Mieheni ex ja rinnat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Susa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitäs outoa siinä on jos aikamies (huom. 60-80-luvulla kasvanut) tykkää naisesta jolla on isompiakin muotoja? Vai meinaatko, että kaikkien normaalien naisten mielestä ihqumies on sellainen hoikka lähettipoika punaisissa pillichinoksissaan?

Kysytkö tosissasi? En tietenkään oleta tietäväni, mistä itse kukin pitää, mutta sen kai nyt sentään voi todeta, että keskimäärin ihmiset (sukupuolesta riippumatta) pitävät normaalipainoista ihmistä esteettisesti miellyttävimpänä?

[QUO hanki aloitta lääkitys. Sairasta tuollainen käytös.

TE="Susa";28511321]Keskustelimme taannoin mieheni kanssa rinnoista. Tarkemmin sanoen hänen eksänsä ja minun rinnoista. Kysyin sitten mieheltä, että no oliko sillä isommat kuin mulla...Mies siihen, että no oli (tämä ei liene kovin vaikeaa, kun minulla on keskimääräistä pienemmät. Olen nähnyt eksänsä, eikä hänelläkään mitkään valtavat ole, mutta ehkä pari kuppikokoa isommat kuin mulla). Nyt mulla on sellanen olo, että tykkääks se näistä mun rinnoista ollenkaan?

Tää on niin tyhmää, tiedän, mutta mä en saa tätä asiaa pois päästäni. Aivan tyhmää ajatella tätä.

Mutta miks sen miehen piti edes sanoa mulle mitään siitä eksänsä rintojen koosta (okei, tivasin, mutta silti...olis nyt vaikka sanonut, että sulla on kivat ja niistä tykkään, enkä mitään eksien rintoja halua enää muistella.) Se on kehunut mun rintoja, ja aina on niitä koskemassa ja hiplaamassa, mutta olen niin idiootti, että mä vaan ajattelen, että miten se voi mun pienistä rinnoista pitää. Vaikka on ne nyt silti ihan kivan muotoiset, kai, ja itsenikin mielestä mun nännit on erityisesti aika seksikkäät ja rinnatkin muodoltaan ihan nätit. Niin kai se periaatteessa niistä voi pitää, kun ei kai se kokokaan se ainut määrittävä tekijä siinä rintojen kauneudessa ole...Mutta mä en vaan voi uskoa sitä! Mies vaan sanoo, ettei hänellä ole koskaan ollut naisten rintojen koolla merkitystä. Hän kuulemma seurustelee sen naisen, ei rintojen kanssa.

Mies kehuu pienehköistä rinnoistani huolimatta meidän seksielämää upeaksi, sanoo, että meillä on parasta seksiä mitä hän on ikinä kokenut, ja kuulemma ei ole tuntunut näin hyvältä aikaisemmin. Silti mä olen jotenkin jumiutunut tuohon tissikokoon.

Miten pääsisin eroon tällaisista typeristä ajatuksista?

Ja olen näillä lapsenikin ruokkinut, joten kyllä rintani ovat siinä mielessä tosi hyvät ja tärkeimmän tehtävänsä hyvin täyttäneet.[/QUOTE]

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;28512480:
Kysytkö tosissasi? En tietenkään oleta tietäväni, mistä itse kukin pitää, mutta sen kai nyt sentään voi todeta, että keskimäärin ihmiset (sukupuolesta riippumatta) pitävät normaalipainoista ihmistä esteettisesti miellyttävimpänä?

Normaalipainoista joo. Mutta kauneusihanne tuntuu menevän tuonne normaalipainon alapuolelle. Ja aika usein ne miehet, jotka puhuvat, että pyöreys on plussaa, tarkoittavat vain sitä että on isot tissit. Mikä sinun mielestäsi olisi optimipaino 168-senttiselle naiselle? Huomioidana nyt ne keskimääräiset jutut eikä spekuloida sillä että ruuminrakenteita on monenlaisia.

Onneksi Jumala on ollut fiksumpi ja tasoittanut pelin tässäkin asiassa.

Isotissiset nauttivat elämän ekan puoliskon ja kärsivät ryntäistään loppupuolella.

Pikkutissit taas kärsivät aluksi ja nauttivat loppupuolella että onneksi ei ole noin isoja riippuvia ryntäitä.

[QUOTE="hans";28511397]:D Niin. Mies tosiaan vastasi sun kysymykseesi "oliko isommat". Mies ei vastannut kysymykseen "oliko paremmat". Ihan oikeasti, unohda koko juttu. Exällä ollut isommat tissit, so what. Ei se sun miehesi varmaan niitä exänsä tissejä haikaile, niin kuin sä tunnut kuvittelevan. :D Haikailetko itse joitain ruumiinosia omista existäsi, jos ne ovat sattuneet olemaan isommat kuin nykyisellä miehelläsi?[/QUOTE]

Samaa sanoisin!
Kannattaa myös uskoa miestä, kun se sanoo seurustelevansa naisen, ei rintojen, kanssa.

Sitten sivuhuomiona, jotkut miehet tykkäävät nimenomaan pienistä rinnoista. Sun miehestä en voi tietenkään tietää. Mutta omani tykkää hoikista naisista ja pienistä kiinteistä rinnoista. Sellaisia se aina kommentoi ja ihailee. Mä podin vuosia huonoa itsetuntoa pienten rintojeni takia, pidin niitä jotenkin puutteellisina. Tuntuu upealta, että tämä mies ei meinaa saada kyllikseen juuri minun rinnoistani. Hän ei pidä niitä liian pieninä, vaan juuri sopivan kauniina!

Ihan sama olivatko rinnat isommat, paremmat vai roikkuivatko ja onko imetetty vai eikö ole, niin joka tapauksessa epäseksikkäintä on oman vartalon yksityiskohdista ruikuttaminen ja vielä toiselta varmistuksen hakeminen. Jos on pienet rinnat tai pieni penis, niin varma halun tappaja on juuri sellainen ulina, eikä se onko joku pientä vai eikö ole.

Sä kysyit onko exällä isommat. Pakkohan miehen oli vastata kyllä, jos kerran näin on. Muuten olisit syyttänyt valehtelusta, etkä olisi uskonut mitään muutakaan, mitä miehen suusta ulos tulee.

[QUOTE="vieras";28513492]Sä kysyit onko exällä isommat. Pakkohan miehen oli vastata kyllä, jos kerran näin on. Muuten olisit syyttänyt valehtelusta, etkä olisi uskonut mitään muutakaan, mitä miehen suusta ulos tulee.[/QUOTE]
Tästä syystä miehen olisi pitänyt älytä vastata johonkin muuhun kuin esitettyyn kysymykseen, koska sekä kyllä että ei olisivat johtaneet huonoon lopputulokseen. Vastaus olisi voinut olla jotain tyyliin "en kyllä yhtään muista, millaiset ne oli..varmaan aika mitäänsanomattomat, mutta sinulla rakkaani on maailman seksikkäimmät rinnat".

• Tykkää
Reactions: astrolabe
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28513513:
Tästä syystä miehen olisi pitänyt älytä vastata johonkin muuhun kuin esitettyyn kysymykseen, koska sekä kyllä että ei olisivat johtaneet huonoon lopputulokseen. Vastaus olisi voinut olla jotain tyyliin "en kyllä yhtään muista, millaiset ne oli..varmaan aika mitäänsanomattomat, mutta sinulla rakkaani on maailman seksikkäimmät rinnat".
Tuo pitaa muistaa, jos joskus viela rakkaan loydan.

Alkuperäinen kirjoittaja Äijienäijä;28511358:
Kyllähän parasta olis jos rinnat olis isot mutta kiinteät. Mutta keskikokoiset ja kiinteät on parempi kuin isot ja löllöt. Mun mielestä kyllä suuren osan naisista kannattais mennä rintojen eheytysleikkaukseen kun lapset on tehty. Siellä saa rinnat kiinteiksi ja voipa siinä laittaa vähän lisää kokoakin, jos tuntuu. Mutta kyllähän se tissien terhakkuus on tärkeintä.

Mä en ymmärrä miksi jotkut naiset tässä himmailee. Kun kerran nykyään on mahista kenen vaan saada unelmarinnat, niin kannattais sitä hyödyntää. Ainakin jos haluaa miehiä miellyttää ja taitaapa kaikki naiset sitä pohjimmiltaan haluta.

maksatko mulle rinnat? ne maksaa aika monta tuhatta..

pidänkä lapset nälässä ja itseni 8kk jotta saan maksettua tissit?

ap:lla menee vielä aika hyvin verrattuna minuun. Mun mieheni ex kun on alusvaatemalli :D

Minä taas en ole alusvaatemalli, mikä on ihan hyvä asia ettei kenenkään simämunat sula päähän kiinni :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28513513:

Voinko uskoa enää koskaan mitään? Tuleehan pojan synnyttämisen yhteydessä joku iltakoulu näistä maskeeratuista valheista?

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28511335:
Jotkut miehet on niin tyhmiä, että kun niiltä kysyy jotain, niin ne vastaa. Jotkut on vieläpä niin tyhmiä, että ne vastaa rehellisesti. Jotkut on niin tyhmiä, että ne luulee naisten haluavan rehellisyyttä, vaikka tosiasiassa nainen haluaa vain itseään miellyttäviä vastauksia :D Mutta jos mies ei vastaa, niin silläkään ei pääse liukenemaan tilanteesta vaan nainen jatkaa tivaamista, kunnes on vastattava.

Voisitko yrittää ajatella niin, että koska mies on sinut kuitenkin kumppanikseen valinnut, niin tissien koko ei ole se juttu, mikä naisesta tekee hänen silmissään viehättävän?

Keittiönoita on sukupuoleltaan mies.
Tai sitten hän on nainen, joka ymmärtää miehistä enemmän kuin miehet tahtovat naisten heistä ymmärtävän.

[QUOTE="isipappa";28513591]Keittiönoita on sukupuoleltaan mies.
Tai sitten hän on nainen, joka ymmärtää miehistä enemmän kuin miehet tahtovat naisten heistä ymmärtävän.[/QUOTE]
Kyllä mä ihan nainen - tietääkseni - olen :)

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28511335:
Jotkut miehet on niin tyhmiä, että kun niiltä kysyy jotain, niin ne vastaa. Jotkut on vieläpä niin tyhmiä, että ne vastaa rehellisesti. Jotkut on niin tyhmiä, että ne luulee naisten haluavan rehellisyyttä, vaikka tosiasiassa nainen haluaa vain itseään miellyttäviä vastauksia :D Mutta jos mies ei vastaa, niin silläkään ei pääse liukenemaan tilanteesta vaan nainen jatkaa tivaamista, kunnes on vastattava.

Voisitko yrittää ajatella niin, että koska mies on sinut kuitenkin kumppanikseen valinnut, niin tissien koko ei ole se juttu, mikä naisesta tekee hänen silmissään viehättävän?

Aamen.

Ajattele aapee asiaa niinpäin, että sillä exällä on voinut olla isommat rinnat. Sun exällä on voinut olla isompi vehje kuin miehelläsi, mutta haittaako se sinua yhtään? Ei varmaankaan haittaa, joten miestäsikään ei paljon hetkauta se, että sinulla on pienemmät rinnat kuin exällään

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28513553:
Ihaninta tässä asiassa on, että voit uskoa aivan kaiken, minkä haluat uskoa :) Se iltakoulu tulee vasta 14 vuoden päästä.Pikkupojilla on lupa olla vielä rehellisiä.

Pistänpäs tähän tissianekdootin: olin taannoin kylässä bestiksen ja poikasensa luona. Istuttiin sohvalla ja 4v kiipeili kiljuen mun päällä niinku tapanaan on. Kunnes yhtäkkiä venytti mun kaula-aukkoa, ja kurkisteli oikein antaumuksella paidan sisään :D Nauraa hihitteli samalla.

Kokoa ei kommentoinut mutta jotain kiehtovaa niissä näytti olevan. Toivottavasti hoksaa kohtsillään että naisten kaula-aukkoja ei oo tapana venytellä yllättäen :D

Pistänpäs tähän tissianekdootin: olin taannoin kylässä bestiksen ja poikasensa luona. Istuttiin sohvalla ja 4v kiipeili kiljuen mun päällä niinku tapanaan on. Kunnes yhtäkkiä venytti mun kaula-aukkoa, ja kurkisteli oikein antaumuksella paidan sisään :D Nauraa hihitteli samalla.

Kokoa ei kommentoinut mutta jotain kiehtovaa niissä näytti olevan. Toivottavasti hoksaa kohtsillään että naisten kaula-aukkoja ei oo tapana venytellä yllättäen :D

Jos ja kun 4v tuosta isoksi pojaksi kasvaa, niin tissit kiinnostavat kahta kauheammin. Se on isien ja äitien homma opettaa pojilleen, että kaula- aukkoja ei parane tuijottaa, koska se on huonoa käytöstä. Kuin myös se, että kaula- aukkoja saa venyttää vain saadessaan siihen erikseen luvan. Puhumattakaan pikkupöksyjen hampailla riisumisesta.

[QUOTE="Solakka";28513086]Normaalipainoista joo. Mutta kauneusihanne tuntuu menevän tuonne normaalipainon alapuolelle. Ja aika usein ne miehet, jotka puhuvat, että pyöreys on plussaa, tarkoittavat vain sitä että on isot tissit. Mikä sinun mielestäsi olisi optimipaino 168-senttiselle naiselle? Huomioidana nyt ne keskimääräiset jutut eikä spekuloida sillä että ruuminrakenteita on monenlaisia.[/QUOTE]

Vähän pelkään kyllä, että tästä tulee taas nk. sanomista, mutta vastaanpa kuitenkin, kun kerran kysytään. Eli minun (ja huom! vain minun) mielestäni optimipaino 168cm naiselle on jossain 55-60 kilon haarukassa.

Yhteistyössä