Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Lisätäänpä vielä, kertokaa miksi odotitte sen tietyn ajan. Olen utelias, kun itsellä on kohta kolmisen viikkoa synnytyksestä ja paikat hellänä vieläkin, niin en ole uskaltautunut ja mies ei uskalla, kun pelkää satuttavansa
![]()
Lisätäänpä vielä, kertokaa miksi odotitte sen tietyn ajan. Olen utelias, kun itsellä on kohta kolmisen viikkoa synnytyksestä ja paikat hellänä vieläkin, niin en ole uskaltautunut ja mies ei uskalla, kun pelkää satuttavansa
![]()
Mä synnytin tiistaina ja vuoto jo nyt sen verran vähäistä, enkä ole muutenkaan kipeä, joten mielessä kävi ekan kerran tänään. Mut tissit on ihan tulessa, et odotellaan nyt sen verran, et tuokin tasaantuu![]()
No mikäs kiire teillä on, jos on vielä paikat kipeänäkin.
Mä synnytin tiistaina ja vuoto jo nyt sen verran vähäistä, enkä ole muutenkaan kipeä, joten mielessä kävi ekan kerran tänään. Mut tissit on ihan tulessa, et odotellaan nyt sen verran, et tuokin tasaantuu![]()
Oikein paljon onnea! ^^ Oot aika onnekas jos ei kipuja enää noin lyhyen ajan jälkeen ole. Itsellä tikit lähes sulannu (tuntuu vaan kuhmu), mutta jostain syystä tuntuu vihlovaa kipua aina ajoittain. Tiedä sitten onko lantionpohjalihaksista kyse vai mistä. Kun tuntuu pahimmalta virtsatessa. Ei siis ole kuitenkaan virtsatientulehdusta, mutta kun esim. yrittää pysäyttää virtsaamista, niin tuntuu oikein kunnolla kipua.
Kiitti!
Joo, onnekas olen, ei tullut tikkejä kuin yks ja sekin ulkopuolelle, joten ei kiristä. Ja esikoisen syntymästä todellakin muistan ne kauhun hetket, kun 13 tikkiä alkoivat paranemaan ja jäljelle jäi kiristäviä pahkuroita.
Hae hei heti kun mahdollista tohon vaivaan, noi pitää hoitaa heti, kyse tärkeästä paikasta kumminkin!