P
Peyote
Vieras
kaikki tanssimiseen viekoitteleva musiikki on synnillistä koska tanssiminen johtaa vääjäämättä löysiin sukupuolisuhteisiin
Mutta tanssihan kuningan Daavidkin, kun ylisti. Ei kai Jumala olis luonut ihmisille tanssimaan haluavia jalkoja, jos ei saisi tanssia. Ihan pienet vauvatkin tanssii, heti kun oppii seisomaan.