U
"utelias"
Vieras
Keittiönoita ainakin joku luontouskis, en muista yhtään uskonnon nimeä, mutta luontoon liiittyi vahvasti. Dynamiitti oli ja ketä muita?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ihan olen perusluterilainen.
Alkuperäinen kirjoittaja entäs;28618323:Eikö fortunate ole ex-vl
Ikoneista voi pitää vaikka ortodoksi ei olekaan.
Uskonnollisuus on kuollutta. En ole uskonnollinen, seuraan Jeesusta. Suurin osa palstalaisista on uskonnollisia, kastavat lapsen ja säilyttävät kastevettä. Sellaista on uskonnollisuus, kuollutta perinteiden noudattamista.
...Haluaisin nähdä sen ihmisen, joka tunnustaa rehellisesti, ettei koskaan ole rukoillut.
Haluaisin nähdä sen ihmisen, joka tunnustaa rehellisesti, ettei koskaan ole rukoillut.
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;28619416:Täh? Minä en todellakaan ainakaan muista rukoilleeni koskaan. Ellei niitä ala-asteen päivänavauksia lasketa, joissa seisotettiin aulassa parijonossa ja "rukoiltiin" yhdessä.![]()
Minä rukoilin herätysteltassa että Jeesus tulisi elämääni. Väitteen mukaan se todistaisi Raamatun väitteet todeksi. Testistä tuli negatiivinen tulos, mutta uskovainen oli sitä mieltä että kyllä se toimi, sitä ei vain heti näe
Täällä palstalla eräässä ketjussa väitettiin samaa. Tuo on siitä hyvä, että koejärjestely on selkeä. Uskovaiset eivät vain hyväksy lopputulosta.
Olet muuten todella mukava ja fiksu mutta mua on aina ihmetyttänyt se että tunnetko itsesi paremmaksi ihmiseksi kun pääset morkkaamaan uskovia? Sinulla on usein todella (piilo)halveksuvia ja pisteliäitä kantoja uskovista vaikka muuten tunnut olevan sitä mieltä että suvaitsevainen pitää olla kaikkia kohtaan.
Minua ei haittaa uskovaisuus, vain se että he väittävät sitä todeksi.
Minua ei haittaa uskovaisuus, vain se että he väittävät sitä todeksi.
niimpä, uskovaiset ei millään meinaa käsittää että kyseessä on uskon, ei tiedon asiat