Onko mies kiinnostunut vai ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja argh!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

argh!

Vieras
sanonut että on mutta silti ei ota yhteyttä.Itse olen kerran ottanut ja sitten ollaan muuten tavattu sattumalta. Treffeillä käyty. Kauankohan tässä nyt pitäs odottaa ja jos ei kuulu niin ite ottaa sitten yhtyttä,kuitenkaan halua ahdistella ja mikään kiire nyt ei ole mutta mietin vaan mitä mies meinaa.

[QUOTE="vieras";28393222]No miten kukaan voi päätellä yhtään mitään tuosta aloituksesta kun ei miestä tunne? Kysy mieheltä itseltään.[/QUOTE]

Ja sekö muka totuudenmukaisesti kertoo miten on:laugh: varmaan joo.

:D No eipä tietenkään kerro. Jos se on sinusta kiinnostunut, niin tottakai se pitää sen visusti omana tietonaan, eikä takuulla paljasta sitä ainakaan sinulle.

No eikaise kerro sitä jos on vaan seksin perässä vaan sanoo olevansa kiinnostunut jotta reidet aukeis.Voihan sitä sanoa olevansa kiinnostunut vaikkei oliskaan jotta saisi seksiä ja kun sen saa niin sitten ei miehestä kuulu enää.No,en ole antanut sille:D

[QUOTE="vieras";28393253]Mutta tuntemattomat palstalaiset pystyvät sen kertomaan?[/QUOTE]

No ei mutta voi kai sitä kysyä mielipiteitä,harmi vaan että suurin osa vastaajista on naisia,miehiltä sais ehkä näkökulmaa myös.Miltäköhän miesvaltaiselta foorumilta pitäs mennä kyselee?

No eikaise kerro sitä jos on vaan seksin perässä vaan sanoo olevansa kiinnostunut jotta reidet aukeis.Voihan sitä sanoa olevansa kiinnostunut vaikkei oliskaan jotta saisi seksiä ja kun sen saa niin sitten ei miehestä kuulu enää.No,en ole antanut sille:D

Jos teet kaikesta yhtä vaikeaa ja ylianalysoit asiat hajalle, niin en ihmettele ettei puhelin soi. Relaa ihminen.

Jos sun asenteesi seksiin on tuo (mies on "vaan seksin perässä", nainen "antaa" yms), niin enpä kovin suuresti ihmettele, miksi mies ei ole ottanut yhteyttä.

[QUOTE="samppa";28393305]Jos sun asenteesi seksiin on tuo (mies on "vaan seksin perässä", nainen "antaa" yms), niin enpä kovin suuresti ihmettele, miksi mies ei ole ottanut yhteyttä.[/QUOTE]

Ei se mies mun ajatuksia tiedä! Ja mistään seksistä ees olla puhuttu.

Ja kai mä nyt ylianalysoin kaiken kun niin monta kertaa hyväkskäytetty,seksi kelvannu muu ei niin kai se mun päänsisällä kummittelee.

Ei ole kuulunut miehestä mitään.Viikko sitten otin yhteyttä ja sen jälkeen ollaan sattumalta tavattu ja juteltu hetki.Ei sitten ollutkaan ilmeisesti kiinnostunut muutakun ehkä seksistä jota ei kuitenkaan saanut.Tajus varmaan ettei ihan heti saakaan etten ollutkaan mikään helppo nakki. Sellasen kuvan siitä nyt sai. Ja Miehellä oli vielä vapaa viikonloppukin kun itse kertoi.

Miksi miehen pitäisi aina olla se aktiivinen osapuoli? Lakkaa ylianalysoimasta ja pelaamasta naisten odotusleikkipelejä, ei kukaan järkevä mies jaksa enää sellaisia tänä päivänä pelata. Sano mitä itse ajattelet ja puhu suoraan. Miten vaikeaa se nyt jumalauta voi olla, Huomattavasti helpompaa kuin pähkäillä yhdessa muiden samanlaisten mammojen kanssa jotka kaikki ajattelevat asioita liian monimutkaisesti.

[QUOTE="vieras";28396776]Yrität liikaa. Kerron sulle salaisuuden; kun mies on kiinnostunut, tulet huomaamaan sen![/QUOTE]

Miten yritän liikaa? olen kerran ottanut itse yhteyttä,loput kerrat tavattu sattumalta tai mies ottanut yhteyttä tai no silloin alkuun.Mies siis otti yhteyttä minuun,teki aloitteen.Mielestäni en ole yrittänyt liikaa kun olen vain tekstarin sille laittanut viikko sitten.

Yhteistyössä