A
"appelsiini"
Vieras
1v ei ole suostunut ottamaan päiväunia, ei millään. teimme pitkän kävelyn, vein keinumaankin.. mutta ei. ja nyt sitten on ihan väsy sekas & ylikierroksilla ! :headwall:
ja 5v dramaqueen on aamusta asti tehnyt ongelman joka helvetin asiasta..
"haluan sydänfarkut!"
" ne ovat pesussa, ne pitää pestä välillä. valitse jotkin toiset"
" SYDÄNFARKUT!!! SYDÄNFAAARKUUUUT! YÄÄHHH BYHYY! "
" pahoja muroja" äiti! en syö!"
"valitsit ne itse kaupasta"
"mutta PAHAA...!"
ja jne jne jne
koko helvetin pv. kimeällä, naukuvalla äänellä ja kyyneleitä sekä hysteeristä parkumista sinne väliin. äitinkin on kuulemma lihava ilkeä ja tyhmä.
edes kaulassa roikkuva äitienpäivä-lahja ei piristä mieltäni, mies kun osti sen eilen sillä tyylillä että ruokaostosten lomassa kultasepänliikkeeseen ja " valitse nyt mistä tykkäät, mutta sitten syödään halvasti". ja minä kun olin haaveillut paketista keittiönpöydällä, ruusukimpun vieressä..
kaiken huipuksi sataa...
ja 5v dramaqueen on aamusta asti tehnyt ongelman joka helvetin asiasta..
"haluan sydänfarkut!"
" ne ovat pesussa, ne pitää pestä välillä. valitse jotkin toiset"
" SYDÄNFARKUT!!! SYDÄNFAAARKUUUUT! YÄÄHHH BYHYY! "
" pahoja muroja" äiti! en syö!"
"valitsit ne itse kaupasta"
"mutta PAHAA...!"
ja jne jne jne
koko helvetin pv. kimeällä, naukuvalla äänellä ja kyyneleitä sekä hysteeristä parkumista sinne väliin. äitinkin on kuulemma lihava ilkeä ja tyhmä.
edes kaulassa roikkuva äitienpäivä-lahja ei piristä mieltäni, mies kun osti sen eilen sillä tyylillä että ruokaostosten lomassa kultasepänliikkeeseen ja " valitse nyt mistä tykkäät, mutta sitten syödään halvasti". ja minä kun olin haaveillut paketista keittiönpöydällä, ruusukimpun vieressä..
kaiken huipuksi sataa...