P
Peyote
Vieras
olenko vittu sanonu sua yhtään miksikään? sitä minäkin.
Justahan sä sanoit että sanot normaalipainoisia heinäseipääksi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
olenko vittu sanonu sua yhtään miksikään? sitä minäkin.
Alkuperäinen kirjoittaja juuri näin;28513460:No ihan varmaan joo ja lehmätkin lentää. Ainakin netissä.![]()
Isot tissit läskillä ovat vähän kuin vatsalihakset laihalla miehellä: Ei niitä lasketa.
läski, heinäseiväs ja kukkakeppi. määritelmä laidasta laitaan.Justahan sä sanoit että sanot normaalipainoisia heinäseipääksi.
läski, heinäseiväs ja kukkakeppi.
Se on ihan sun oma ongelmasi jos et ymmärrä toisten puhetapaa.Niinno, mä en tajua miksi pitää sanoa noin.
Alkuperäinen kirjoittaja juuri näin;28513400:Huoh... Keskimäärin, siis KESKIMÄÄRIN ihmiset tykkäävät normaalipainoista ihmisistä. Myös naiset siis KESKIMÄÄRIN tykkäävät enemmän normaalipainoisista miehistä kuin lihavista. Isot tissit ovat ok, mutta jos niiden hintana on huomattavan ylipainoinen nainen, niin KESKIMÄÄRIN useimmat miehet valitsevat pienemmät tissit normaalipainoisessa kropassa. Siis ne, joilla on varaa valita.
Se on ihan sun oma ongelmasi jos et ymmärrä toisten puhetapaa.
Ei, sullako on?Onko sulla jotenkin kärttynen olo kaikenaikaa?
Se on ihan sun oma ongelmasi jos et ymmärrä toisten puhetapaa.
ite oon ollu kaikkia noita, eikä ole ikinä haitannu moiset nimikkeet. Kai sitten olen erikoinen.No yleisesti ottaen heinäseiväs ei oo nätisti sanottu ihmisestä ja kyllä tuollaasen osaa jättää pois keskustelusta jos se loukkaa jotaki. Ainaki toivon mukaan edes irl on näin. Samaan kategoriaan menee tuon sanan kans kukkakeppi ja läski.
Alkuperäinen kirjoittaja juuri näin;28513436:Mää kuolen... KESKIMÄÄRIN eli suurin osa ei todellakaan tee noin. Sinun ukkosi ei siis aivan välttämättä ole luuseri, joka ei muita ole saanut (toki voi se ollakin, mistäs me se tiedetään), vaan kuuluu vähemmistöön. ONKO TÄMÄ NYT RIITTÄVÄN SELKEÄSTI SANOTTU?
ite oon ollu kaikkia noita, eikä ole ikinä haitannu moiset nimikkeet. Kai sitten olen erikoinen.
sniiifMua haittaas noista jokaanen.
Tai miten olisi:
"Mieheni tykkää siitä, että jotain mistä ottaa kiinni"
Tosiaan, luuletteko te perhanan mätisäkit, että miehenne puhuvat teille totta? Onhan se nyt päivänselvä asia, että ette kuule totuutta koska vetäisitte keskustelusta kuitenkin hirveät kilarit.
Kokeilkaapa, läskit, joskus ottaa itseänne niskasta kiinni ja treenatkaa itsenne timmiin kuntoon. On meinaan 100% varmaa, että miehenne eivät yhtäkkiä enää pidäkään pyöreämmistä naisista. :DD
Ei mikään, en vai jaksa ottaa elämää niin vakavasti miten jotkut sen tuntuvat ottavan. Relax beibe!Mikä sua vaivaa?
Ei mikään, en vai jaksa ottaa elämää niin vakavasti miten jotkut sen tuntuvat ottavan. Relax beibe!