Kumman söisin pizzan vai rullakebabin. En ole yli puoleen vuoteen syönyt pikaruokaa laihdutuskuurin takia.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -40kg kevyempi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
4

-40kg kevyempi

Vieras
Ja jos ottaisin pizzan niin minkä. Vaikea valita, kun en voi kuitenkaan tyyliin tänään ottaa pizzaa ja huomenna kebabbia. Auttakaa näinkin simppelissä asiassa :)

No kun oot nuon paljon tiputtanut (ja jättänyt monet herkut välistä) niin ostappa hyvällä omatunnolla kummatkin! Sitten syöt niistä mitä syöt, tai otat jonkun kaverin mukaan ja syötte puoliksi molemmat :)

Mulla oli sama homma. Pieni varoituksen sana. Maha tulee todella todella kipeäksi. Mä söin kebabin ranskalaisilla 12 aikaan päivällä ja illalla 9 aikaan oli vielä vatsa ihan kipeä ja täynnä.

Ja tein tän virheen vielä toistamiseen, eli otin ne ranskalaisilla. Suosittelisin kebabbia salaatilla tms hieman kuitenkin kevyempää, olo on meinaa aikasten tuskallinen jos jotain pizzaakin menet vetämään.

Itse otin opikseni, enkä enää ota kebabilla mitään tuollaista, täälläpäin on annokset vielä aivan järkyttävän kokoiset.

Jos nyt välttämättä haluat ottaa sen pizzan, niin syö tosi rauhassa ja kuulostele vatsaasi, lopeta syöminen heti kun vatsa kertoo olevansa täynnä, muuten on koko ilta vatsa ihan ähkynä.

Tämä siis oma kokemukseni, mulla kyllä takana vähän enemmän kuin puoli vuotta :)

Mulla oli sama homma. Pieni varoituksen sana. Maha tulee todella todella kipeäksi. Mä söin kebabin ranskalaisilla 12 aikaan päivällä ja illalla 9 aikaan oli vielä vatsa ihan kipeä ja täynnä.

Ja tein tän virheen vielä toistamiseen, eli otin ne ranskalaisilla. Suosittelisin kebabbia salaatilla tms hieman kuitenkin kevyempää, olo on meinaa aikasten tuskallinen jos jotain pizzaakin menet vetämään.

Itse otin opikseni, enkä enää ota kebabilla mitään tuollaista, täälläpäin on annokset vielä aivan järkyttävän kokoiset.

Jos nyt välttämättä haluat ottaa sen pizzan, niin syö tosi rauhassa ja kuulostele vatsaasi, lopeta syöminen heti kun vatsa kertoo olevansa täynnä, muuten on koko ilta vatsa ihan ähkynä.

Tämä siis oma kokemukseni, mulla kyllä takana vähän enemmän kuin puoli vuotta :)

Kiitti vinkeistä. Ajattelinkin syödä hitaasti ja nautiskellen. Rullakebabissa olisi kyllä salaatiakin mukana, eli ehkä elimistö ei saa yhtäkkistä rasvashokkia siitä kun vertaa pitsaan :)

Voi maistua rasva aika pahalta :D Miten laihdutit? Pelkällä ruokavaliolla? Munkin pitäis 30 kg laihduttaa, mutta kun liikun ni cm on vaan kadonnu, paino jumii :( Ja haluisin vaan kilojen lähtevän.

[QUOTE="aapee";28639990]Kiitti vinkeistä. Ajattelinkin syödä hitaasti ja nautiskellen. Rullakebabissa olisi kyllä salaatiakin mukana, eli ehkä elimistö ei saa yhtäkkistä rasvashokkia siitä kun vertaa pitsaan :)[/QUOTE]

mulla teki varmaan se perunan määrä :D kun ei ole pottuja paljon syönyt. Toki rasvakin varmaan... Tuntui ettei ne perunat lähtenyt mahasta eteenpäin ollenkaan.. Sitä pisti miettimään, et oliko aina ennen sellainen olo syömisen jälkeen :D

koska pizzapaikka oli kiinni, kävinkin hesellä. Sorruin megahampurilaiseen (mutta kyytipojiksi otin miniporkkanat ja sodaveden), koska se on hesen hampurilaisista parhaimman makuinen.

Söin puolet hampurilaisesta ja nyt on täysi olo. Mietin miltä tuo maistuisi jos laitan loput jääkaappiin ja syön vasta joskus kuuden aikaan...

Ja painonpudotukseni on tapahtunut ruokavalion ja liikunnan yhteydellä. Jo se että jätin roskaruuan pois varmasti edesauttoi paljon (söin siis vallan pelkkää mättöä) enkä liikkunut mihinkään.

Nyt käyn 5 kertaa viikossa salilla, lenkkeilen ja syön ihan perusruokaa. Perunan, makaroonin ja riisin olen jättänyt pois, kuten myös vaalean leivän.