T
tylsyyys
Vieras
Oli tarkoitus lähteä mökille perheen kesken. Oli katottu ruoat valmiiksi ja lasten kanssa suunniteltu mitä kaikkea tehdään. Nyt ukko sit oli et KATOTAAN mennäänkö sinne. Kuulemma ei voi tietää jos hänen vanhemmat vaikka haluaa mennä sinne. Voi vittu! Sitähän ei olis voinu kysyä jo viikko sitten! Aina vaan toi "KATOTAAN". MIKS HELVETISSÄ AINA TOI JAHKAILU JA SIT SINÄ PÄIVÄNÄ KUN OLIS MENTY NIIN VASTA VOI PÄÄTTÄÄ! Mä oon niin kyllästyny tohon ainaiseen jahkailuun ja kun mistään menoista ei voi edes päättää ajoissa kun hei "KATOTAAN"!!!!
Olis taas tän tienny ni olisin voinu keksii itelle jotain muuta kun kotisohvalla koko vitun päivän nyhjäämistä! Olisin voinu mulle ja lapsille vuokraa mökin jostain toisaalta sit, kun tonne ei voi muka mennä. (Ei oo koskaan isovanhemmat kieltäny ja kas kun miehen sisko perheineen on siellä usein yötä, tota omaa ukkoo vaan ei kiinnosta muu kun sohva ja telkkari ja iik onhan mökillä hyttysiäkin, HUI!)
Mitähän sitä nyt tekis LASTEN kanssa kolmisin? Ideoita kehiin!
Olis taas tän tienny ni olisin voinu keksii itelle jotain muuta kun kotisohvalla koko vitun päivän nyhjäämistä! Olisin voinu mulle ja lapsille vuokraa mökin jostain toisaalta sit, kun tonne ei voi muka mennä. (Ei oo koskaan isovanhemmat kieltäny ja kas kun miehen sisko perheineen on siellä usein yötä, tota omaa ukkoo vaan ei kiinnosta muu kun sohva ja telkkari ja iik onhan mökillä hyttysiäkin, HUI!)
Mitähän sitä nyt tekis LASTEN kanssa kolmisin? Ideoita kehiin!