Reinot - en ymmärrä nykymuotia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jep jep"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jep jep"

Vieras
Täytyy kyllä todeta, että olen sitten varmaan jo kolmekymppisenä vanha kalkkis, joka ei ymmärrä muodista ja tyylistä mitään, mutta en varmaan ikinä opi pitämään aamutohveleita, eli reinoja aikuisen ihmisen jalassa keskellä kaupunkia ja suunnilleen tilanteessa kuin tilanteessa minään muuna kuin naurettavan näköisenä. Vaikka ilmeisesti ne kuitenkin ovat tällä hetkellä tyylikkyyden huipentuma monen mielestä.

lime_s_1104_4c9.jpg

Onhan nämä kivat kesällä!

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Ekös tuo ole jo vähän passé eli menneen talven lumia.
Reinot on mahtavat kengät, itse käytän niitä päivittäin omakotitalossa lehteä hakiessa jne. Mutta en nyt sentään kaupungilla.

Alkuperäinen kirjoittaja Näin;28449616:
Ekös tuo ole jo vähän passé eli menneen talven lumia.
Reinot on mahtavat kengät, itse käytän niitä päivittäin omakotitalossa lehteä hakiessa jne. Mutta en nyt sentään kaupungilla.

juu ei aamutossuja kaupungila. Niitä oon nähyt jopa TALVELLA nuoren tyttöjen jalassa, Kyllä vanhemmat mielestäni sen verran vielä ovat vastuussa mitä se alaikäinne laittaa ku lähtee ulos. EI aamutossuja tai napa paljaana.

en vaatteiden, mutta kyllllä AIKUISEN pitää tietää mitkä on AAAMUTOSSUT ja mitkä ei. Talvellahan noissa jäätyy varpaat ja sateella akstuu varpaat, ja vanhuuttana ne muttuu liukkaiksi, ainakin mun ainot.

Jos joku haluaa käyttää noita muutenki ku aamutossuina, niin mitä sitte? Ei kai se sulle kuulu mitenkää. Reinoihin voi laittaa myös villasukat niin on lämpöösemmät. Mä käytän reinoja sään mukaan, en mä muitakaa helposti kastuvia kenkiä laita pihalle kaatosateella.

Jos joku haluaa käyttää noita muutenki ku aamutossuina, niin mitä sitte? Ei kai se sulle kuulu mitenkää. Reinoihin voi laittaa myös villasukat niin on lämpöösemmät. Mä käytän reinoja sään mukaan, en mä muitakaa helposti kastuvia kenkiä laita pihalle kaatosateella.

Muistako kun yhdessä vaiheessa oli niitä alushameita niin, että käytettiin päällyshameena. Tosi ruma muoti ja noloa että ALUSVAATTEITA pidetän päälysvaatteena yhtä tyhmää kun niitä OHUITA lgginsejä, mitkä on tarkoitettettu sukkuiksten tilalle käytetään kui päällyshousuja. Ne pakustkin on rumat jos niiden kanssa ei laita mekkoa tai polviopitusta paitaa.

Yhteistyössä