Alkuperäinen kirjoittaja minä:Mun mummo oli hyvä tekee lapasia ja sukkia.
Samalla luki tai katteli telkkaa. Ei paljoa kutimiin vilkuillu![]()
No kyllä mäki katton telkkaria samalla ja on mulla täs palstailleski kudin aika usein käsis.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Mun mummo oli hyvä tekee lapasia ja sukkia.
Samalla luki tai katteli telkkaa. Ei paljoa kutimiin vilkuillu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;28617894:No kahvia juomaan tietenkin, ja höpöttelemään kutimien ääressä. Niin mä teen![]()
On sika helpot ja nopeet tehdä.
2oikein 2 nurin 12 kerrosta
Kaikki nurin 4 kerrosta
Kaikki oikein 4 kerrosta
Kaikki nurin 4 kerrosts
2 oikein ja 2 nurin 12 kerrosta
Tässä idea!
Mä en juo kahvia. Mulle on kyllä uudes työpaikas sanottu, että ne opettaa mut juomaan kahvia. Mä oon väittäny vastaan.![]()
En suosittele ihan aloittelevalle kuitenkaan.
Näitä alan kutomaan juuri nyt![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;28617929:No mikä jottei?
Sekoaa kuitenkin, kun pitää laskea noita kerroksia. Ihan perus sukan varsi olis ehkä parempi.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;28617956:Saahan ne laskettua siitä työstä, kun sitä tarkastelee.
Tai ruksii tukkimiehen kirjanpitoa paperille![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;28617956:Saahan ne laskettua siitä työstä, kun sitä tarkastelee.
Tai ruksii tukkimiehen kirjanpitoa paperille![]()
Mutta eka pitää hoksata miten ne kerrokset lasketaan. Ei se oo välttämättä ittestään selvää kaikille miten ne lasketaan ja seki vaatii vähä harjoottelua.
Mä oon tykästyny tuohon malliin ku on niin helppo ja tulee nättiä. Oon ny kolmet sukat tehny tuolla ja kahdet niin, että kuvio jatkuu lapaosan päällä. Lisäksi tuolla mallilla voi tehdä vaikkapa torkkupeiton.
Joissaki murteis kutominen tarkoottaa sitä puikoolla tapahtuvaa neulomista. Mä puhun aina kutomisesta koska siihen sanaan oon tottunu jo lapsesta asti.