[QUOTE="vieras";28700428]Chef, mitenkä sun pinnasänky projekti etenee?
Yritin blogista löytää, mutta en nähny...[/QUOTE]
Se etenee niin, että mä olen jo aloittanut tuossa ikuisuus sitten, mutta...se on edelleen ikäänkuin puolitiessä :ashamed:
Mä hankin meille uuden (siis tietenkin käytettynä) pinniksen ja sen tuunaus toteutuu hieman toisella tapaa, kuin mitä luulin, sillä pääsenkin paljon helpommalla, kuin mitä olisin päässyt, jos olisin sitä omaa vanhaa lähtenyt tuunaamaan.
Se, jolle olin sen antanut lainaan sai keskenmenon, mutta nyt kyydissä onkin jo uusi tulokas, joten siksi hankin meille uuden ja annoin heidän pitää sen, minkä lainaan annoin. Ja ihan kätevästihän tämä sitten lopulta meni. Ei tartte mitään rimoja laitella, kun tuo uusi pysyy koossa ilman niitäkin. Eli helpommalla pääsen
Me juuri se jälkimmäinen kaappi pistettiin viime viikolla kuntoon ja mun puhtini loppui siihen...ei oikeen jaksa nuo maalaukset nyt innostaa, vaikka mulla olisi vielä 3 kalustetta maalia vailla. Mutta ihan näinä päivinä on pakko tarttua härkää sarvista. Tänään en todennäköisesti ehdi, mutta huomenna palaan sen pinniksen kimppuun jotta saan sen valmiiksi ennen vauvan syntymää