Mies ei halua seksiä kuin n. 2kertaa kuussa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja puutteessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
keskusteleeko sun mies asiasta? mun mies ei keskustellu,väitti haluavansa,tai oli vaan hiljaa.. mutta joka kerta kun miehelle antoi ja ajatteli että no kyllä se tästä..niin sitten olikin taas kylmää vaikka kuinka kauan(niin lopulta ei tehnyt itsekkään enään mieli antaa koska seksi meni pari vuotta täysin miehen pillin mukaan,mun tarpeista ei välitetty!)

Eli siis jos miehesi vaikka joutuisi autoonnettomuuteen ja saisi alaraajahalvauksen, niin se olisi loppu teidän suhteelle koska se tarkoittaisi yhdyntöjen loppua?

:(

Aika karua... Kaikilla ei vaan aina halut kohtaa ja on aikoja jolloin ei tee mieli..

Koitas nyt vaan pärjätä ja hanki dildotin ni eiköhän se siitä! Käperry miehen kainaloon illalla kun katsotte telkka ja ota dildotin esiin ni eiköhän se mieski rupee heräilemään pikku värinään;)

Eli siis jos miehesi vaikka joutuisi autoonnettomuuteen ja saisi alaraajahalvauksen, niin se olisi loppu teidän suhteelle koska se tarkoittaisi yhdyntöjen loppua?

:(

Aika karua... Kaikilla ei vaan aina halut kohtaa ja on aikoja jolloin ei tee mieli..

Koitas nyt vaan pärjätä ja hanki dildotin ni eiköhän se siitä! Käperry miehen kainaloon illalla kun katsotte telkka ja ota dildotin esiin ni eiköhän se mieski rupee heräilemään pikku värinään;)

Hetkonen,eiköhän näissä asioiss aole se henkinen puolikin? johon sattuu.

jos mun mies olis halvaantunut eikä siksi voisi harrastaa seksiä,niin en tietenkään jättäis häntä! enkä pettäis. Mutta jos se kuiva kausi jatkuu miehen puolelta kuukausia,vuosia. niin jumalauta se on eriasia,se ei ole tahatonta,eikä asia jolle mies ei voisi mitään! jos vaimoaan/miestään rakastaa ja on seksuaalisesti haluton, niin sitä menee lääkäriin ja tutkimuksiin,vaikka seksologille, pariterapiaan,mitä hyvänsä jotta ei loukkaisi tosituvasti rakastaan!

Mikä helvetin oikeus sillä haluttomalla osapuolella on toista satuttaa??