myös joku tuttu naapurissa asuva mummo tai pappa vois olla vastaus, ainakin jos omat isovanhemmat asuu kaukana
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En saa alennusta maksuihin kun ottavat isänkin tulot huomioon, en ole yh.
Tuo naapuri olisi ollut meidän pelastus mutta tämä päättikin juuri nyt mennä töihin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja errääs;28468638:Entäs asuuko naapurustossa ketään kotiäitiä, voisiko hän ottaa lapsen luokseen iltapäiväksi. Maksaisit sit vaikka pientä ruokarahaa. Itselläni kävi aikanaan ekaluokkalainen iltapäivisin ja siitä oli iso ilo meidän 4-vuotiaalle.
aika kalliitavoiko joku sitten tehdä meistä ls-ilmon kun lapsi on tuon lyhyen ajan kotona yksin, avain ja puhelin hänellä on.
Jos tuon 80-90e pysty säästämään perheemme budjetista niin säästöä sekin on, joillekin tuokin summa on iso. Me ollaan maksettu nyt kalleinta päivähoitomaksua jonka maksussa tehnyt jo tiukkaa.
En saa alennusta maksuihin kun ottavat isänkin tulot huomioon, en ole yh.
Tuo naapuri olisi ollut meidän pelastus mutta tämä päättikin juuri nyt mennä töihin![]()
Voiko olla niin että koulu loppuisi säännöllisesti 11.00..?
Voiko olla niin että koulu loppuisi säännöllisesti 11.00..?
Alkuperäinen kirjoittaja Näin;28468853:Mihin aamuhoitoon ja mitä aamupalaa...? Ei meillä Espoossa ainakaan tällaista aamuhoitoa tunneta. Olisi kyllä kieltämättä helpottanut kummasti elämää, jos tunnettaisiin.
Ip-hoito kyllä on, kakkosluokkalaisillekin.
Minä olin lapsena yksin kotona koulun jälkeen ja voin myöntää, että minua pelotti, pelotti todella paljon olla yksin :-( En suosittele jättämään yksin noin pientä.