E
en ymmärrä
Vieras
jos jotain kysyt niin vittuilua vaan tulee. olen tehnyt täällä analyysiä että moni vanhempi joka sanoo että ei saa koulukiusata yms. niin itse täällä vaan haukkuu muita
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
on täällä muutama ystävällinenkin, ei tosin montaa
Lukeudutko sinä niihin ystävällisiin, mielestäsi?
omasta mielestäni en, olen pikemminkin besserwisserien kerhossa
sokeiden joukossa yksisilmäinenkin on kuningas
Alkuperäinen kirjoittaja en minökään;28504070:Mitä vittua sä oikein urpoot. Vedä vittu päähän ja pakene vuorille!!
Alkuperäinen kirjoittaja en ymmärrä;28504059:jos jotain kysyt niin vittuilua vaan tulee. olen tehnyt täällä analyysiä että moni vanhempi joka sanoo että ei saa koulukiusata yms. niin itse täällä vaan haukkuu muita
Alkuperäinen kirjoittaja en ymmärrä;28504059:jos jotain kysyt niin vittuilua vaan tulee. olen tehnyt täällä analyysiä että moni vanhempi joka sanoo että ei saa koulukiusata yms. niin itse täällä vaan haukkuu muita
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28504130:Koska ihmiset nyt vaan nykyisin osoittavat ilkeytensä avoimemmin kuin aiemmin. Käytöstavat ovat mummojen hommaa ja rehellisyys - varsinkin mahdollisimman ilkeä sellainen - maan perii. Näin se on täällä ja muualla, mutta koitetaan kestää![]()
I join the club.Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;28504147:Samaan kerhoon kuulutaan. Ja ilkeäkin olen ehkä joskus, mutta ainoastaan hyvästä syystä ja ärsytettynä.omasta mielestäni en, olen pikemminkin besserwisserien kerhossa
sokeiden joukossa yksisilmäinenkin on kuningas![]()