Ääh, miehen kanssa menee huonosti eikä ilmeisesti voida tehdä mitään koko perheellä koko kesänä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "plaah"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Enemmän mä olisin huolissani siitä että parisuhteessa ei ole kaikki kohdallaan kuin siitä että en pääse perheen kanssa lomalle. Olisko se sitten kiva olla siellä mökillä tai Lintsillä tai missä tahansa ja yrittää esittää että kaikki hyvin?

Mitä mies odottaa etelän reissulta? Jos menette sinne lapsen kanssa, niin ihan samanlaisia asioita ehdottelisit sieläkin ja mies tyrmäisi ne, joten joko istutte hotellihuoneessa tai menisitte erilleen. Mielestäni jos miehesi aikoo elää kanssanne hän joko innostuu ehdottelemistasi tekemisistä tai ehdottaa jotain, mitä tekisitte koko perheellä.

Oltiin vuosi sitten etelässä lapsen kanssa ja reissu oli kiva kaikkien mielestä. Ehkä toivoo samanlaista reissua. Luulen että siellä etelässä sitten toiminta kelpaisi, kotona vaan murjottaa.

Mä en myöskään suosittele sitä, että annat miehen vaan täysin olla omissa oloissaan ja menet ja puuhaat lapsen kanssa kahdestaan. Jos siis sinulla on tahtoa pysyä ja korjata parisuhdettanne. Koita keskustella miehen kanssa ja selitä hänelle, kuinka tärkeää sinulle olisi tehdä asioita yhdessä etkä haluaisi etääntyä hänestä vaan lähentää välejänne (jos siis näin on). Minä ainakin koen, että parisuhteen ja perheen koossa ja tyytyväisenä pitäminen vaatii sitä, että etsitään, löydetään ja tehdään kaikille mieluisia juttuja YHDESSÄ.

Enemmän mä olisin huolissani siitä että parisuhteessa ei ole kaikki kohdallaan kuin siitä että en pääse perheen kanssa lomalle. Olisko se sitten kiva olla siellä mökillä tai Lintsillä tai missä tahansa ja yrittää esittää että kaikki hyvin?

Meillä on yleensä ihan kivaa, kun johonkin lähdetään. Viikon etelänlomalla kyllä riitoja ehtisi tulla, siksikään en sinne halua...

Ja tietysti olen enemmän huolissani siitä että parisuhteessa ei ole kaikki kohdillaan. Tänään nyt ärsytti vaan tämä.

Oonko mä ainoa joka ei tajua ap:n suuttumusta? Kun muakaan ei nimittäin vois pätkääkään kiinostaa ap:n ehdotukset. Vihaan luontopolkuja, telttailua (mieluummin hotelliin), lintsillä käynti on kallista enkä saa siitä mitään irti koska vihaan härveleitä, kasvitieteellinen puisto... voisko tylsempää olla?? Sukulaisille menen mielelläni, mutta mieluiten juuri yksin, koska tiedän ettei miestäni kiinosta siellä olla ja hänkin saa sitten vapaata, kun saa jäädä yksin kotiin ja minä lähden lasten kanssa. Ois rasittavaa jos mun mies pakottaisi mut johonkin kasvitieteelliseen museoon "kun perheellisten on pakko käydä YHDESSÄ jossain" -verukkeella. Eikö jokainen voi tehdä mitä haluaa? Itse lähden mieluiten lasten kanssa kaupungille yksin ja toisaalta myös odotan, ettei mun tarvitse lähteä miehen kanssa rautakauppaan, kun vihaan olla siellä. Myös juhannuksen vietän mieluiten kotona. Vaikka me tehdäänkin paljon asioita yksin niin silti koen meidän parisuhteen todella todella onnelliseksi. Ois pirun ikävää jos meillä miehen mielestä menis vain sen takia huonosti, ettei mua aina kiinosta lähteä sen kaikenmaailman kissanristiäisiin.

• Tykkää
Reactions: mamacita_

Yhteistyössä