Mitä päiväkodin hoitajille kiitokseksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Meillä on muutto edessä ja lapsi vaihtaa sen vuoksi päiväkotia. Tämä nykyinen päiväkoti on ollut aivan ihana ja lastenhoitajat ja lastentarhanope tosi hyviä ja mukavia. Nyt sitten haluttaisiin jotenkin muistaa heitä, kun toukokuun lopussa lapsi jää pois päiväkodista.

Mikä olisi hyvä kiitoslahja? Ideoita?
Jos päiväkodissa työskenteleviä paikalla, niin minkälaiset muistamiset ovat olleet kivoja?

Joo tästä aiheesta varmaan ollut keskusteluita, mut en jaksanut ruveta etsimään...

kukkia, yrttikokokoelma ruukussa tai joku pensas tai jotain. Riippuu ihan siitä kuinka hyvin tunnet tarhatädit. syötävää en veisi ja ruukussa olevat kasvit sopii niillekin joilla ei oo omaa pihaa.

[QUOTE="vieras";28496042]Miks näitä aloituksia pitää tehtailla?[/QUOTE]

eikö sunlaisilla ihmisillä ole mitään muuta elämää kuin kaksplussan keskustelupalsta kun tämmöinen asia ärsyttää niin kamalasti? mitä väliä vaikka ois 10 000 samaa aloitusta päivässä, ihan vtun sama :D

Olen itse pph ja myö päiväkodissa töitä tehnyt. Olen saanut suklaata, kynttilöitä, mukeja, mariskooleja ja vaikka mitä.

Kaikki muistaminen tuntuu hyvältä.

Itselleni kukat aiheuttavat päänvaivaa sillä perheessäni on kissoja jotka mielellään syövät ne. Olen niin huono tuntemaan kasveja ja sitten saa arvuutella onko se myrkyllinen. Itse en vie kukkia siis kenellekään, jos on vaikka eläimiä tai allergiaa tms.

mutta se PARAS KIITOS on ollut se, kun muutamat vanhemmat sanovat joka päivän päätteeksi, että kiitos taas tästä päivästä. Se lämmittää mieltä. Samoin suora positiivinen (ja tietenkin rehellisesti myös negatiivinenkin) palaute lämmitävät mieltä erityisesti.

Mutta, jos kuitenkin haluaa jotain viedä niin...
Moni vuosia töitä tehnyt hoitaja varmasti toivoo jotain kuluvaa tavaraa mielummin. Vuosien saatossa niitä mukejakin ym. on varmasti riesaksi astikin.

Itselleni kortit ovat todella mieluisia, niistä löytyy ihania sanoja/monesti myös lapsen käden jälkeä tai kuva josta sitten muistella vuosienkin päästä. Eivätkä vie tilaa, vaan siististi kansiossa :) Eli sanoisin, että kortti jossa kivaa tekstiä ilahduttaa enemmän kuin vaikkapa se mariskooli.

No joku kakku tai piirakka tms. kahvileipää niin hoitajat voi kahvitella sen kera, tai sit joku yhteinen ulkokukka sinne hoitopaikkaan, amppeli-sellainen. Ja lapsen tekemä kortti tietenki, semmosesta jää mukava muisto.

Yhteistyössä