[QUOTE="vieras";28651267]Onhan tuossa "urbaanilegendassa" totuuttakin. Ehkä se on paisunut ja värittynyt, aihehan on herkullinen... Lestat, suviseurat ja seksi...
Mutta on pakko sanoa, että nuorena suvisten pikkuteltta-alueella (siellä saa olla vanhemmilta rauhassa, valvoa ja nauttia festaritunnelmasta) telttaillessa tuli harrasteltua yhtä sun toista. Sielähän oli tyttöjen ja poikien telttoja vierivieressä. Naapurissa houkutelevia miehenalkuja.
Kyllä me mentiin telttaan pussailemaan, halailemaan ja pikkusen tunnustelemaan vastakaista sukupuolta. Meno äityi joskus aika villiksi, eikä ollut kovinkaan kaukana, että vaateista vapauduttiin. Kerran sitten kiimassa taas kaulailtiin, halailtiin ja kourittiin ja housutkin poistettiin ja toisiamme tyydyteltiin. Muistan aivan selvästi miltä tuntui lähes vieraan pojan sormet pimpassa. Suviseuroissa! Eikä jääty kiinni.
En usko ollenkaan, että se olis muuttunut siveellisemmäksi. Mitä kauempana metsänlaidassa teltta, sitä tyhmenpi sakki sielä asusti.
Sinisilmäisten ihmisten vakuutteluja nämä urbaanilegendaksi nimittelevät. Seksi kiinnostaa ja kiinnijäämisen riski on minimaalinen. Kukaan ei kerro, koska kaikki on itse samassa liemessä. Kiltit ei kerro, koska eivät tajua/usko, mitä siellä tapahtuu. Ei se festarielämäsä juuri poikkea. Musa puuttuu, mutta meillä oli soittimet mukana.[/QUOTE]
Nykyäänhän noita pikkuteltta-alueita ei enää ole.