mul on vaan niin paha olla..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "surullinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"surullinen"

Vieras
Mul on vaan niin paljon asioita mielessä... mul on vaan niin paha olla!
Miksi näin? miksi vitus mulla pitää olla tällänen, joka helvetin päivä saan kuulla myös sukulaisilta että,miks oon näin laiha? ''voi kauhia että sä oot laiha,'' .. Mikä helevetin täydellisyys mul pitää olla.. ? Ketä mul pitää mielyttää ? häh??!

Eli siis painan, n,50kg ja oon 18v. Ja mulla on hirvee vauva kuume :/ Mut paskinta, täs on se että on monirakkulaiset munasarjat... ja eikä menkat toimi oikein, tuntuu et mikää ei onnistu :( ei tärppää..

minusta kuulostaa siltä että kannattaa hoitaa ongelmat ensin pois ja kasvaa hiukan henkisesti ennenku alkaa lapsia tekee.

saahan sitä hämmästellä jos toinen on laiha,ehkä he ovat huolissaan sun terveydestä? jos taas puhuvat loukkaavaan sävyyn,niin kerro heille että sua loukkaa tämä asia.

ps. sitten kun on oikea hetki vauvalle niin hakeuduppa lääkäriin jotta saat clomit...saat ovulaation/kuukautiset

Tuo painosi ei kerro vielä laihuuttasi. Painon ja pituuden suhde ratkaisee. Mutta oli miten oli, sukulaisesi eivät saisi arvostella ulkonäköäsi. Sano heille napakasti takaisin heidän ulkonäöstään, niin johan oppivat olemaan hiljaa.

Jos on liian laiha, niin raskautuminen voi olla vaikeaa. Kannattaa tietysti käydä myös lääkärissä hakemasssa apua niihin munasarjoihin...

Yhteistyössä