Mistä tietää milloin nainen haluaa seksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Käyttis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Käyttis

Vieras
Jos tässä nyt sitten käy niin että päädyn treffeille ja sieltä siirrytään naisen tai mun asunnolle, niin mistä tiedän milloin nainen haluaa seksiä ... millä tavoin hän näyttää " vihreää valoa"?

Entä kuinka edetä jos vaikkapa olemme sohvalla ja siitä edettäis ... mitä mun miehenä pitäis tehdä, mihin koskea, mitä sanoa jne.

[QUOTE="...";28687533]Senkun nappaat tissin käteen ja tunget toisen pikkareihin ja jos tulee litsaria poskelle, naista ei haluttanut.[/QUOTE]

Tottakai tulee litsaria poskelle. Sattuu varmasti kauheasti, jos tunkee tissin pikkareihin, ellei naisella ole riiiiippurinnat...

Parempi vaan, kun annat sen naisen tehdä aloitteen. Toisin kuin miestä, naista ei voida koskaan syyttää seksismistä, seksuaalisesta häirinnästä tai lähisuhdeväkivallasta.

Jos olette sohvalla lähekkäin ja juttelette, niin voit yrittää lähestyä koskemalla käteen, otat hellästi kädestä kiinni. Jos nainen on paljon flirttaillut niin eiköhän se ole aika varma merkki jos myös lähestymisyrityksiäsi ei torjuta.
Älä tunkeile liian nopeasti, ei missään nimessä tisseihin kiinni!

Hellästi kättä sivelemälläkin saa jo kivoja viboja jotka voi sytyttää naisen. Ja jos ei se yhtään sitä haittaa eikä vedä esim. kättään pois ja esim. katsoo sinuun, voit yrittää suudella. Jos ei sittenkään vetäydy vaan alkaa intohimoisesti suudella... olet jo lähellä tavoitettasi.

Pääasia että etenet hitaasti, hellästi ja varoen. Ei tökeröitä kysymyksiä vaan eleiden lukemista!

Parhaassa tapauksessa sinun kannaltasi, nainen voi itse ehdottaa ja sittenhän peli on selvä.

• Tykkää
Reactions: Jehnny Tightlips
Osta Tarjoustalosta taskulamppu ja värjää sen linssi vihreäksi. Sitten kun menet treffeille, anna naiselle lahjaksi tuo lamppu ja käske näyttää sillä vihreätä valoa jos häntä alkaa haluttaa. Näin menetellen jää kaikki raskaat alkutyöt ja pähkäily väliin.

Toiminta riippuu siitäkin millasen suhteen haluat sen naisen kanssa, vai onko yhdenillan juttu. Jos haluat oikean suhteen, niin anna naiselle mahdollisuus myös aloitteen tekoon tai odota kunnes on ihan selvää että kiinnostaa. Suora keskustelu asiasta voi myös olla hybä idea :)

Jos taas on kyse yhden illan panopokasta niin siinä tapauksessa lienee ihan ok taktiikka tuo jo mainittu tissi ja alushousu koplaus, jatkolla kun ei väliä vaan ihan vaan sillä panolla :D

Auttakaa mua en tiiä mitä teen minun kaveri on alkanu lähentelmään ja monesti tulee lähelle mua jos makaan sängys hän tulee kiini minuun ja alkaa katsomaan minua erillälailla mitä yleensä. En tiedä haluuaako hän suudella vai mitä T.14v Poika

Yhteistyössä