se sitten kävi pahimmalla mahdollisella hetkellä. Mies laittoi eilen viestin tapahtuneen jälkeen, jossa luki: "Meidän perhe ei halua olla sun kanssa enää missään tekemisissä"
Aika kusipäistä ja lapsellistakin toimintaa tuollainen. Ei ketään voi pakottaa isäksi vasten tahtoaan.
G) jos lapsen isä jossain vaiheessa muuttaakin mieltään ja haluaa tavata lasta niin sehän on ihanaa, mutta mitä jos mieli taas muuttuu..? Tämä hajottaa lasta kokoajan enemmän ja enemmän mitä isommaksi hän tulee. Mikä minussa on vikana? Miksi isi ei rakasta? Miksi se ei tule? Ja usein se on äiti johon tämå kaikki pahaolo puretaan. Tai pahimmillaan siitä tehdään sinun syysi.
Kyllä tuossa ovat molemmat ottaneet tietoisen riskin raskaudesta. Jos mies ei halua lasta, käyttäköön kumia.