miksi täällä palstalla on vaan ilkeitä ihmisiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en ymmärrä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en ymmärrä

Vieras
jos jotain kysyt niin vittuilua vaan tulee. olen tehnyt täällä analyysiä että moni vanhempi joka sanoo että ei saa koulukiusata yms. niin itse täällä vaan haukkuu muita

Ei ole, täällä on tosi kivoja ihmisiä. Kauanko olet palstaillut?
Sehän on kykä totta, että tietynlainen p-suodatin täytyy olla, mutta jos on järkevä niin tajuaa ihan sanomattakin, että se pätee kaikkiin nettipalstoihin.
Yliherkät eivät voi palstailla, heidän täytyy keksiä muuta harrastetta.

Koska ihmiset nyt vaan nykyisin osoittavat ilkeytensä avoimemmin kuin aiemmin. Käytöstavat ovat mummojen hommaa ja rehellisyys - varsinkin mahdollisimman ilkeä sellainen - maan perii. Näin se on täällä ja muualla, mutta koitetaan kestää :)

Alkuperäinen kirjoittaja en minökään;28504070:
Mitä vittua sä oikein urpoot. Vedä vittu päähän ja pakene vuorille!!
runforhills-1.gif]

Alkuperäinen kirjoittaja en ymmärrä;28504059:
jos jotain kysyt niin vittuilua vaan tulee. olen tehnyt täällä analyysiä että moni vanhempi joka sanoo että ei saa koulukiusata yms. niin itse täällä vaan haukkuu muita

purkavat patoutumiaan ja oikeen elämän aiheuttamaa vitutusta täällä muihin..tai sitte kyse on katkerista yksinhuoltajista

Alkuperäinen kirjoittaja en ymmärrä;28504059:

Itseäni nyppii jatkuvat kyselyt asioista, jotka voisi itse tarkistaa kolmessa sekunnissa Googlella, mutta ei, kaikki pitäisi saada valmiiksi pureskeltuna.

• Tykkää
Reactions: rops
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28504130:
Koska ihmiset nyt vaan nykyisin osoittavat ilkeytensä avoimemmin kuin aiemmin. Käytöstavat ovat mummojen hommaa ja rehellisyys - varsinkin mahdollisimman ilkeä sellainen - maan perii. Näin se on täällä ja muualla, mutta koitetaan kestää :)

No, äläs nyt. Minäkin olen mummoikäinen, kuten sinäkin, mutta eikös se mene niin että vanhemmat naiset häijyilevät nuoremmille, kateudessaan ja vaihdevuosioireissaan?
Ja sitten taas, nuoremmat naiset, nehän vittuilevat vanhemmille siksi kun eivät tiedä mistään mitään ja ovat kaikessa ihan uunoja? :D

Tätä minäkin alkuaikoina ihmettelin. Sitten hiffasin, että moni ihminen halusi purkaa höyryjään. Ehkä on parempi, että tänne puretaan, kuin järjestetään perheessä iso haloo.

Kun ei ole pelkoa kasvojen menettämisestä niin mikäs siinä on rähjätessä. Lisäksi keskustelukulttuuri on monella vääristynyt: ajatellaan, että jos joku on kanssani eri mieltä, se on loukkaus minua kohtaan. Ja joskus voisi vain antaa olla kun on sanottavansa sanonut. Usein täälläkin (ja monella muulla palstalla) näkee ihmisiä, joilla on pakkomielle päästä sanomaan viimeinen sana.

Ja sitten on aina ne joiden mielestä väittelyn voittaa se, joka keksii pahimmat henkilökohtauksiin menevät solvaukset.

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;28504147:
omasta mielestäni en, olen pikemminkin besserwisserien kerhossa

sokeiden joukossa yksisilmäinenkin on kuningas
Samaan kerhoon kuulutaan. Ja ilkeäkin olen ehkä joskus, mutta ainoastaan hyvästä syystä ja ärsytettynä. :D
I join the club.
Olan mä joskus ystävällinenkin, oikeesti.

Varmaan samasta syystä kun täällä on vaan ruikuttajia.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä