Kohta alkaa miehillä juhannus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Saavat talon seinän valmiiksi, ja sitten alkavat rentoutumaan kaljan äärellä. Pikkasen suututtaa kun itsellä tämä päivä on samanlainen kuin mikätahansa muukin päivä: lasten hoitoa ja ruuanlaittoa. Ei puhettakaan mistään rentoutumisesta siiderin kanssa terassilla, eikai nyt äiti-ihminen voi keskellä päivää siideriä juoda. Illalla sitä on sitten taas niin väsynyt että sänky kutsuu kahdeksalta. Joo, valivali, mutta näin meillä. Mites teillä?

Semmoista se on. Elämä. Valintoja.
Tämä äiti-ihminen ainakin aikoo tänään päivällä juoda siiderin, jos ulkona on niin lämmin että voi omalla terassilla olla. Ja muutenkin aion ottaa rennosti, toki ruuan teen, mutta nautin siitäkin. Loppuajan loikoilen pihalla aurinkotuolissa, juon sitä siideriä, luen kirjaa, syön ihania herkkuja. Ja tää sama saattaa hyvin toistua myös huomenna ;)

• Tykkää
Reactions: MolliMelooni
[QUOTE="vieras";28636261]Saavat talon seinän valmiiksi, ja sitten alkavat rentoutumaan kaljan äärellä. Pikkasen suututtaa kun itsellä tämä päivä on samanlainen kuin mikätahansa muukin päivä: lasten hoitoa ja ruuanlaittoa. Ei puhettakaan mistään rentoutumisesta siiderin kanssa terassilla, eikai nyt äiti-ihminen voi keskellä päivää siideriä juoda. Illalla sitä on sitten taas niin väsynyt että sänky kutsuu kahdeksalta. Joo, valivali, mutta näin meillä. Mites teillä?[/QUOTE]No voi jumalauta mitä paskaa taas. Oliko ne lapset pakko hankkia? Tee nyt niinkuin kunnon palstaämmä ja ala nalkuttaa miehellesi ja yritä kieltää juominen. Sillä tavalla saat ainakin perhehelvetin aikaiseksi ja varmistat että kaikilla on kurjaa.

Olisit ajatellut sitä siiderin juontia silloin kun imuroit ne spermat sinne ahnaaseen römpsään niin ei tarvitsisi nyt täällä rääkyä jos se niin tärkeää on.

Jos sulla on vauva jota imetät ehkä vielä niin tietenkään et voi juoda, juhannuksia tulee vielä monta, yksi joka vuosi. Eihän se miehesikään ole toimettomana istunut jos on taloa rakentanut.. en ymmärrä tuollaisia naisia, mitä se miehen rentoutuminen on sinulta pois, itse voit relata ilman alkoholia.

No voi jumalauta mitä paskaa taas. Oliko ne lapset pakko hankkia? Tee nyt niinkuin kunnon palstaämmä ja ala nalkuttaa miehellesi ja yritä kieltää juominen. Sillä tavalla saat ainakin perhehelvetin aikaiseksi ja varmistat että kaikilla on kurjaa.

Olisit ajatellut sitä siiderin juontia silloin kun imuroit ne spermat sinne ahnaaseen römpsään niin ei tarvitsisi nyt täällä rääkyä jos se niin tärkeää on.

:laugh: oliskin hauska nähdä miten ukkoparkojen suu venähtäis kun mamma vetäiskin siideriä aamukahvin sijaan ja pakkais kamojaan ja toteais miehelle että itseppähän oot lapset hankkinu, olisit miettinyt 2 kertaa ennenkuin tökkäsit halon sisään ja lähtis muuanne viettämään juhannusta.

• Tykkää
Reactions: *hubba*
Jos sulla on vauva jota imetät ehkä vielä niin tietenkään et voi juoda, juhannuksia tulee vielä monta, yksi joka vuosi. Eihän se miehesikään ole toimettomana istunut jos on taloa rakentanut.. en ymmärrä tuollaisia naisia, mitä se miehen rentoutuminen on sinulta pois, itse voit relata ilman alkoholia.

puliakalle mikään järjestely ei kelpaa.

Olisit itse rakentanut sitä seinää ja pistänyt ukon vahtimaan lapsia... Aika pöllöä valittaa siitä, että toinen paiskii hommia ja haluaa urakan päätteeksi ottaa olutta etenkin, jos joku kaveri/sukulainen on ollut talkoomeiningillä apuna. Ja kai sitä nyt yhtenä iltana jaksat valvoa kasia pidempään, jos oikeasti haluat.

Mulla on lapsia neljä ja jos en menis töihin, niin kyllä voisin sen sidukan terassilla auringonpaisteessa ottaa! Huomenna otankin. Löysää vähä pipoa, kyllä äitiihminenkin voi rentoutua ja Jussia juhlia :) ei kai sitä tarvii perseet olalle vetää...

[QUOTE="Vieras";28636326]Mulla on lapsia neljä ja jos en menis töihin, niin kyllä voisin sen sidukan terassilla auringonpaisteessa ottaa! Huomenna otankin. Löysää vähä pipoa, kyllä äitiihminenkin voi rentoutua ja Jussia juhlia :) ei kai sitä tarvii perseet olalle vetää...[/QUOTE]

Kyllä suomalaisen naisen tarvii, kyllähän sen jo jutuista näkee että jano on kova ja samoin katkeruus kaikille muille jotka juo.

Olisit itse rakentanut sitä seinää ja pistänyt ukon vahtimaan lapsia... Aika pöllöä valittaa siitä, että toinen paiskii hommia ja haluaa urakan päätteeksi ottaa olutta etenkin, jos joku kaveri/sukulainen on ollut talkoomeiningillä apuna. Ja kai sitä nyt yhtenä iltana jaksat valvoa kasia pidempään, jos oikeasti haluat.
Aloittajalle on tärkeää kiillottaa marttyyrimammakypäräänsä juhannuksenakin.

tiniest_violin.gif

Voi voi :( Taas yksi pieleen kasvatettu mies jonka joku raasu on saanut vaivoikseen :( Kun on perhe ja lapset, niiden lasten ehdoilla mennään ja luulisi että jos miehesi sua rakastaa niin ottaisi myös Sinut huomioon Juhannuksen vietossa. Olen pahoillani puolestasi! Sun pitäisi sanoa sille miehelles mitä mieltä oikeesti olet ja että tuo on loukkaavaa sua kohtaan. Miks sen miehen pitää ryypätä, eiks tärkeintä olis että lapsilla ja koko perheellä olisi kiva juhannus? En tajua. Vaikka kuinka rakentais ja tekis hommia niin silti pitää ottaa huomioon toisenkin tunteet eikä vain tuijottaa sitä omaa napaansa :(

Jos kerran siideri on noin tärkeää, ota se huomenna ja miehesi vahtii lapsia. Ei se jussi ole vain yksi päivä... nauttikaa koko viikonloppu vuorotellen.
Tosin, mikä estää ottamasta alkoholitonta siideriä vaikka useamman.

Voi voi :( Taas yksi pieleen kasvatettu mies jonka joku raasu on saanut vaivoikseen :( Kun on perhe ja lapset, niiden lasten ehdoilla mennään ja luulisi että jos miehesi sua rakastaa niin ottaisi myös Sinut huomioon Juhannuksen vietossa. Olen pahoillani puolestasi! Sun pitäisi sanoa sille miehelles mitä mieltä oikeesti olet ja että tuo on loukkaavaa sua kohtaan. Miks sen miehen pitää ryypätä, eiks tärkeintä olis että lapsilla ja koko perheellä olisi kiva juhannus? En tajua. Vaikka kuinka rakentais ja tekis hommia niin silti pitää ottaa huomioon toisenkin tunteet eikä vain tuijottaa sitä omaa napaansa :(
:laugh:

You can't be fucking serious.

Miehet ottavat tässä "riehumisessa" takaisin sitä kun Suomessa machoilu ja äijämeininki on muutoin aika pannassa. Sivistyneestä seuramiehestä kuoriutuukin "öykkäri".

Hommma on epätasapainossa. Tasapainoon pääsisi kun miesten annettaisiin enemmän olla perinteisesti ja alkukantaisemmin miehiä myös arjessa kuten monessa muussa maassa asia on. Vastaavasti naiset voisivat peruuttaa pykälän trad. naisiksi.

Olen seksissäkin huomannut että kaikki naiset eivät halua "palvella" miestään. Ei näin.