tsempatkaa!!! tämä on taas niitä päiviä, jolloin kadun koko lasten hankkimista..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "appelsiini"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ap mä ymmärrän sua!! Toi vinkuminen, narina, parkuminen, jatkuva tahtominen ja halaaminen ja jatkuva älämölö! Joskus se vaan on aivan liikaa.

Tiedän ton olon, välillä aiheuttaa ihan fyysisen päänsäryn ja illalla on ihan puhki.

Ei ole enää monta tuntia, toivottavasti lapset menee helposti unille ja saat oman hiljaisen hetkesi ennen nukkumaanmenoa! Ja huomenna toisenlainen päivä.

Tsemiä!

Ja teille kitkerille kommentoijille, mikä mahdottomuus teillä on asettua toisen asemaan ja olla empaattisia? Ainako toisten murheet ja väsymykset on turia? Mahdutte olla kivoja ystäviä.

On paljon ihmisiä, jotka eivät saa lapsia vaikka niitä haluaisivatkin. Ja sitten yhdet haluaa vetää itsensä jojoon ja ties mitä muuta siksi, että on lapsia.
Ei mene nallekarkit tasan, ei.

Jes, tulihan se lapsellisuuskorttikin sieltä! *taputtaa*

Tsemppiä ap, sinnittele tää päivä, yöunien jälkeen kyllä helpottaa :)

Jos omalla lapsella on kamala kitinäpäivä eikä mikään tunnu kelpaavan, niin yleensä tarjoan paria tekemistä (vaikka muovailuvahaa ja vesivärejä) ja jos valittaa niistäkin, ärjäisen, että tekee niitä tai kitisee yksinään jos ei kelpaa, kieltyäydyn kuuntelemasta enempää (=jos vielä kitisee, en kommentoi mitenkään ja jätän valitukset kokonaan huomiotta). Joku raja silläkin, miten aikuisen pitää toimia ohjelmatoimistona ja jatkuvana valituksen kohteena, kun kyse on jo noin isosta lapsesta. Laita vaikka korvatulpat.

Voisitteko laittaa sadekamppeet päälle ja mennä lenkille, jos pienempi nukahtaisi rattaisiin?

Tsemppiä ap!
Mulla oli juuri eilen tuollainen päivä. Soitin sitten miehelle että tulisi pika pikaa kotiin koska nyt hajoaa pää ja painuin samantien yksin kaupoille kun mies saapui. Pari tuntia omaa aikaa niin taas jaksaa näitä pikku pirulaisia.
Ja vaikka 99% ajasta olenkin oikein superäiti niin silti tulee niitä päiviä kun tekisi mieli ottaa hatkat ja lähteä yksin jonnekin hornantuuttiin miettimään kuka hullu alkaa lapsia tekemään kun ei se ole ihmisen hommaa ollenkaan.

Ja mulla on kuitenkin 2kpl alle 3vuotiaita lapsia ja kolmas tulossa.

Voi ei, noi päivät on kyllä kamalia! Meillä tollasina hetkinä otan yleensä kirjan käteen ja sanon rauhassa muksuille että menen nyt sänkyyn/sohvalle lukemaan ja seuraani saa liittyä jos haluaa. Sitten alan lukemaan lastenkirjaa suht hiljaisella äänellä naureskellen ja esittäen että oikein nauttisin kirjasta. Aika nopsasti muksut yleensä hiljenee koska heitä kiinnostaa kuulla mitä kirjassa tapahtuu, ja hiipivät viereen köllöttelemään. Uhmaikäinen tosin aikansa sinnittelee vähän matkan päässä, mutta lopulta kaikki ovat kainalossa hiljaa ja yleensä kaksi pienintä pian unten mailla. Tsemppiä sulle tähän päivään! Vaikka täällä moralisoidaan valittamista ja sitä kuinka toisilla ei ole edes mahdollisuutta lapsiin (mistä olen aidosti pahoillani heidän puolestaan), mutta kyllä äidin pitää välillä saada sanoa että nyt ei jaksa.

Kouluikäisen lapsen menettäminen ei tietysti ole mitään. Plus kaikki muu paska mitä on joutunut kokemaan. Jep jep, muuta en sano elämäni tapahtumista.

Ymmärrän toki ap.:n väsymyksen ja kiukun.

Kouluikäisen lapsen menettäminen ei tietysti ole mitään. Plus kaikki muu paska mitä on joutunut kokemaan. Jep jep, muuta en sano elämäni tapahtumista.

Ymmärrän toki ap.:n väsymyksen ja kiukun.

Ei kai kukaan ole sanonut ettei se olisi mitään? Mutta ei tässä varmasti ollut tarkoitus kilpailla siitä kenelle on tapahtunut pahimpia asioita, vaan ap vain halusi purkaa oloaan.

Kilpaillaanks kenellä on kurjinta?
10kk ei suostu nukkumaan kunnolla vaan kitisee miniunien jäljiltä ja tekee tuhoja ja sotkua minkä ehtii, 3-vuotiaalla on joku vinkuvaihe menossa ja ihan joka asiasta pitää huutaa ja vitistä, 6-vuotiaalta tuli verta nenästä niin että koko asunto näyttää (tai näytti ennen kuin siivosin) siltä kuin tänne olisi teurastettu joku. Tähän palettiin mukaan mulkero teini joka vittuilee, aukoo päätään ja marisee joka asiasta.
Mies on töissä eikä varmaan oo ostanut mulle äitienpäiväksi yhtään mitään, ei sillä että tarviskaan, vituttaa koko äitienpäivä ja mieluummin olisin kokonaan viettämättä mutta kun nuo muksut askarrelleet jotain niin pakko esittää että vittu kun onkin ihanaa taas.
Allergialääkkeet väsyttää niin että tekisi mieli nukkua vaikka kuukausi putkeen mutta ei onnistu ei... Lisäksi pesukone ja auto ovat rikki ja ulkona paistaisi aurinko mutta en vittu jaksa sinne mennä noitten muksujen kanssa kun eivät kuitenkaan mitään tottele.

Mut hei, elämä on :D Melkein mua kuitenkin enemmän naurattaa. Ja sun ongelmat ap oli kans aika samaa tasoa, muuta asennettas.

[QUOTE="vieras";28457728]Kilpaillaanks kenellä on kurjinta?
10kk ei suostu nukkumaan kunnolla vaan kitisee miniunien jäljiltä ja tekee tuhoja ja sotkua minkä ehtii, 3-vuotiaalla on joku vinkuvaihe menossa ja ihan joka asiasta pitää huutaa ja vitistä, 6-vuotiaalta tuli verta nenästä niin että koko asunto näyttää (tai näytti ennen kuin siivosin) siltä kuin tänne olisi teurastettu joku. Tähän palettiin mukaan mulkero teini joka vittuilee, aukoo päätään ja marisee joka asiasta.
Mies on töissä eikä varmaan oo ostanut mulle äitienpäiväksi yhtään mitään, ei sillä että tarviskaan, vituttaa koko äitienpäivä ja mieluummin olisin kokonaan viettämättä mutta kun nuo muksut askarrelleet jotain niin pakko esittää että vittu kun onkin ihanaa taas.
Allergialääkkeet väsyttää niin että tekisi mieli nukkua vaikka kuukausi putkeen mutta ei onnistu ei... Lisäksi pesukone ja auto ovat rikki ja ulkona paistaisi aurinko mutta en vittu jaksa sinne mennä noitten muksujen kanssa kun eivät kuitenkaan mitään tottele.

Mut hei, elämä on :D Melkein mua kuitenkin enemmän naurattaa. Ja sun ongelmat ap oli kans aika samaa tasoa, muuta asennettas.[/QUOTE]

Hahahahah no mulle tuli ainakin parempi mieli kun luin tän! Täällä meinaan kanssa kamppailtu koko päivä uhmaiän ja kitisevän vauvan aiheuttamaa vitutusta vastaan ja ymmärrän entistä paremmin sitä "nyt pää kiinni, mä oon hommani hoitanut jo ajat sitten"-mainosta. Plus että veit tolla teinillä voiton! P.s. Rakastan lapsiani silti kaikesta sydämestäni, joten älkää ymmärtäkö väärin.

Hahahahah no mulle tuli ainakin parempi mieli kun luin tän! Täällä meinaan kanssa kamppailtu koko päivä uhmaiän ja kitisevän vauvan aiheuttamaa vitutusta vastaan ja ymmärrän entistä paremmin sitä "nyt pää kiinni, mä oon hommani hoitanut jo ajat sitten"-mainosta. Plus että veit tolla teinillä voiton! P.s. Rakastan lapsiani silti kaikesta sydämestäni, joten älkää ymmärtäkö väärin.

Niin mäkin rakastan, enkä vaihtais tätä elämäntilannetta mihinkään mut välillä vaan tuntuu että pää räjähtää just eikä melkein :D

Eipä muuta kuin joskus se helpottaa. Nyt lapset 5 ja 7-vuotiaita ja elämä ihan syntisen helppoa. Tosin joku ajattelee että "odotappas vain"

Mutta muistan tuon ajan vielä tosi tarkkaan, joten meille ei enää lapsia tule, ei todellakaan. DVD vain pyörimään, että saat edes vähän omaa aikaa.

Yhteistyössä