4
-40kg kevyempi
Vieras
Ja jos ottaisin pizzan niin minkä. Vaikea valita, kun en voi kuitenkaan tyyliin tänään ottaa pizzaa ja huomenna kebabbia. Auttakaa näinkin simppelissä asiassa 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mulla oli sama homma. Pieni varoituksen sana. Maha tulee todella todella kipeäksi. Mä söin kebabin ranskalaisilla 12 aikaan päivällä ja illalla 9 aikaan oli vielä vatsa ihan kipeä ja täynnä.
Ja tein tän virheen vielä toistamiseen, eli otin ne ranskalaisilla. Suosittelisin kebabbia salaatilla tms hieman kuitenkin kevyempää, olo on meinaa aikasten tuskallinen jos jotain pizzaakin menet vetämään.
Itse otin opikseni, enkä enää ota kebabilla mitään tuollaista, täälläpäin on annokset vielä aivan järkyttävän kokoiset.
Jos nyt välttämättä haluat ottaa sen pizzan, niin syö tosi rauhassa ja kuulostele vatsaasi, lopeta syöminen heti kun vatsa kertoo olevansa täynnä, muuten on koko ilta vatsa ihan ähkynä.
Tämä siis oma kokemukseni, mulla kyllä takana vähän enemmän kuin puoli vuotta![]()