Tuunausketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BootyPeppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sun blogi on ihan luottoblogi sen suhteen, että se päivittyy jatkuvasti. Aina kun tekee mieli selata blogeja (about 10 blogia on aktiivisessa seurannassa), niin siihen voi aina luottaa, että vaikkei mikään muu olisi päivittynyt, niin sun blogisi on. Takuu varmana :D

:laugh: Vaikuttaa sille, että mä olen jumissa mun blogiin. Taitaa muutama tauko tässä kyllä tulla kun ei helteillä oikein malta kotona ommella ja keksiä tuunattavaa. Pitäisi pian mennä ostelemaan vyösolkia...olis tulossa kaikkea kivaa eli vöitä. En vaan ol jaksanut tuolla keskustassa pyöriä tai oikeastaan en ole jaksanut istua dösässä jotta pääsisin sinne asti...

Bootyn selkänaruviritys-paidat on hienot. :)

Mutta tuossa jumpsuitissa on todella suuri kamelinvarvas-vaara. :O
Ehkä pidemmät olkaimet tai sellainen "kaistale" vyötäröllä olisi pelastanut sen tuolta "vittua kiristää"- lookilta.

anteeksi suora kommenttini, mutta siltä se mielestäni näytti..

[QUOTE="vieras";28664485]Bootyn selkänaruviritys-paidat on hienot. :)

Mutta tuossa jumpsuitissa on todella suuri kamelinvarvas-vaara. :O
Ehkä pidemmät olkaimet tai sellainen "kaistale" vyötäröllä olisi pelastanut sen tuolta "vittua kiristää"- lookilta.

anteeksi suora kommenttini, mutta siltä se mielestäni näytti..[/QUOTE]

No mutta siinä on väljyyttä mun kamelinvarpaan ja tuon kankaan välissä sen verran paljon, että sitä vaaraa ei kyllä ole.

Toi sininen on taas niiiiiiin hieno. Helvetti, kun voisi edes ajatuksen tasolla moisia mekkoloisia vedellä päälleen. Mutta kun ei, niin ei.

Kunhan tää muksu täältä ulos joskus pullahtaa, niin pääsen aloittamaan projektin rantakuntoon 2014...josko sitten voisin moisia mekkoja päälleni pukea :)

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Tässä kesän tuunauksia. Pirttikalusto oli aiemmin tavallinen lakattupintainen, eli se on vain maalattu. Keinu oli metallirunkoinen punaisilla laudoilla. Laudat olivat jo sen verran lahonneet, että ne vaihdettiin ja maalattiin. Runko sai sprayn pinnalleen.

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi ja chef
[QUOTE="vieras";28700428]Chef, mitenkä sun pinnasänky projekti etenee?
Yritin blogista löytää, mutta en nähny...[/QUOTE]

Se etenee niin, että mä olen jo aloittanut tuossa ikuisuus sitten, mutta...se on edelleen ikäänkuin puolitiessä :ashamed:

Mä hankin meille uuden (siis tietenkin käytettynä) pinniksen ja sen tuunaus toteutuu hieman toisella tapaa, kuin mitä luulin, sillä pääsenkin paljon helpommalla, kuin mitä olisin päässyt, jos olisin sitä omaa vanhaa lähtenyt tuunaamaan.

Se, jolle olin sen antanut lainaan sai keskenmenon, mutta nyt kyydissä onkin jo uusi tulokas, joten siksi hankin meille uuden ja annoin heidän pitää sen, minkä lainaan annoin. Ja ihan kätevästihän tämä sitten lopulta meni. Ei tartte mitään rimoja laitella, kun tuo uusi pysyy koossa ilman niitäkin. Eli helpommalla pääsen :)

Me juuri se jälkimmäinen kaappi pistettiin viime viikolla kuntoon ja mun puhtini loppui siihen...ei oikeen jaksa nuo maalaukset nyt innostaa, vaikka mulla olisi vielä 3 kalustetta maalia vailla. Mutta ihan näinä päivinä on pakko tarttua härkää sarvista. Tänään en todennäköisesti ehdi, mutta huomenna palaan sen pinniksen kimppuun jotta saan sen valmiiksi ennen vauvan syntymää :D

Ideoita - millä/miten päällystän sellaisen pyörivän tv-tuolin? Nyt siinä on pussilakana,johon olen tehnyt sisäänottoja,mutta näyttää vähän...pussilakanalta.

[QUOTE="penni";28721187]Ideoita - millä/miten päällystän sellaisen pyörivän tv-tuolin? Nyt siinä on pussilakana,johon olen tehnyt sisäänottoja,mutta näyttää vähän...pussilakanalta.[/QUOTE]

Noita kontaktimuoveja on paljon kaikenlaisia...jos esimerkiksi joku semmoinen?

Yhteistyössä