onko normaali käytös pomolta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "luna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"luna"

Vieras
olen virolainen nainen naimisissa suomessa asunut olen usea vuosi. työvoimatoimisto kautta sain töitä sihteeri koska minulla kokemusta. pomoni teettää ylityö usein minua ja yrittää koskea, hän on ystävällinen kyllä mutta kiusaa minua kuten pudottaa kyniä ja muuta ja minun täytyy kontata? hakea. Oloni on kiusallinen mutta tarvitsemme tämä työn ja rahat :(

Juu juu, se on ihan normaalia. Voit jopa saada palkankorotuksen jos olet oikein työorientoitunut=)

[QUOTE="mami";28560614]Kuvittelin välillä, että oot ihan fiksu :D[/QUOTE]

Ai jaha, minkäköhän perusteella:O

Kun se on työharjoittelu niin voit kertoa asiasta työvoimatoimistossa ja kysyä että miten siitä jatketaan. Ei tuollaista pidä sietää äläkä välitä näistä hutsuttelijoista ja muista tyhmistä :)

Jopa on löytynyt harvinaisen tyhmä virolainen... Pomo heittää kepin ja virolainen sen sitten hakee ja hakee. Jos siltä pomolta ensin tippui kynä vahingossa ja virolainen sitten ryhtyi heti pyrstö pystyssä konttaamaan vaikka pomo olisi ihan itse kynän joutessaan nostanut... No mikäpä siinä sitten kynää heitellessä ja ihmetellessä toisen tyhmyyttä kun aina hakee...

Jopa on löytynyt harvinaisen tyhmä virolainen... Pomo heittää kepin ja virolainen sen sitten hakee ja hakee. Jos siltä pomolta ensin tippui kynä vahingossa ja virolainen sitten ryhtyi heti pyrstö pystyssä konttaamaan vaikka pomo olisi ihan itse kynän joutessaan nostanut... No mikäpä siinä sitten kynää heitellessä ja ihmetellessä toisen tyhmyyttä kun aina hakee...

Sä taas oot harvinaisen tyhmä jopa ameebaksi, laita tietokone piiloon ettet nolaa itseäsi enempää.

[QUOTE="hmmm";28560653]Sä taas oot harvinaisen tyhmä jopa ameebaksi, laita tietokone piiloon ettet nolaa itseäsi enempää.[/QUOTE]

Taasko siellä joku vale virolainen ruikuttaa

Virolainen ei kirjoita Suomea noin :) joten kalpippa nyt provoilemasta. Tosin uskon kyllä,että Virolainen nainen voi tosiaan olla noin tyhmä :D

mami pitä kans turpansa kiinni, Lisepttti on Hyvä jätkä ja piste

Virolainen ei kirjoita Suomea noin :) joten kalpippa nyt provoilemasta. Tosin uskon kyllä,että Virolainen nainen voi tosiaan olla noin tyhmä :D

mami pitä kans turpansa kiinni, Lisepttti on Hyvä jätkä ja piste

Kalpippa = kalpipa
Ja virolainen EI kirjoiteta isolla alkukirjaimella.
Lispetti (eikun sori, Lisepttti??!!) -kö se täällä näin tyhmä on, vai kuka? Ihan julkisesti... Huu!

[QUOTE="mami";28560715]Kalpippa = kalpipa
Lispetti (eikun sori, Lisepttti??!!) -kö se täällä näin tyhmä on, vai kuka? Ihan julkisesti... Huu![/QUOTE]

Täällä sitä sitten kännissä kirjoitellaan...?

[QUOTE="mami";28560715]Kalpippa = kalpipa
Lispetti (eikun sori, Lisepttti??!!) -kö se täällä näin tyhmä on, vai kuka? Ihan julkisesti... Huu![/QUOTE]

Jos saanen muistuttaa,että sinä aloitit haukkumisen,joten ota se sormi pois perseestäs ja työnnä se suuhus ja relaa hieman.

Yhteistyössä