O
oona n
Vieras
En tiedä osaanko selittää tätä ymmärrettävästi,mutta yritän.
Esimerkiksi; jos ollaan molemmat väsyneitä, mies on yleensä se joka jättäytyy itsekkäästi sohvalle,kun minun pitäs jaksaa vaan tehä kaikki,esiemrkiksi ruoka,hotiaa lapset yms.
saatan sanoa miehelle että olis kiva kun säkin tekisit jotain,ymmärrän että sua väsyttää,mutta niin minuakin.
mies vaan jatkaa sohvalla löhöämistä sanomatta mitään.
yritän vielä pari kertaa nätisti
mies vaan jatkaa löhöämistä sanomatta sanaakaan
minua alkaa hermostuttamaan,koska miehen itsekkyys ärsyttää(kun se on toistuvaa) ja tuntuu pahalta.
tiuskaisen miehelle että oikeesti mtien sä voit olla noin itsekäs
mies jatkaa löhöämistä sanomatta mitään.
suutun ja huudan miehelle että ei tunnut yhtään kivalta.
tässä vaiheessa mies nousee ylös,mutta kuulemma mielessään sen tekis mieli vahingoittaa minua! kuulemma se syy miksi olen vihainen on saman tekevä!
Esimerkiksi; jos ollaan molemmat väsyneitä, mies on yleensä se joka jättäytyy itsekkäästi sohvalle,kun minun pitäs jaksaa vaan tehä kaikki,esiemrkiksi ruoka,hotiaa lapset yms.
saatan sanoa miehelle että olis kiva kun säkin tekisit jotain,ymmärrän että sua väsyttää,mutta niin minuakin.
mies vaan jatkaa sohvalla löhöämistä sanomatta mitään.
yritän vielä pari kertaa nätisti
mies vaan jatkaa löhöämistä sanomatta sanaakaan
minua alkaa hermostuttamaan,koska miehen itsekkyys ärsyttää(kun se on toistuvaa) ja tuntuu pahalta.
tiuskaisen miehelle että oikeesti mtien sä voit olla noin itsekäs
mies jatkaa löhöämistä sanomatta mitään.
suutun ja huudan miehelle että ei tunnut yhtään kivalta.
tässä vaiheessa mies nousee ylös,mutta kuulemma mielessään sen tekis mieli vahingoittaa minua! kuulemma se syy miksi olen vihainen on saman tekevä!