V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miksi miehen on pakko olöa homo, jos pillu ei kiinnosta?
Miksi miehen on pakko olöa homo, jos pillu ei kiinnosta?
voi se olla myös muuli
Mä en ole vakituisessa parisuhteessa nyt itse, ja mä en ihan varmaksi pysty sanomaan että onko mun suhteissani sitten haluja vienyt se muukin huono kohtelu, henkinen väkivalta, yms. seksuaalinen hyväksikäyttö jota olen kokenut. Lisäksi mä kärsin masennuksesta, eikä voimavaroja normaaliin elämään muutenkaan riitä.Oletko sinä parisuhteessa itse? Osaisitko yhtään avata sitä puolta minulle miksi et halua seksiä puolisosi kanssa? Jos muuten rakastat häntä jne. parisuhde toimii, mikset halua osoittaa rakkauttasi puolisollesi tuottamalla ja saamalla itsekin mielihyvää? Sitä minä en ymmärrä. Tiedän itse sen ettei minussa ole fyysisesti eikä kai henkisestikään mitään vikaa, ja näin miehenikin sanoo, joten haluaisin vain kuulla sen "pihtaavan" osapuolen version syistä, mieheni kun ei suostu minulle puhumaan.
Niin, jos ei nainen kiinnosta voi olla ettei kiinnosta miehetkään. Jos ihminen itse ei kärsi haluttomuudestaan niin haittaako se? Parisuhde voi tietty mennä.
erittäin hyvä pointti, mies ei tosiaankaan voi vain purkaa paineitaan naiseen vaan pitää aluksi nuolla pari orkkua ja sitten kestää yhdyntää reipas puoli tuntia vaihtelevissa ja naista hyvin stimuloivissa asennoissa
se on helposti toista tunnin operaatio
erittäin hyvä pointti, mies ei tosiaankaan voi vain purkaa paineitaan naiseen vaan pitää aluksi nuolla pari orkkua ja sitten kestää yhdyntää reipas puoli tuntia vaihtelevissa ja naista hyvin stimuloivissa asennoissa
se on helposti toista tunnin operaatio
Teidänkö mielestä minulla ei ole mitään oikeutta vaikka vähän vaatiakin? Kuus vuotta on pitkä aika, kuusi pitkää vuotta mä olen tyytynyt kohtalooni ja edennyt hänen ehdoillaan. Eikö se ole mitään?
no sehän se on kun siellä haluttoman aivoissa se ei ole mikään kiva operaatio. Se on vain työläs urheilusuoritus siksi että toisella olisi hyvä mieli. Vähän sama kuin käskisi toista lenkille, kun "kyllähän sä sen teet jos vain tarpeeksi mua rakastat. Jos et tee sitä et kelpaa, enkä mä jaksa enää". Tai no oikeastaan lenkkeilykin on helpompaa.Eikö se oo ihan kiva operaatio?