Tuunausketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BootyPeppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:O....voi mikä ihanuus :heart:!

Aivan jumalainen värikin! Ihanan pirteä katseiden vangitsija :)!

Kiitos. Tuo sinapinkeltainen on mun lempiväri ja sopii mun muihin väreihin todella hyvin. Mulla oli tuo mekko muutaman vuoden myytävien joukossa mutta nyt se onkin tuollainen :) Ja tykkään. Ompelin sille ihan oman pikkulaukunkin tilkusta ja vanhasta lakanasta...osa vanhaa koruakin pääsi siihen laukkuun.

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Rikki mennyt koru muuttui tällaiseksi

Ja tämä laukun tein tilkun palasta ja vuoreksi meni myös pala tilkkua, koristeet on vanhasta vyöstä ja vanhasta korusta

Ja tuota punontaa on tuolla lisää sekä linkki miten teen noita rikkinäisiä osia farkkuihin
VillaNanna: No nyt kävi näin

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: chef ja Tallu -
Ois kiva nähdä tuo jumpsuitti sun päällä :) Mäkin taidan tuunata yhden kesämekon, jota en sen näköisenä tykkää käyttää. Ehkä saan siitä sillä tavalla mukavamman.

Kannattaa aina tuunata jos vähänkään innostuu. Tuosta tulee kuvia blogiin kunhan pääsen sinne asti. Jonossa on monen monta juttua odottamassa. Nyt sain vihdoin karnevaalihamoseni ja kenkäni postattua mutta nyt vaikuttaa sille, että huomenna laitan tuon uuden jumpsuitin päälle...katsotaan. Nyt alkaa olla liikaa vaihtoehtoja.

• Tykkää
Reactions: Tallu -
Mulla ei oikein ol mitään mitä et olisi jo nähnyt tuolla blogissa...

Sun blogi on ihan luottoblogi sen suhteen, että se päivittyy jatkuvasti. Aina kun tekee mieli selata blogeja (about 10 blogia on aktiivisessa seurannassa), niin siihen voi aina luottaa, että vaikkei mikään muu olisi päivittynyt, niin sun blogisi on. Takuu varmana :D

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi

Yhteistyössä