Miks alkaa hirvee huuto ja itku kun oon itse PA***LLA???

30.04.2013
329
0
16
Kun oon pas**lla lapset villiintyy, tappelee ja itkee oven takana? Haluaisin käydä shaissella rauhassa. Se on ihmisoikeuskysymys! Arvaa onko kiva vääntää sitten pöntöllä kun nää mukulat huutaa yhteenääneen? No ei ole.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;28438349:
Vaikka mielstäni toimitan asian nopeasti niin silti jollain on jotain "tärkeää" asiaa toimitettavana oven toisella puolella ja joku ratsaa herkkukaapin.

Tuli tuosta herkkukaapin ratsaamisesta mieleen, että eilen jo tosissani suunnitelin jokulaista lukkoa tuohon meän jääkaapin oveen. Selän kun käännät on 2,5v jo kaivelemassa sitä.

Meillä tappelu paskalla olo aikaan loppu siihen kun otin ne mukaan vessaan ja yökkivät paskan hajussa. oppivat olemaan kiltisti sillä aikaa.

Tuota täytyy ehdottomasti kokeilla, isommalla lapsella ainakin toimii, pienempi ei varmaan kyllä edes tajua. On niin tottunut itsekin siihen kakanlemuun kun monesti ei anna vaihtaa kakkavaippaa vaan tykkää olla shaisset housussa. En tajua:D

Jep, sama meillä :D tai sitten jos en lukitse ovea, niin ne seisoo ovella rivissä esittämässä elämäntärkeitä kysymyksiä jotka ei voi odottaa sekuntiakaan...silloin vastaan että hetkinen, äiti pyyhkii oman kakkapyllynsä ja kuuntelee vasta sitten, ovi kiinni hetkeksi ettei haju leviä.

Meillä oli samaa, mutta se tuntui aika pieneltä sinänsä - epätoivoisimmillani olin nimittäin hirveässä ripulitaudissa herkkäunisen vauvan kanssa. Yritin paeta yöllä hiljaa makkarista vessaan, yrittäen vimmatusti pitää tuoteen suolessa pöntölle saakka. Teepä se hidastettuna ja kahistelematta lakanoita! Totta hemmetissä vauva heräsi joka ikinen kerta ja huusi niin, että ihme, ettei täällä kaiu edelleen. Oli pakko viedä vauvakin vessaan, se veteli tyytyväisenä unta kuulaan sylissäni pimeässä vessassa, kun itse istuin väsyneenä ja tärisevänä pytyllä ja toivoin pääseväni itsekin maate. Ja arvatkaa vaan, nukkuiko se pieni ryökäle enää, kun mentiin takaisin petiin?

Sama pätee siihen, että tulee puhelu. Lapset on nätisti ja rauhallisesti, kunnes sanon nopeasti: hei pojat, mun on puhuttava tämä puhelu rauhassa. Eikä aikaakaan, kun alkaa show. On asiaa, jota en noteeraa. Jatkan puhelua, koska näen, että kukaan ei tee kuolemaa. Sitten puhelin jälkeen juuri käy ilmi, että on käyty syömässä keksit ja menty tietokoneelle ilman lupaa, koska "me kysyttiin kun olit puhelimessa, etkö sä muista?"

Sama pätee siihen, että tulee puhelu. Lapset on nätisti ja rauhallisesti, kunnes sanon nopeasti: hei pojat, mun on puhuttava tämä puhelu rauhassa. Eikä aikaakaan, kun alkaa show. On asiaa, jota en noteeraa. Jatkan puhelua, koska näen, että kukaan ei tee kuolemaa. Sitten puhelin jälkeen juuri käy ilmi, että on käyty syömässä keksit ja menty tietokoneelle ilman lupaa, koska "me kysyttiin kun olit puhelimessa, etkö sä muista?"

Tää on kyllä niin samaa sarjaa vessassa käymisen kanssa. Tai jos meet käymään postilaatikolla, niin johan ollaan siinä ovenraossa notkumassa, vaikka sekunti oltiin syvennytty omiin puuhiin.

Meillä oli samaa, mutta se tuntui aika pieneltä sinänsä - epätoivoisimmillani olin nimittäin hirveässä ripulitaudissa herkkäunisen vauvan kanssa. Yritin paeta yöllä hiljaa makkarista vessaan, yrittäen vimmatusti pitää tuoteen suolessa pöntölle saakka. Teepä se hidastettuna ja kahistelematta lakanoita! Totta hemmetissä vauva heräsi joka ikinen kerta ja huusi niin, että ihme, ettei täällä kaiu edelleen. Oli pakko viedä vauvakin vessaan, se veteli tyytyväisenä unta kuulaan sylissäni pimeässä vessassa, kun itse istuin väsyneenä ja tärisevänä pytyllä ja toivoin pääseväni itsekin maate. Ja arvatkaa vaan, nukkuiko se pieni ryökäle enää, kun mentiin takaisin petiin?

Voin vaan kuvitella mitkä fiilikset sulla oli! Muistan vastaavan tilanteen kun sain ruokamyrkytyksen kun vauva oli 6 viikkoa. Kummastakin päästä tuli paineella taukoamatta ja yritin siinä välissä imettää , uskoin siinä tilanteessa, että vauva saa jotain traumoja siitä mun kauheesta tärinästä. Tuntui, että kuivun kun kaikki mahdolliset röörit välitti erinäisiä eritteitä ulos. Mut mikään ei pysynyt sisällä:( ikinä en haluaisi olla samassa tilanteessa noin pienen melkein vastasyntyneen kanssa. Mut siitäkin selvittiin:)

Mulla on sama ongelma. 9kk alkaa aina huutamaan, kun poistun näköpiiristä. Käyn siis vessassa ovi auki ja muksu on oven vieressä kävelytuolissa. Siinä sitten viihdytän häntä laulamalla lastenlauluja samalla kun hoidan asiaani :D Ai että mä odotan sitä päivää, että pääsen edes paskalle rauhassa!

• Tykkää
Reactions: Napoleon Dynamite
Tämän aamun juurikin aloitin vessassa p:lla niin, että lauloin hämä-hämä-häkkiä ja pompitin poikaa 4 kk sylissäni ja esikoinen 2-vee ajeli kuorma-autolla jalkojani pitkin edestakaisin. Tuli sellainen fiilis, että ehkä ei ne enää 10 vuoden päästä halua jakaa vessaa mun kanssa... :D :D

[QUOTE="vieras";28439070]Tämän aamun juurikin aloitin vessassa p:lla niin, että lauloin hämä-hämä-häkkiä ja pompitin poikaa 4 kk sylissäni ja esikoinen 2-vee ajeli kuorma-autolla jalkojani pitkin edestakaisin. Tuli sellainen fiilis, että ehkä ei ne enää 10 vuoden päästä halua jakaa vessaa mun kanssa... :D :D[/QUOTE]
Teillä oli siellä sitten sellainen iloinen perhetapahtuma :D

Teillä oli siellä sitten sellainen iloinen perhetapahtuma :D

No joo tosiaan... Pitäisköhän ens kerralla kutsua vielä mies mukaan juomaan kahvia tai pesemään hampaita? :D ..niin ja tänä aamuna mies oli jo kerennyt karkaamaan töihin kun tuota iloista touhuhetkeä vessassa vietettiin.

Huomaan, että nykyisin pyörii mielessäni useamman kerran viikossa mantra: "Ei ne enää 10 vuoden päästä...." :D

:laugh: ja aamen :kieh:

Just miehelle yks päivä kirosin,että jumankauta kun ei edes paskalla saa yksin käydä,vaan 1&3veet pitää änkeä sinne samaan koppiin "anna anna annnaaaaa".Ja se ois varma huono kohtalo 1veelle,jos sulkisin ne oven ulkopuolelle kahden..

Yhteistyössä