Kun oon pas**lla lapset villiintyy, tappelee ja itkee oven takana? Haluaisin käydä shaissella rauhassa. Se on ihmisoikeuskysymys! Arvaa onko kiva vääntää sitten pöntöllä kun nää mukulat huutaa yhteenääneen? No ei ole.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onko tää joku tabu sitten täällä palstalla?Ja tämän paskakeissin halusit jakaa koko maailmalle?!
Tiedän tunteen.
Laitan oven lukkoon, ja jos kuulostaa siltä, ettei ketään tapeta niin en puutu asiaan.
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;28438349:Vaikka mielstäni toimitan asian nopeasti niin silti jollain on jotain "tärkeää" asiaa toimitettavana oven toisella puolella ja joku ratsaa herkkukaapin.
Meillä tappelu paskalla olo aikaan loppu siihen kun otin ne mukaan vessaan ja yökkivät paskan hajussa. oppivat olemaan kiltisti sillä aikaa.
Sama pätee siihen, että tulee puhelu. Lapset on nätisti ja rauhallisesti, kunnes sanon nopeasti: hei pojat, mun on puhuttava tämä puhelu rauhassa. Eikä aikaakaan, kun alkaa show. On asiaa, jota en noteeraa. Jatkan puhelua, koska näen, että kukaan ei tee kuolemaa. Sitten puhelin jälkeen juuri käy ilmi, että on käyty syömässä keksit ja menty tietokoneelle ilman lupaa, koska "me kysyttiin kun olit puhelimessa, etkö sä muista?"
Meillä oli samaa, mutta se tuntui aika pieneltä sinänsä - epätoivoisimmillani olin nimittäin hirveässä ripulitaudissa herkkäunisen vauvan kanssa. Yritin paeta yöllä hiljaa makkarista vessaan, yrittäen vimmatusti pitää tuoteen suolessa pöntölle saakka. Teepä se hidastettuna ja kahistelematta lakanoita! Totta hemmetissä vauva heräsi joka ikinen kerta ja huusi niin, että ihme, ettei täällä kaiu edelleen. Oli pakko viedä vauvakin vessaan, se veteli tyytyväisenä unta kuulaan sylissäni pimeässä vessassa, kun itse istuin väsyneenä ja tärisevänä pytyllä ja toivoin pääseväni itsekin maate. Ja arvatkaa vaan, nukkuiko se pieni ryökäle enää, kun mentiin takaisin petiin?
Teillä oli siellä sitten sellainen iloinen perhetapahtuma![]()
Huomaan, että nykyisin pyörii mielessäni useamman kerran viikossa mantra: "Ei ne enää 10 vuoden päästä...."![]()