APUA! En pysty kirjoittamaan mitään vauva.fi-palstalle! Enkä pysty kirjautumaan hotmailiin! Onko niillä jokin yhteys?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja av-mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joku kirjoitti siellä että ilmeisesti mamma pystyy lukemaan viestejä. Kyllä pystyn ja pystyn myös peukuttamaan. Mutta en voi vastata viestiin enkä voi aloittaa uutta ketjua. En ymmärrä mitä on tapahtunut. Onko tämä sitten banni? Ennen olen saanut bannin missä lukee että ip-osoite on bannattu. Nyt tulee vain teksti että hups sivua ei löytynyt, jos painan vastaa-nappia tai aloita uusi keskustelu-nappia. Todella outoa ja huolestuttavaa. Nettiongelmia? En tiedä. Muut sivut toimivat hyvin ja esim. tänne kaksplussaan pystyn kirjoittamaan ihan hyvin!
 
Joku kirjoitti siellä että ilmeisesti mamma pystyy lukemaan viestejä. Kyllä pystyn ja pystyn myös peukuttamaan. Mutta en voi vastata viestiin enkä voi aloittaa uutta ketjua. En ymmärrä mitä on tapahtunut. Onko tämä sitten banni? Ennen olen saanut bannin missä lukee että ip-osoite on bannattu. Nyt tulee vain teksti että hups sivua ei löytynyt, jos painan vastaa-nappia tai aloita uusi keskustelu-nappia. Todella outoa ja huolestuttavaa. Nettiongelmia? En tiedä. Muut sivut toimivat hyvin ja esim. tänne kaksplussaan pystyn kirjoittamaan ihan hyvin!
Täällä ainakin tulee tuohon kirjoittajan nimimerkin alla teksti:banned, jos porttikielto. En tiedä näkyykö vauvalla
 

Yhteistyössä