[QUOTE="vieras";28640983]Olen teidän kusipäiden hoitaja. Älä pelkää - en ole enää kauaa. Olet itse kertonut täällä olevasi mentaalitapaus.[/QUOTE]
Niin, eli mua sais koira purra sen takia?
Niin, eli mua sais koira purra sen takia?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jos omistaja tiesi, että koira on arvaamaton niin miksi sillä otuksella ei ollut kuonokoppaa?
Kuulemma hiljattain tullut ilmi ettei ole lapsiystävällinen. Heillä on itellä tokaluokalle menevä lapsi ja on kuulemma joskus rähissyt lapsen kavereille ja just tolleen näykkinyt. Koira on joku 5-vuotias, en tarkkaan muista koska he hankkivat sen mutta useampi vuosi sitten.
Jos omistaja tiesi, että koira on arvaamaton niin miksi sillä otuksella ei ollut kuonokoppaa?
Jep. Ja fiksu koiranomistaja olisi laittanut koiran tosiaan vaikka eri huoneeseen vierailumme ajaksi.
Ja nyt jos joku koiranomistaja alkaa ruikuttaa että mitä me edes menimme sinne, niin halusin nähdä kaukana asuvat kummini ja kummityttöni, ja he myös minua ja lastani pitkästä aikaa.
Omistajat kyllä sanoivat sitten jälkeenpäin että koira ei ole lapsiystävällinen. Jos olisin sen tiennyt niin olisin käskenyt laittaa koiran eri huoneeseen.
Jep. Ja fiksu koiranomistaja olisi laittanut koiran tosiaan vaikka eri huoneeseen vierailumme ajaksi.
Ja nyt jos joku koiranomistaja alkaa ruikuttaa että mitä me edes menimme sinne, niin halusin nähdä kaukana asuvat kummini ja kummityttöni, ja he myös minua ja lastani pitkästä aikaa.
Just just. Mä kyllä käyttäydyn koirien seurassa ihan normaalisti. En itse kyseistä koiraa pelännyt. Ihan normaalisti rapsuttelin itsekin sitä. Koiranomistajathan nimenomaan pyytävät opettamaan lapsille ettei vieraita koiria saa mennä silittelemään. Nytkö tein jotenkin väärin kun ohjeistin lastani ettei mene koskemaan koiraan?
Ylläri, että ap ylisti kuitenkin kissoja aloituksessaan.
Todellakin, eihän niistä pedoista tiedä millon tappavat![]()
Ihme kun mikään koira ei oo koskaan purrut mua? Käännät sen niin että MUN vika kun tää koira meinas purra lastani. Tyypillistä sun kaltaisille koiraihmisilleMitään vikaa ei koskaan ole siellä hihnan toisessa päässä ja/tai koirassa.