oon torjunut naapurin kännikalan useamman kerran, kerran valittanut kun lapset ei saanut nukuttua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "likka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"likka"

Vieras
sit se alko huutelee kun oltiin lasten kanssa parvekkeella että hei olkaa hiljaa kello on jo kahdeksan(no ei ees oo), huuteli ja huuteli. Minä sitte hermostuin ja kovalla äänellä sanoin että on vähän eriasia yöllä kännissä useamman miehen voluumilla laulaa ja huutaa. kuin se että lapset puhuu parvekkeella päivällä,että oleppa sitte itsekki hiljaa!

joo johan sieltä tuli kaikki horot ja mulkut ja kaikki mahdollinen,uhkasi heittää kaljatölkillä. mä sanoin että teen rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta,voin nauhottaa että antaa tulla vaan. uhoaminen lähes loppui... poika haki sitte puhelimen ja nauhotti osan... ukko käski mun hankkiutua hoitoon ja että mulla on kuulemma skitsofreenia. että oon ollu kaikille paha ja sitä ja tätä(öö siis toi naapuri on asunut tässä kuukauden ja minä 6vuotta,iso osa naapureista on kavereita/tuttuja. enkä ole kyllä mitään tehnyt muuta kuin valittanut jos yöllä metelöidään).

tokasin sille ukolle että eikö itsetunto kestä sitä että tollaset juopot ei kiinnosta ja että mulla on jo aviomies. ukko hiljeni.

:O :O

tosi kiva.koetti vielä väittää että mun kakaratkin huutaa yöllä. no ei tasan huuda vaan nukkuu,paitsi silloin kun naapurin juopot valvottaa. ukko en mä juo.

sit se huuteli mun pojallekkin että lapset on paljon helpompia kuin koirat että koirien kanssa äitis ei pärjäis ollenkaan ja kaikkee muuta paskaa(sattu kyllä somasti kun hyllyssä on noi eläintenhoitajan paperit,mutta sitäpä naapurin ukko ei tiedä).

ihan uskomatonta! tiedättekö mitä mun mies teki? no luikki sisälle ja oli hiljaa!

enpä tiedä kumpi raivostuttaa enempi!

[QUOTE="likka";28457843]sit se alko huutelee kun oltiin lasten kanssa parvekkeella että hei olkaa hiljaa kello on jo kahdeksan(no ei ees oo), huuteli ja huuteli. Minä sitte hermostuin ja kovalla äänellä sanoin että on vähän eriasia yöllä kännissä useamman miehen voluumilla laulaa ja huutaa. kuin se että lapset puhuu parvekkeella päivällä,että oleppa sitte itsekki hiljaa!

joo johan sieltä tuli kaikki horot ja mulkut ja kaikki mahdollinen,uhkasi heittää kaljatölkillä. mä sanoin että teen rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta,voin nauhottaa että antaa tulla vaan. uhoaminen lähes loppui... poika haki sitte puhelimen ja nauhotti osan... ukko käski mun hankkiutua hoitoon ja että mulla on kuulemma skitsofreenia. että oon ollu kaikille paha ja sitä ja tätä(öö siis toi naapuri on asunut tässä kuukauden ja minä 6vuotta,iso osa naapureista on kavereita/tuttuja. enkä ole kyllä mitään tehnyt muuta kuin valittanut jos yöllä metelöidään).

tokasin sille ukolle että eikö itsetunto kestä sitä että tollaset juopot ei kiinnosta ja että mulla on jo aviomies. ukko hiljeni.

:O :O

tosi kiva.koetti vielä väittää että mun kakaratkin huutaa yöllä. no ei tasan huuda vaan nukkuu,paitsi silloin kun naapurin juopot valvottaa. ukko en mä juo.

sit se huuteli mun pojallekkin että lapset on paljon helpompia kuin koirat että koirien kanssa äitis ei pärjäis ollenkaan ja kaikkee muuta paskaa(sattu kyllä somasti kun hyllyssä on noi eläintenhoitajan paperit,mutta sitäpä naapurin ukko ei tiedä).

ihan uskomatonta! tiedättekö mitä mun mies teki? no luikki sisälle ja oli hiljaa!

enpä tiedä kumpi raivostuttaa enempi![/QUOTE]

sun mies on viisaampi kuin sä ja teän naapuri yhteensä

[QUOTE="likka";28457876]no ei ole! miehen kuuluu puolustaa vaimoa, sanomalla vaikka asiallisesti sille ukolle että oleppas nyt hiljaa.

minä en tehnyt mitään väärää, puolustin lapsia kun tää alko niille huutelee että olkaa hiljaa.. lapset ei edes melunnut vaan puhui.. siihen on oikeus omalla parvekkeella[/QUOTE]

kyllä akat yleensä pystyy pitämään puolensa suunsoitossa

[QUOTE="vieras";28457858]IHan hyvä että hiljeni ja seuraavaksi jos aukoo päätään, sano että täytyy näköjään tehdä valitus isännöitsijälle.[/QUOTE]

mä jo sanoin sille että järjestys säännöissä lukee että hiljaisuus alkaa klo 22. että taatusti teen valituksen jos sitä tahallaan rikotaan. ukko sano että ei haittaa,ei kiinnosta. sanoin takasin että voithan sä kuvitella että sua ei koske samat säännöt kuin muita,mutta luulen että isännöitsijä ei ole kanssasi samaa mieltä,eikä poliisi.. että senkun vaan solvaat mua. kyl tuli vittua, mutta eipä paljoo huudellut.

ihan uskomatonta, itsehän se on tehnyt väärin,sitten kun siitä asiallisesti on huomauttanut, niin ja torjunut hänen lähentely yritykset.. niin sit käy mun kimppuun.

ei vaan jaksais

joo-o tässä välissä se ukko kävi riehumassa rappukäytävässä(olin puhelimessa) poika tuli mulle hädissään sanoo että ne/se aikoo tehdä jotain että se huutaa rikkovansa oven! kävin ovisilmästä kattoo niin se rehas naapurin oven takana!

nyt on rauhallista. kiva juttu,ei taida paljoo uskaltaa yksin lasten kanssa omalle pihalle enään,ties mitä tollanen saa päähänsä, mutta ihan hyvä että tuli ilmi niin tietää varmistaa selustansa.

ai niin tuonne yläkertaan on kerran soitettu poliisit kun yöllä heräs naapurit siihen että nainen huutaa auu auh,lopeta lopeta sattuu sattuu..(siellä ei asu naista) siis en minä soittanut kun naapurin äiti ehti ensin

miks tollasia pitää laittaa normaalien ihmisten naapureiksi?

[QUOTE="likka";28457907]juu pystyy(ei oikein oo vaihtoehtoi). mutta MIES ei silti pakene paikalta vaan puolustaa. mä luulen että tuo ukko olis hiljentynyt jos mies olis sanonut sille jotain..jättäis muutenkin varmaan mut raauhaan.. mutta onhan se ihan jees sustaki jos naapurin kännikala koettaa iskee akkas![/QUOTE]

Vedähän henkee jo. Pikkasen lennokkaasti menee jutut.

[QUOTE="likka";28458157]juu no varmaan meneekin kun saa pelätä että mitä se tekee mulle.

sitten vituttaa oma "mies".[/QUOTE]

En minäkään jaksaisi mitään tyhmää sanaleikkiä harrastaa naapurin kanssa. Sanoo kunnolla sitten jos hommaan ei muu auta, mitä sitä turhaan muuten kilpailemaan nokittelussa.

Eipä ole kertaakaan vielä kukaan naapuri tullut tosimielellä avautumaan. Vaikka naapurusto on vähintäänkin värikästä ja outoa.

Yhteistyössä