Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kahden eri äidin suusta kuultuna: toinen sanoo, että "ymmärrän kyllä että **** tekee väärin, mutta en vaan jaksa enää puuttua" ja toinen: "en enää halua puuttua joka tilanteeseen ja kädestä ottamiseen ja lyömiseen koska minulle ja lapselle tulee sitten vain negatiivisia kokemuksia kaikesta". Niin, että viis muiden lasten negatiivisista kokemuksista!
Kerran Hoplopissa, tuossa helvetin esikartanossa, yksi oman lapsen ikäinen poika töni omaani pois niistä potkuteltavista poliisiautoista. Omani siis istui autossa, ja tämä toinen tuli tönimään ja lyömään häntä, että saisi auton itselleen. Tämän tönijän äiti istui aivan lähellä ja katsoi hymyillen (!) lapsensa toimia. Minä kielsin hänen lastaan lyömästä, johon kuulin äidin kommentoivan jotain tyyliin "oppiipahan pitämään omistaan kiinni", siis hänen lapsensa, ei minun.
Itse olen tullut lyhyen äitiysurani aikana siihen tulokseen, että on a) vanhempia jotka oikeasti välittävät kasvattamisesta, b) vanhempia jotka yrittävät edes joskus ja c) vanhempia, joita ei voi kakan vertaa kiinnostaa. Viimeisemmän ryhmän lapsista pidän omat lapseni kaukana niin kauan kuin se on mahdollista.
Miksi te, ette komenna niitä lapsia jotka teillä sotkee. Itse olen hyvin tarkka kodistani ja olen kaverin lapselle topakasti sanonut suklaisista käsistä, että ne pestään ennen kun kosket mihinkään. Lapsen äiti ei olisi tajunnut niitä pestä.
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;28483944:no mä komennan omia, ja myös niitä kyläsiä, jos eivät osaa olla ihmisiksi. jotku vanhemmat vaan luulee, että lapsi menee pilalle, jos sitä komentaa ja kieltää