Mies pilasi Juhannuksen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tylsyyys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tylsyyys

Vieras
Oli tarkoitus lähteä mökille perheen kesken. Oli katottu ruoat valmiiksi ja lasten kanssa suunniteltu mitä kaikkea tehdään. Nyt ukko sit oli et KATOTAAN mennäänkö sinne. Kuulemma ei voi tietää jos hänen vanhemmat vaikka haluaa mennä sinne. Voi vittu! Sitähän ei olis voinu kysyä jo viikko sitten! Aina vaan toi "KATOTAAN". MIKS HELVETISSÄ AINA TOI JAHKAILU JA SIT SINÄ PÄIVÄNÄ KUN OLIS MENTY NIIN VASTA VOI PÄÄTTÄÄ! Mä oon niin kyllästyny tohon ainaiseen jahkailuun ja kun mistään menoista ei voi edes päättää ajoissa kun hei "KATOTAAN"!!!!

Olis taas tän tienny ni olisin voinu keksii itelle jotain muuta kun kotisohvalla koko vitun päivän nyhjäämistä! Olisin voinu mulle ja lapsille vuokraa mökin jostain toisaalta sit, kun tonne ei voi muka mennä. (Ei oo koskaan isovanhemmat kieltäny ja kas kun miehen sisko perheineen on siellä usein yötä, tota omaa ukkoo vaan ei kiinnosta muu kun sohva ja telkkari ja iik onhan mökillä hyttysiäkin, HUI!)

Mitähän sitä nyt tekis LASTEN kanssa kolmisin? Ideoita kehiin!

[QUOTE="vieras";28639258]Hoovee aapee![/QUOTE]

Hv itelles älykääpiö! Sustako on epänormaalia ku tommonen vituttaa! Toissapäivänä se itekibpuhu et mennään sinne ja eilen se oliki jo et KATOTAAN.

VITUTTAA!!!!! Koht lähetään lasten kanssa jonnekin. Miks koko kesä pitäis nyhjätä sohvalla telkka edes ja kännykkä kädes!

voi apua, tsemppiä aapeelle. mun nykynen miesystävä on tota sorttia, just ton takia mietin et jaksanko sitä oikeesti. musta tuntuu tollanen samalta ku muutki oharit... :( toi on ihan syvältä!!

Lähdet sinne mökille lasten kanssa.

Tai katsot paikkakuntasi tapahtumavinkit ja sitten menoksi lasten kanssa. Tai rannalle... tai piknikille pidemmäksi aikaa johonkin kivaan paikkaan.

Ymmärrän, että harmittaa. Mun mies on JOSKUS harvoin samanlainen, sillä erolla että jos jotain on sovittu niin se pitää. Mutta esimerkiksi nyt juhannuksena ei halunnut tehdä mitään suunnitelmia, sanoi et mietitään sitten aattoaamuna. No, kun siitä ei saanut mitään irti, niin pakkasin lapsen autoon ja mentiin retkeilemään koko päiväksi lapsen kanssa omalle paikkakunnalle. Oli tosi kivaa, syötiin eväitä kallioilla ja retkeiltiin vanhan kaupungin poluilla, käytiin hyvin syömässä ravintolassa ja leikkipuistossa. Tänään aion lähteä lapsen kanssa huvipuistoon (lähellä on pienehkö huvipuisto), jos mies jatkaa samalla linjalla.

Harmittaa joo, mutta lopputulos on itsestä kiinni.

Onko tämä miehen vanhempien mökki jossa käytte

Jos miehen vanhemmat ovat nyt siellä omalla mökillään, niin soita anopille ja kysy voitko lasten kanssa tulla sinne päiväksi.
Vie ruokaa mukanasi.
Varmasti isovanhemmatkin tykkäävät kun lapsenlapset tulevat ja touhuatte päivän yhdessä.

Tulette sitten illalla kotiin, saavat isovanhemmat olla keskenään illan sitten siellä.
Jätä mies homehtumaan sohvalle päiväksi

• Tykkää
Reactions: Madicken04
Jätä se sika !

jos samanlaista "KATOTAAN" on ollut aiemminkin , niin miksi helvetissä et itse selvittänyt appivanhemmilta voiko mökille mennä vai ei ?

Aika nyhverö nyyssönen taidat olla itsekin ..... ja yrität kaikki ukon viaksi laittaa ....

• Tykkää
Reactions: Data
Mun ex oli sellanen, että mitään yhteisiä tekemisiä se ei koskaan päättäny, aina vaan katotaan, katotaan. Jos oli omia menoja, ne kyllä ilmoitti hyvissä ajoin. Mä sitten aina keksin itelleni ja lapsille jotain ohjelmaa, tai ilmotin miehelle, että olen menossa sinne ja sinne silloin, sä olet lasten kanssa. Rasittavaahan se on tehdä aina kaikki päätökset, mitkä koskee koko perhettä. Onkin paljon helpompaa, kun huolehtii vaan itestään ja lapsistaan.

Joo, tuttua on. Mun mieheni ja lasteni isä on kans tämmöstä manjana-tyyppiä, mutta olenkin ottanut nyt sen asenteen, että en jää odottelemaan koska saa/saako sovittua jotain menemistä tai tekemistä. Jos ite johonkin haluan ja lapsille järjestää niin sit kans ite järjestän. Onhan se välillä perseestä kun ei toinen voi ikinä oikeasti ottaa asiakseen (appiukko on ihan samanlainen, nyt on kolmas kesä meneillään kun yrittävät saada sovittua yhtä viikonloppua, jolloin lasten kanssa mentäisiin mökille samaan aikaan kun vaarikin on siellä. En usko että tulee tapahtumaan. Soitellaan ja kattellaan joo, sitten onkin lokakuu..) mitään, aina pitää joko itse järjestää tai sitten patistaa ja muistutella ja organisoida jotenkin vaivihkaa että NYT, vittu nyt on jouluaatonaattoilta, jos meinaat että lapsilla on kuusi huomenna niin tarvis varmaan lähtee haeskeleen sitä jostain NYT. Mene NYT.

Välillä ihmetyttää että miten helvetissä se pärjää siellä työpaikallaan?

voi menkää nyt vain sinne mökille. voithän sä soittaa niille sen vanhemmille ett mahutteko tekin. jos ne kerran ei oo koskaan kieltäny teittien sinne tuloa niin mitä luultavammin on perfectly OK jos vaan nyt lähette sinne ja ootte siellä. Ei päivä vielä oo ohi eikä siis juhannus pilalla

Tarvitseeko sitä aina olla johonkin menossa? Eikö ihan kodin lähimetsissä ole puistoja tai jotain joissa lapsilla riittää varmasti ihmeteltävää kasvien ja pienten eläinten ym. muodossa?

Mökkeily on suurimmalle osalle näin juhannuksena sitä että sinne on päästävä (vaikka itse tai suku ei omita tai ole koskaan omistanut mökkiä), kun kaikki muutkin ovat mökillä. Yhtään ei voida ajatella sitä että ihan kotiolot voivat riittää mukavaan juhannukseen tai jotain muuta yksilöllisempää puuhaa kun jaksaa vain selvitellä vaihtoehtoja.

No olen samoila linjoilla edellisten kanssa, että miksi et voi itse sille anopille soittaa ja kysyä, että onko siellä mökillä ketään ja sopiiko mennä? Mihin sä sitä ukkoa siihen tarviit? Jos se haluaa olla kotona, niin sitten jätät sen kotiin! Ihmeen vaikeaksi pitää elämä tehä tahallaan. On se luojan lykky, että on yh ja JOUTUU ihan ITSE päättämään asioista ja myöskin organisoimaan ne... ;) Nyt ap pikkasen sitä omaakin tahtoa peliin ja uskallusta ottaa ohjat omiin käsiin!!

• Tykkää
Reactions: ruutiukko
Mun exä ja lasteni isä oli just tuollainen, mitään ei voinut suunnitella etukäteen. Sitten kun aloin suunnittelemaan menojani ihan itse, niin sitten mies oli naama nurinpäin kotona, kun munhan olisi pitänyt myös istua siellä kotona pitämässä miestä kädestä kiinni. Onneksi on nyt exä.

Yhteistyössä